Skocz do zawartości

antek83

Nowy
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    Łódź

Osiągnięcia antek83

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Poszukuję skrzyni biegów do WRX 02... kontakt 0-510-281-241 antek83@o2.pl
  2. Rozmawiałem z mechanikiem. Powiedział że i tarcze sprzęgłową i docisk i koło zamachowe przetarł szmatkami z benzyną ekstrakcyjną żeby odtłuścić wszystko. Myślicie że ma to jakiś niekorzystny wpływ? Z tego co kojarzę to koło zamachowe było tłuste kiedy wyjmowałem je z pudełka... Dzięki za zainteresowanie tematem i podpowiedzi.
  3. Witam forumowiczów, Skończyło się sprzęgło (ślizgało się) w moim WRX 2002. Kupiłem nowe Extreme Clutch tarcza organiczna oczywiście z dociskiem i łożyskiem. Dokupiłem też koło zamachowe też Extreme Clutch i też z łożyskiem. PROBLEM: Przy ruszaniu z postoju na 1, w momencie gdy sprzęgło zaczyna kleić a ja dodaje trochę gazu auto wpada w konkretne wibracje, zaczyna się mocno trząść. Czuć to na całym aucie bo w tym krótkim momencie drży jakby chciało się całe rozpaść, czuć wyraźne drgania na drążku zmiany biegów. Jak sprzęgło już sklei jest ok i można cisnąć do oporu. Drgania (bardzo krótkie) występują również przy redukcji np z 4 na 3 czy z 3 na 2. Pedał sprzęgła łapie prawie od samego dołu, ale jest jeszcze rezerwa. Od góry też jest luz. Nie ślizga się, biegi wchodzą fajnie, pedał pracuje też correct. Proszę o porady! Z góry dzięki i pozdrawiam Zbyszek Łódź
  4. antek83

    Sprzęgło? WRX 2002

    Hey Kruk! A jakie polecasz sprzęgło? WRX ma około 260koni (1,2bara, inny wydech). Generalnie tym autem nie poruszam się na codzień. Jest moją zabawką, także jazdy raczej krótkie, ale chciałbym żeby trochę wygłupów wytrzymało:-) oczywiście nie chciałbym uszkodzić skrzyni za mocnym sprzęgłem.
  5. antek83

    Sprzęgło? WRX 2002

    Witam wszystkich! Kupiłem niedawno imprezkę. Powoli zaczynam uczyć się nią jeździć i tak naprawdę mało wiem o subarakach. Niepokoi mnie fakt że jak jadę na np. 3 biegu spokojnie w okolicach 2,5 tys obr. i dodaje max gaz obroty podskakują jak szalone do 4,2tys (oczywiście auto przyspiesza) i tu jest ten moment że na ułamek sekundy obroty spadają do 3,9 i zaczynają normalnie rosnąć i znowu auto przyspiesza tak jakby na chwilkę poślizgiwało się sprzęgło. Dziwi mnie to bo przy agresywnej jeździe, zmiany biegów na wysokich obrotach nie ma czegoś takiego i sprzęgło w ogóle się nie ślizga. Nie wiem może to turbo tak pracuje? Czy sprzęgło nie powinno się ślizgać właśnie w okolicach 5-6 tys obrotów np przy zmianie biegów i pełnym gazie? Będę wdzięczny za rady i wskazówki. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...