antek83 Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 Witam forumowiczów, Skończyło się sprzęgło (ślizgało się) w moim WRX 2002. Kupiłem nowe Extreme Clutch tarcza organiczna oczywiście z dociskiem i łożyskiem. Dokupiłem też koło zamachowe też Extreme Clutch i też z łożyskiem. PROBLEM: Przy ruszaniu z postoju na 1, w momencie gdy sprzęgło zaczyna kleić a ja dodaje trochę gazu auto wpada w konkretne wibracje, zaczyna się mocno trząść. Czuć to na całym aucie bo w tym krótkim momencie drży jakby chciało się całe rozpaść, czuć wyraźne drgania na drążku zmiany biegów. Jak sprzęgło już sklei jest ok i można cisnąć do oporu. Drgania (bardzo krótkie) występują również przy redukcji np z 4 na 3 czy z 3 na 2. Pedał sprzęgła łapie prawie od samego dołu, ale jest jeszcze rezerwa. Od góry też jest luz. Nie ślizga się, biegi wchodzą fajnie, pedał pracuje też correct. Proszę o porady! Z góry dzięki i pozdrawiam Zbyszek Łódź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MISIEK062006 Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 nie mam pewności ale albo jest źle skręcone albo musi się dotrzeć jak jutro znajdziesz chwile wpadnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m.adam Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 W takim przypadku ja bym najpierw jechał tam gdzie mi to sprzegło zakładali i domagał się naprawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uamzim Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 na 95 % to kwestia ulozenia sie i dopasowania sprzegla z nowym kolem zamachowym.. mialem pododbny problem w moim gtku z organicznym sprzeglem exedy.. pojezdzilem troche ostrzej, przypieklem troszke zestawik i jzu nic nie drgalo.. A objawy mialem identyczne jak Ty... sprobuj pojezdzic z tym jeszcze troche i zrob kilka ostrzejszych startow.. wg mnie pomoze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torro Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 ja kiedy robiłem synchronizatory , miałem podobny problem wpadał w wibracje najbardziej na 1 biegu bo wolniej puszcza się sprzęgło zaraz wóciłem do serisu i okazało sie chłopaki przetarli delikatnie papierem tarcze po tygodniu może dłużej wyślizgało sie i jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antek83 Opublikowano 22 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 Rozmawiałem z mechanikiem. Powiedział że i tarcze sprzęgłową i docisk i koło zamachowe przetarł szmatkami z benzyną ekstrakcyjną żeby odtłuścić wszystko. Myślicie że ma to jakiś niekorzystny wpływ? Z tego co kojarzę to koło zamachowe było tłuste kiedy wyjmowałem je z pudełka... Dzięki za zainteresowanie tematem i podpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MISIEK062006 Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 nie ma to większego wpływu i nie szkodzi i z tego powodu na pewno nie szarpie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubek Opublikowano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 A poduszke pod skrzynia zmieniales? Mialem podobne objawy, wymienilem wszystkie poduchy i mam swiety spokoj... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się