tosianie Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 WITAM ZOSTALEM NOWYM POSIADACZEM SUBARU IMPREZA 2004 AUTO JEST DELIKATNIE USZKODZONE POSIADAALARM FABRYCZNY I IMMOBILAJZER PROBLEM JEST GDY ODPALAM AUTO KRECI POWOLI ZALACZA SIE ALARM ALE SILNIK ODPALA ALARM USTAJE I WSZYSTKO DZIALA DZIS PADL AKUMULATOR PODPIOLEM KABLAMI I ODPALIL NORMALNIE JAK TRZEBA PO NALADOWANIU BATERII PROBLEM WROCIL A TERAZ SAM SIE ZALACZYL CO ROBIC? POMOCY Z GORY DZIEKI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antolll Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 Kropki, przecinki, wykrzykniki, wielkie i małe litery... Pododawaj gdzie uznasz za stosowne :wink: Bo póki co to oczy bolą od próby przeczytania tych wykrzyczanych 3 linijek potoku słów :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
junasz Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 Silnik wyłączyć. Syrenę alarmu przestawić w tryb serwisowy (nie wyje). Porządnie naładować lub wymienić akumulator. Syrenę przestawić w tryb zwykły. Naprawić porządnie to "delikatne uszkodzenie". Jeździć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
capricorn Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 Alarm fabryczny czy jakiś dołożony. Jeśli masz jakieś papiery od alarmu powinna być instrukcja jak go ręcznie wyłączyć bądź przełączyć w stan serwisowy. ps. Wyłącz CAPSLOCKA, krzyczysz :!: :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tosianie Opublikowano 13 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 Alarm fabryczny czy jakiś dołożony. Jeśli masz jakieś papiery od alarmu powinna być instrukcja jak go ręcznie wyłączyć bądź przełączyć w stan serwisowy. ps. Wyłącz CAPSLOCKA, krzyczysz :!: :wink: Witam alarm jest fabryczny podpisany category 1 i tyle wiem na ten temam . A czy maska odgienta moze miec wplyw?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
junasz Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 Może mieć wpływ. Zazwyczaj gdzieś z przodu wstawiana jest krańcówka alarmu. Znajdź, dociśnij, zaklej jakąś taśmą coby została dociśnięta - na chwilę może załatwić sprawę. UWAGA: jest duża szansa, że takie rozwiązanie (jeżeli się sprawdzi) zostawisz jako tzw. wieczna prowizorkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MISIEK062006 Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 wszystkie alarmy zaczynają wyć przy spadku napięcia ok9V więc polecam wymienić baterje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bananaboy Opublikowano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 Samochód wygląda jakby już stał jakiś czas, więc pewnie aku. Ponadto można sprawdzić, czy gdzieś tam się woda nie dostała do krańcówki, wtedy może się tak zachowywać, jakby cały czas była otwarta klapa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tosianie Opublikowano 15 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 Samochód wygląda jakby już stał jakiś czas, więc pewnie aku. Ponadto można sprawdzić, czy gdzieś tam się woda nie dostała do krańcówki, wtedy może się tak zachowywać, jakby cały czas była otwarta klapa. Witam sensor na masce zaklejony i nowy akumulator podpiety i wszystko smiga. Teraz czekam na maske i reszte czesci powiem ze nielatwo jest dostac je i wielkie skrecanie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się