Piotrek_STI Posted November 20, 2009 Share Posted November 20, 2009 Witam, mam pewien problem z tarczami, lub moze to prawidłowość, ale tak czy inaczej proszę o radę. Jeżdżę na klockach DS2500 i standardowych tarczach STI. Po przejechaniu kilkuset kilometrów i wyjeździe na Ułęż lub Kielce zaczyna się duże bicie na kierownicy przy hamowaniu. Widać, że struktura na tarczy zmienia się i nawet można poczuć pod palcem. Oczywiście jadę zaraz na przetoczenie tarcz (scinanie 0,25mm na stronę) i problem znika, aż do kolejnych upalanek. Czy to jest normalne, czy może tarcze były przegrzane (przez poprzedniego właściciela)? Proszę o pomoc. Dzięki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mati Posted November 20, 2009 Share Posted November 20, 2009 Tarzce się przegrzewają. Zmien tarcze, najlepiej na dwuczęściowe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dyzio_d Posted November 20, 2009 Share Posted November 20, 2009 Wczoraj właśnie rozmawiałem ze znajomym, który opowiadał mi jak inny nasz wspólny kolega kupił trzy komplety tarcz, nówek Bremo i po założeniu do MB 190! w dyszlu po kilkudziesięciu kilometrach tarcze zaczynały bić. Co się okazało. Tarcze grubość zewnętrzną miały idealną jednak grubość ścianek tarczy była różna o 1mm na obwodzie w kilku miejscach grubsza/chudsza. To było powodem, że po kilkudziesięciu kilometrach tarcza się wyginała. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MISIEK062006 Posted November 22, 2009 Share Posted November 22, 2009 niestety jeżeli chcesz upalać to czeka cię inwestycja i AP chyba jest tu rozsądne i nic nie poradzisz na tą przypadłość [ Dodano: Nie Lis 22, 2009 10:34 am ] możesz jeszcze sie skusić na zestaw fabryczny od EVO9 wymaga to kontaktu ze ślusarzem i dorobieniem mocowań do zacisków będzie lepiej od seryjnych subaru i troche taniej od AP Link to comment Share on other sites More sharing options...
mati Posted November 23, 2009 Share Posted November 23, 2009 MISIEK062006, evo 9 ma takie same zaciski jak sti 06. Wcale nie trzeba od razu inwestować w zestaw AP, tak jak pisałem wystarczą tarcze dwuczęściowe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harvester Posted November 23, 2009 Share Posted November 23, 2009 Nie wiem, może słabo upalam, ale K-sporty jeszcze mi się ani razu nie przegrzały a dalej są proste :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
mati Posted November 23, 2009 Share Posted November 23, 2009 Harvester, a ktoś tu pisał coś o Ksportach? :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harvester Posted November 23, 2009 Share Posted November 23, 2009 mati, ja o nich piszę jako o alternatywie Link to comment Share on other sites More sharing options...
mati Posted November 23, 2009 Share Posted November 23, 2009 Moim zdaniem do STi nie ma sensu Ksport, wystarczy dobra tarcza i klocek. Ale może ja się nie znam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harvester Posted November 23, 2009 Share Posted November 23, 2009 Ja też nie Tylko proponuję, wiem jedynie, że jeżeli chodzi o WRXa to ten zestaw duuużo daje - jak jest w STi to nie wiem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now