grzywaczewski Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 Mamooth, 10W-60 to nieporozumienie. Nawet jesli byl to dobry olej, to "za ciezki" do normalnego uzytkowania. Bardziej prawdopodobne, ze to jakis bardziej posledni... ale sie nie przejmuj. Zrob tak: kup dobry 5W-30 i go zalej... a pozniej obserwuj jego poziom. Jesli bedzie szybko znikal, to znaczy ze 5W-30 jest za lekkie dla tego silnika, ze juz sie ulozyl do gestszego. Wtedy sprobuj 5W-40 lub 10W-40. Proponujemy tutaj Motul, Millers itp., ja jezdze na Top1 i sobie chwale. Nie wchodz w temat olejow sportowych (typu Motul V300) jesli auto nie sluzy glownie do upalania. Nic do tematu nie wniosa, a szybko parszywieja. Przy zmianie uzyj plukanki, nie zaszkodzi, dobrze zrobi. Wybacz przydlugie gledzenie, ale wlasnie jestem po zmianie plynow - zolte na czerwone wytrawne P.S. Aaaa... tez mamy taka Impreze. Jezdzi na 5W-40 Top'a + "wyciag ze spermy kaszalota", hahaha. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mamooth Opublikowano 15 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2011 Hehe grzywaczewski no to mnie pocieszyłeś :wink: Wleje 5W40, myślę że bedzie bezpiecznie. P.S. ...no rzeczywiście mamy takie same Imprezy, nawet kolor się zgadza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się