Tomany22 Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 Witam ! Mam pytanko , kupiłem forkowi oryginalne felgi 16 cali et 48 . Miałem wcześniej założone seatowskie et 37 . Po założeniu tych subarowskich zobaczyłem że felgi wpadły do środka i wygląda to lipnie . Więc teraz chciałbym je wyciągnąć dystansami 15 mm więc muszę wybic szpilki i wsadzić dluższe o te 15 mm , i stąd moje pytanie czy przy wybijaniu starych szpilek nie będę musial zdejmować tej całej korony z łożyskiem , czy da się po prostu to wybić i założyć nowe bez ingerencji w te elementy . Może ktoś tak robił i wie o co kaman ? POZDRAWIAM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 może na tym ryskunku znajdziesz odpowiedź: http://opposedforces.com/parts/forester ... tration_1/ jak na moje oko przynajmniej odkręcić z półosi i wyjąć łożysko mogłoby sobie zostać, ale jak w praktyce ... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crem Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 Ja mam takie - na zimę 16" OEM stal, na lato 16" OEM alu. Wyglądam przez okno biura i widzę, że auto i one wyglądają dobrze :smile:. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 Na 16' OEM z GT'00 (et53) Forek wygląda super courtesy of eddie_gt4 courtesy of grzywaczewski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 mi w my 99 i AGX opony 215/55/16 seryjne gtkowe fele z tylu opcieralo lekko o amora dystans jakies 10mm zalatwil sprawe. Ps impreza ma podobnie choc nie doczytalem sie ktory rocznik masz odkrecilem pierscien abs odsunolem go szpilki wyszly do tylu, odrazu mowie ze nie jest to prosta operacja bo czesto mocno sa zapieczone. Do montarzu wprzygotul spora rurke dooooobry klucz i jakas np nakretke wieksza od sroby co by z niej dystans zrobic. Wkladasz spilke na nia dystan i wkrecasz nakrętke i tak powoli dociagasz szpilke z w odstepach 1min zeby sie dobrze ułorzyło. Szpilki kup w ASO!!!!!!! Maja chyba z 2 lub 3 dłogosci te inne nie dokonca sa dopasowane No chyba ze jakies rajdowe ale cena kosmos.... :???: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tasior_Miedziak Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 Na 16' OEM z GT'00 (et53) Forek wygląda super Kwestia gustu. Jak kupowalem felgi 16-tki na zimowe opony to wlasnie takich nie kupilem bo dla mnie to one wygladaja koszmarnie. Jak od wozka dzieciecego prawie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crem Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 Jak kupowalem felgi 16-tki na zimowe opony to wlasnie takich nie kupilem bo dla mnie to one wygladaja koszmarnie. Jak od wozka dzieciecego prawie... Są pewnie dwa typy - dla uproszczenia te z / po MY06 i te przed. Te z / po MY06 wyglądają subiektywnie lepiej. Gdzieś tu na forum był link do wszystkich rodzajów felg montowanych w Subaru. Może ktoś pamiętający wstawi ten link. Piszę o stalówkach OEM bo takie na zimę mam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się