Piotrek_STI Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 Witam, mam pewien problem z tarczami, lub moze to prawidłowość, ale tak czy inaczej proszę o radę. Jeżdżę na klockach DS2500 i standardowych tarczach STI. Po przejechaniu kilkuset kilometrów i wyjeździe na Ułęż lub Kielce zaczyna się duże bicie na kierownicy przy hamowaniu. Widać, że struktura na tarczy zmienia się i nawet można poczuć pod palcem. Oczywiście jadę zaraz na przetoczenie tarcz (scinanie 0,25mm na stronę) i problem znika, aż do kolejnych upalanek. Czy to jest normalne, czy może tarcze były przegrzane (przez poprzedniego właściciela)? Proszę o pomoc. Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 Tarzce się przegrzewają. Zmien tarcze, najlepiej na dwuczęściowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 Wczoraj właśnie rozmawiałem ze znajomym, który opowiadał mi jak inny nasz wspólny kolega kupił trzy komplety tarcz, nówek Bremo i po założeniu do MB 190! w dyszlu po kilkudziesięciu kilometrach tarcze zaczynały bić. Co się okazało. Tarcze grubość zewnętrzną miały idealną jednak grubość ścianek tarczy była różna o 1mm na obwodzie w kilku miejscach grubsza/chudsza. To było powodem, że po kilkudziesięciu kilometrach tarcza się wyginała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MISIEK062006 Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 niestety jeżeli chcesz upalać to czeka cię inwestycja i AP chyba jest tu rozsądne i nic nie poradzisz na tą przypadłość [ Dodano: Nie Lis 22, 2009 10:34 am ] możesz jeszcze sie skusić na zestaw fabryczny od EVO9 wymaga to kontaktu ze ślusarzem i dorobieniem mocowań do zacisków będzie lepiej od seryjnych subaru i troche taniej od AP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 MISIEK062006, evo 9 ma takie same zaciski jak sti 06. Wcale nie trzeba od razu inwestować w zestaw AP, tak jak pisałem wystarczą tarcze dwuczęściowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Nie wiem, może słabo upalam, ale K-sporty jeszcze mi się ani razu nie przegrzały a dalej są proste :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Harvester, a ktoś tu pisał coś o Ksportach? :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 mati, ja o nich piszę jako o alternatywie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Moim zdaniem do STi nie ma sensu Ksport, wystarczy dobra tarcza i klocek. Ale może ja się nie znam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Ja też nie Tylko proponuję, wiem jedynie, że jeżeli chodzi o WRXa to ten zestaw duuużo daje - jak jest w STi to nie wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się