HULK Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 Witam. http://cgi.ebay.co.uk/SARD-FUEL-PRESSUR ... 286.c0.m14 Musze kupic regulator i ten wlasnie mi sie podoba tylko nie widze tam zadnego pokretla do regulacji Czy moze odrazu isc w caly zestaw jak ten : http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... K:MEWAX:IT Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 To już musisz sam zadecydować który. Walbro jest bardzo dobrą pompą i często uzywaną w Subaru. w tym pierwszym zaworze reguluje się ciśnienie nakrętką pod tym górnym króćcem. Tylko uważaj na ciśnienie paliwa, w maxie możesz dać 3,1-3,2 bara :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HULK Opublikowano 11 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 Ok,rozumiem. Wtryski 440 juz w drodze, ale i tak do czauzmiany ECU i remapu bede musial troche skrecic cisniene. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 pisałem o ciśnieniu do seryjnych wtrysków [ Dodano: Nie Paź 11, 2009 8:56 pm ] :grin: lubisz dawać pomuki...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HULK Opublikowano 11 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 Lubie Powiedz mi jeszcze jakie ustawic cisnienie dla 440 i fabrycznego ECU ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 dzięki :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 mniejsze jk zalozysz 440 do auta ktore mialo 380 to bedzie zalewac i to bardzo jezdzic sie da ale polowa paliwa idzie w wydech co skutkuje pieeeknymi marchewami powiedz mi czy chcesz isc az w takie moce ze seryjny regulator nie ogarnie :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HULK Opublikowano 12 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 Nie wiem jeszcze, to tak bardziej na wszelki wypadek Pozdrwaiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 Nie wiem jeszcze, to tak bardziej na wszelki wypadek Pozdrwaiam. wg mnie bez sensu fabryczny regulator starczy Ci na duzo wiecej mocy niz wiekszosc z nas potrafi opanowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 13 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 Ja bym chyba wybral SARD , SX1, Fuellab - Sytec ma dosc rozna opinie u ludzi. Niektorzy narzekaja, ze im popuszcza czasami. Ale z drugiej strony duzo osob tez jezdzi na tym. Na pewno natomiast nowa pompa paliwa moze byc dobrym pomyslem, jak chcesz sie czuc bezpieczny po remapie - jak cos to wal do Garnkoglowego Pamietaj, ze do zalozenia nastawianego regulatora cisnienia bedziesz potrzebowal jeszcze adapter na listwe paliwowa w miejsce seryjnego. No i troche rurek. Troche przykrego dlubania jest - ale da sie zrobic. Cisnienie na seryjnych chyba bym obnizyl w okolice 2.2-2.4 bara chyba - seria ma zdaje sie miedzy 2.4 a 2.7 w klasyku. Tak czy inaczej chyba robilbym to na chwile przed remapem i nie jezdzil tak za dlugo - a juz na pewno nie cisnal, bo bedziesz przechodniom lydki ogniem opalal Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 13 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 Sama wymiana wtrysków i regulatora nie ma IMO żadnego sensu. Jeśli chcesz to robić, to najpierw należy przerobić listwy na równoległe, przy okazji wymieniając regulator, wystarczy Bosch, ale jeśli koniecznie chcesz "tuningowy" to niezły jest Fuelab albo Aeromotive, tanich produktów z ebay radzę unikać bo mogą spowodować więcej złego niż dobrego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 13 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 W Turbo-Dziadku mam chyba Walbro 255 i na regulatorze cisnienie ponizej 3 barow. A czy wtryski byly zmieniane to nie wiem. Elek moze sie wypowie? Marchew chyba nie strzela, przynajmniej nie widzialem czlowieka-pochodni w lustrku Potrafi jednak lupnac z wydechu. Impreza pierdzi dostojnie, stonowany basik... a Legac jakby cos od auta odpadlo Co zas do marchewek, to tego zawodnika trudno przebic: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 13 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 W Turbo-Dziadku mam chyba Walbro 255 i na regulatorze cisnienie ponizej 3 barow. A czy wtryski byly zmieniane to nie wiem. Elek moze sie wypowie? Marchew chyba nie strzela, przynajmniej nie widzialem czlowieka-pochodni w lustrku Potrafi jednak lupnac z wydechu. Impreza pierdzi dostojnie, stonowany basik... a Legac jakby cos od auta odpadlo Co zas do marchewek, to tego zawodnika trudno przebic: Elek się wypowie: nie był jedynym, który majsterkował przy Twoim aucie...i jak Legac został doprowadzony ,,modami" do prychania powyżej 4k obrotów i przyspieszał jak Traktor z trzema przyczepami, miał nakęcone ciśnienie paliwa na ponad 5......po wizycie w Santuarium (gratisowej) wyjechał z 3,1-3,2 bara i osiągami równymi lub niewiele odbiegającymi od serii.... po naprawie z Sanktuarium zawieziony został bezpośrednio na lotnisko w Ornecie, na testy, które obserwował był niejaki DNL.... :grin: podobno zapindalał jak jaki gupi....co potwierdza DNL i kwestionuje były właściciel.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 13 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 A ile wtedy sprezarka ladowala? Bo jest circa 0,55 - 0,6 a czytalem na forum ze w Dziadzi powinno byc 0,8 - 0,9 bara. W kazdym razie wskaznik tyle pokazuje, a w zasadzie wydaje mi sie ze pokazuje, bo kiedy 'zapindala jak gupi' to nie mam odwagi odwrocic wzroku od drogi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 13 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 A ile wtedy sprezarka ladowala? Bo jest circa 0,55 - 0,6 a czytalem na forum ze w Dziadzi powinno byc 0,8 - 0,9 bara. W kazdym razie wskaznik tyle pokazuje, a w zasadzie wydaje mi sie ze pokazuje, bo kiedy 'zapindala jak gupi' to nie mam odwagi odwrocic wzroku od drogi Jak ostatni raz opuszczał moje podwórko, ładował trochę poniżej 1, jakieś 0,9+, a co było potem....kto i co i jak....nie wiem i szczerze mówiąc mnie to........pewno ktoś tam jeszcze łapy wtykał, ale nie znam szczegółów i z tego powodu wstrzymuję się od komentarzy....nie mój cyrk, nie moje małpki.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 13 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 Dzieki Elku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 13 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 Proszę bardzo :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HULK Opublikowano 17 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 Witam. Do pompy i regulatora zanabylem tez jakis taki manometr z gliceryna w srodku i na opakowaniu pisze zeby tylko ustawic cisnienie i nie montowac na stale. Potraktowac to powaznie, moze go trafic sz... ? Jeszcze raz tak dla scislosci, jakie cisnienie ustawic dla 440 i seryjnego ECU ? Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 Prawde mowiac ja ze swoim zegarem jezdze pol roku i jest cacy - choc tez ostrzezenie bylo. Ale jest oddalony od wszystkiego o co moglby sie tluc. Natomiast pewnie najlepiej byloby docelowo zaslepic raczej otwor sruba jakas. Ja na razie nie wyjmuje, bo nie chce mi sie potem dlubac przed kolejnym remapem. Ja bym ustawil na Twoim miejscu cos miedzy 2.2 a 2.4 bara chyba - ale wtryski bym wymienial raczej blizej remapu albo nie jezdzil samochodem za wiele. Gdzie w ogole bedzie ten remap robiony? Moze bym wpadl pogadac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HULK Opublikowano 18 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 Witam. AMI, na razie wiem tylko ze Dublinie, jak bede juz wiedzial cos wiecej to musowo dam Ci znac. Pewnie takie zmiany powinno sie robic przed samym remapem, ale mysle ze te kilka tygodni powolutku jakos przejeżdżę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 Moze zreszta lepiej ustaw raczej 2.4 - najwyzej bedzie Ci troche przelewal. Wg. serwisowki do klasyka cisnienie powinno byc normalnie miedzy 2.4 a 2.7 bara. Ale lepiej moze tak, niz za ubogo. W kazdym razie, jesli decydujesz sie tak jezdzic dluzszy czas - bylbym ostrozny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HULK Opublikowano 18 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 Dlaczego mnie straszysz i psujesz mi misterny plan Jesli bede ostrożny i delikatny to jesli będzie za bogato nic nie powinno sie stać, no chyba ze sie myle ?! Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazio Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 http://www.megamanual.com/v22manual/minj.htm tu masz kalkulator i mozesz przeliczyc jakie cisnienie ustawic zeby nowe wtryskiwacze mialy taka sama wydajnosc co stare... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 dawaj tyle ile pisałem, i będzie dobrze... :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HULK Opublikowano 26 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 Witam. Wczoraj cały dzień w warsztacie poskutkował zmiana okładu paliwowego i kilku innym drobnym przeróbkom Układ przerobiłem na równoległy, regulatorem ustawiłem ciśnienie na 40PSI (fabrycznie jest 43) teraz przy wtryskach 440 AFR utrzymuje się na około 12, a przy pełnym ogniu 10 , autko jakieś takie dynamiczniejsze ale żadnych marchewek nie widac Pozdrawiam. [ Dodano: Sob Lis 07, 2009 9:50 pm ] Witam. Przypomniała mi się jeszcze jedna sprawa, po tych przeróbkach układu paliwowego został mi jeden luźny przewód to było chyba coś od oparów paliwa. Elektrozawór który był w tym okładzie, ten pod kolektorem, zostawiłem podpięty do wtyczki tylko nie wiem co zrobić z tym przewodem (wychodzi z przegrody razem z zasilaniem i powrotem paliwa), zaślepić na stale czy jakiś zaworek jednokierunkowy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się