Skocz do zawartości

Live for speed - symulator samochodowy, gra ktoś??


Jachu93

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 203
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 1 rok później...

Wygrzebałem. :!: :wink:

 

Po kolejnej, chyba półrocznej, przerwie wróciłem na chwilę do LFS (pewnie znów na jakiś miesiąc-dwa). Od kilku dni siadam wieczorami na krótką sesję z RB4 na South City Long (rev.), żeby dojść do jakiegoś nieżenującego wyniku. Muszę przyznać, że w końcu spodobało mi się to auto. W gruncie rzeczy prowadzi się podobnie do Subaru. 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jpol, ja gram prawie codziennie, ale na zasadzie - włączam z nudów, pale laczka, próbuje driftów, bawie się ustawieniami, tweakiem i wyłączam.

 

A w ogole to bawisz się tweakiem? Można zrobić sobie dragstera, albo 400 koni i węcej w RB4 (w zasadzie to w każdym aucie), bawić się rodzajem napędów, pojemnością silnika, ilością cylindrów (dźwięk się zmienia), do tych 3 z dema można dorzucić turbo... naprawde multum opcji! Polecam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, LFS-a w żaden sposób nie moduję.

 

W zasadzie jedyne co robię z LFS-em, gdy do niego siądę, to kręcę hotlapy. Co jakiś czas dorzucam sobie kolejny do Main Hotlap Rank na LFS World - http://www.lfsworld.net/ i próbuję zejść w okolice 105% WR. Do czasów benchmarkowych (103% WR) zwykle mi trochę brakuje (poza owalem, ale tam można przyjąć, że wszyscy są poniżej benchmarku. ;-)).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jpol, to nie jest modzenie LFS'a tylko aut :D Gdy włączasz gre, wszystko jest po staremu, dopiero jak chcesz stjuningować jakies auto, to odpalasz tweaka i zaczynasz zabawe :D UF 1000 z 4.0 V8 lata niesamowicie, z tym, że zatrzymać to jest ciężko (masa i jej rozkład też rośnie).

 

Ja jak na czas, to Blackwood, w FBM się bawie, albo 1/4 mili :twisted:

 

-- 28 sie 2012, o 20:51 --

 

Mini Evokiller - fc3a6c6634e25f423574f41937f78bdc5270_min.jpg

 

:twisted: Silnik 2.0 n/a, 183 KM i 343 Nm, co daje 267 KM na tone :twisted:

 

Do 100 km/h około 6,5 sekundy (trakcja troche słaba), do 200 km/h w 22,5 sekundy. V-max na owalu to nieco ponad 220 km/h, 240 by poszedł, ale troche juz puchnie.

 

Wiadomo, że da rade więcej mocy zrobić, ale takie auto jest realne i kilowanie EVO jest cudowne :twisted: (EVO z wyglądu, jest na bazie seryjnego RB4 - 243 KM i 340 Nm i 1210 kg).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ADK90, sprawdzony? Ta gra jest darmowa, na oficjalnej stonie LFS można ściągnąć :)

 

Potem.. jak Ci się 1 tor znudzi (konfiguracja szutrowa i asfaltowa) i 3 auta (115 KM FWD, 140 KM RWD i formuła mała) to można kombinować mniej legalnie, zeby odblokować reszte :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

można kombinować mniej legalnie

Warto wspierać twórców - czyli jednak kombinować bardziej legalnie. :wink:

To nie jest żadne "big evil studio" tylko trójka ludzi, a napisali fenomenalną grę z bardzo fajnym "ekosystemem" dookoła. Uważam, że warta każdego wydanego funta. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto wspierać twórców - czyli jednak kombinować bardziej legalnie. :wink:

To nie jest żadne "big evil studio" tylko trójka ludzi, a napisali fenomenalną grę z bardzo fajnym "ekosystemem" dookoła. Uważam, że warta każdego wydanego funta. :mrgreen:

 

+1 :D

 

Też niedawno w końcu kupiłem S2, a w demo grałem od prawie samego początku LFS'a.

Jest to chyba jedyna gra, do której wracam bardzo chętnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...