Jump to content

Problem z hamulcami STI 06


Piotrek_STI
 Share

Recommended Posts

Witam, mam pewien problem z tarczami, lub moze to prawidłowość, ale tak czy inaczej proszę o radę.

 

Jeżdżę na klockach DS2500 i standardowych tarczach STI.

Po przejechaniu kilkuset kilometrów i wyjeździe na Ułęż lub Kielce

zaczyna się duże bicie na kierownicy przy hamowaniu. Widać, że struktura na tarczy zmienia się i nawet można poczuć pod palcem. Oczywiście jadę zaraz na przetoczenie tarcz (scinanie 0,25mm na stronę) i problem znika, aż do kolejnych upalanek.

 

Czy to jest normalne, czy może tarcze były przegrzane (przez poprzedniego właściciela)? Proszę o pomoc. Dzięki.

Link to comment
Share on other sites

Wczoraj właśnie rozmawiałem ze znajomym, który opowiadał mi jak inny nasz wspólny kolega kupił trzy komplety tarcz, nówek Bremo i po założeniu do MB 190! w dyszlu po kilkudziesięciu kilometrach tarcze zaczynały bić. Co się okazało. Tarcze grubość zewnętrzną miały idealną jednak grubość ścianek tarczy była różna o 1mm na obwodzie w kilku miejscach grubsza/chudsza. To było powodem, że po kilkudziesięciu kilometrach tarcza się wyginała.

Link to comment
Share on other sites

niestety jeżeli chcesz upalać to czeka cię inwestycja i AP chyba jest tu rozsądne i nic nie poradzisz na tą przypadłość

 

[ Dodano: Nie Lis 22, 2009 10:34 am ]

możesz jeszcze sie skusić na zestaw fabryczny od EVO9 wymaga to kontaktu ze ślusarzem i dorobieniem mocowań do zacisków będzie lepiej od seryjnych subaru i troche taniej od AP

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...