BartZ Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 Możecie coś doradzić z tymi falującymi wolnymi obrotami?Byłbym wdzięczny... przepływomierz sprawdzałeś? Nie, jako że nie miałem pojęcia od czego zacząć. Sprawdzę (cokolwiek to znaczy ) i dam znać. THX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 BartZ, najlepiej podmień przepływkę na sprawną i sprawdź czy pomogło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 Niedźwiedź przepływka = przepływomierz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 Niedźwiedźprzepływka = przepływomierz ? tak :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 Niedźwiedź jeszcze jedno pytanie: czy komputer wykaże, że coś jest nie tak z przepływką? :grin: THX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 Niedźwiedźjeszcze jedno pytanie: czy komputer wykaże, że coś jest nie tak z przepływką? :grin: THX Może wykazać, ale wtedy chyba by Ci się CEL zapalił (CEL= Check Engine Light=lampka silnika). Może też być tak, że komp błędów nie będzie widział, a przepływka będzie niedomagać. Zgadaj się z kimś kto ma S-Turbo i podmień. Są chyba dwa rodzaje przepływek (gruba rura, albo mała). Tak czy siak podjedź na diagnostykę kompa. Takie efekty może też powodować walnięta sonda. Kod błędu przepływki to chyba 23 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 Niedźwiedź Mega THX za rady. Zrobię co się da, a podmianka raczej nie wchodzi w rachubę, gdyż w promieniu 100km jest to jedyne S-turbo (już kiedyś o tym pisałem) i jedno z 10 subaru w ogóle :razz: A co do CEL-u to działa napewno, ale nic nie pokazuje ... póki co :wink: Zacznę od kompa ... o ile Forek ma OBD bodajże II... (takie samo jak Legas 3), w przeciwnym razie w Głogowie nie ma końcówki do podpięcia, wiem brzmi to strasznie, ale tak jest... :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 BartZ, możesz sam sprawdzić kody błędów - wiesz co i jak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 BartZ, możesz sam sprawdzić kody błędów - wiesz co i jak? ... skąd ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 BartZ, poczytaj FAQ :arrow: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=121807 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 Już jestem, już czytam i już się zagłębiam... :wink: dzięki Niedźwiedź raz jeszcze... p.s. tylko co z tym OBD zanim ewentualnie pojadę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 tylko co z tym OBD zanim ewentualnie pojadę? tego nie wiem. Tutaj masz filmik instruktażowy znaleziony na jutup. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
de21 Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 Wobec tego rozłożyli ręce - "no wie pan TTTM, to przecież boxer". A mnie dziś w Mikołowie powiedzieli że to może być jedna ze świec i w przyszłym tygodniu będą temat badać głębiej przy okazji zmiany oleju w dyfrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 bartz, jakikolwiek blad wyswietlany jest ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Adam dopiero w sobotę sprawdzę, dam znać oczywiście :wink: [ Dodano: Pon Mar 01, 2010 2:19 pm ] Zrobiłech tak :wink: : wyciągnąłem silnik krokowy, przeczyściłem tłoczek, a potem kanał powietrza nad przepustnicą (syf był niezły). Po zakończeniu czynności ruszyłem na próby i początkowo myślałem, że nic to nie dało, ale potem nagle okazało się, że motor chodzi równo, zostawiłem go tak na jakieś 15 minut i nic , potem znowu się przejechałem, przez chwilę popływał, i znowu wyrównał, za którymś razem pływał tylko w zakresie 800-1000 i wyrównał, potem nie pływał w ogóle, a potem znowu przez chwilę i tak cykl się powtarzał ergo jest poprawa i to znaczna, ale jakgdyby nie całkowita... Przepływki nie rusałem :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gpopiel Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 Jak Ci dalej pływa w w zakresie 800-1000 to przełącz nawiew w pozycje na nogi lub pasażera. W położeniu nawiewu na przednią szybę włącza się sprężarka klimy. Subaru tak maja. Co ciekawe sprzedawca mojego auta o tym nie wiedział i miało to wpływ na cenie ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 Niby problem niewielki, bo to jest odczuwalne jedynie jak auto stoi i motor pracuje na wolnych obrotach. (Motor 2.0, w automacie) Mój 2.0 XT tyż automat. Nierówną pracę motoru czuje się zwłaszcza w oparciach foteli, delikatnie, ale wyraźne. Pięknie i celnie to ująłeś. U mnie identyczne odczucia, nie zawsze ale czasem, gdy stoję sobie np. na światłach.Obroty stałe. Wyczułem to po raz pierwszy, po poważnym remoncie silnika związanym z wynikającym z zaniedbań serwisantów pęcnieciu paska rozrządu. Gdy autko odebrałem, po naprawie, byłem przeczulony i dostrzegłem powyższe objawy. Nie wiem czy były wcześniej, ale chyba nie, skoro moja nastoletnia córka, która de facto ma "w tyle" :wink: tatusiowy samochód, też to dostrzegła. Od kilku miesięcy, owe wibracje są coraz rzadsze, względnie się przyzwyczaiłem. Ogólnie olewam, przecież to, w końcu, jeden z najbardziej bezusterkowych samochodów świata :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 4 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 Jak Ci dalej pływa w w zakresie 800-1000 to przełącz nawiew w pozycje na nogi lub pasażera. W położeniu nawiewu na przednią szybę włącza się sprężarka klimy. Subaru tak maja. Co ciekawe sprzedawca mojego auta o tym nie wiedział i miało to wpływ na cenie ) Natychmiast sprawdzam, dam znać. THX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 4 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 jak silnik chodzi nierówno na wolnych obrotach, może być wiele przyczyn, między innymi: padnięta świeca padnięty przewód wysokiego napięcia padnięta cewka lejący albo zatkany wtryskiwacz podparty lub wypalony-nieszczelny zawór (ustawienie luzów nic nie pomoże przy nieszczelnym zaworze, np. wypalonym przez LPG) przestawiony rozrząd/,,przeskoczony" pasek i jeszcze pewnie ze sto innych przyczyn.... :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 emotorsport jeśli chciałeś mnie pocieszyć to ci nie wyszło :wink: jeśli chciałeś być merytoryczny to owszem tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 :smile: bardzo chciałbym pomóc Ci na odległość, ale niestety - STM (Subaru Tak Ma), że większość usterek może zdiagnozować naocznie dobry mechanik, dysponujący równie dobrym wyposażeniem, a cała reszta wywodów niestety przypomina w większości przypadków wróżenie z fusów.... :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 trudno się z tym nie zgodzić... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 niestety... :sad: jeden objaw może być spowodowany kilkoma różnymi przyczynami, i dlatego to jest trochę takie błądzenie we mgle... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 Spoko, dramatu nie ma (narazie :razz: ), zauważyłem, że przewody są mocno dowalone (przynajmniej optycznie), świeczki pewnie też od nowości nie ruszane, na gazie auto nigdy nie jeździło, ale pewnie zawory można by sprawdzić. Natomiast pytanie nasuwa mi się jeszcze jedno - czy rodzaj zupy może mieć znaczenie, tzn. 95/98? [ Dodano: Pon Mar 22, 2010 12:15 pm ] Chciałbym, szanowni koledzy, zapytać raz jeszcze - czy rodzaj paliwa ma tu znaczenie? Czy w ogóle ma znaczenie? :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Trochę to trwało, ale w końcu zrobione. A było tak - wymiana przewodów i świczek nic nie dała, obroty jak świrowały tak świrowały, niestety czara goryczy została przelana, kiedy któregoś dnia przejeżdżając przez tory forek normalnie zgasł... :? Niestety na dianostykę nie miałem czasu (bo musiałbym auto zostawić na cały dzień... :shock: ), więc ostatnio po prostu wziołech i wyciągnąłem tą przepływkę (było trochę czarnego nalotu), benzynkę ektsr. i umyłem ją razem z tym sitkiem ochronnym (też ciorne). No i pełny SUKCES :!: 800 rpm i ani drgnie :!: Niedźwiedź You were right, THX :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się