szuster Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Wymienilem w Imprezie sprzeglo przy 150kkm. Chodzi miodzio. Co mnie martwi, pojawily sie dziwne objawy przy ruszaniu (tylko na 1-szym i na wstecznym) na zwyklych (niskich) obrotach. Auto wpada w dosc mocne i nieprzyjemne wibracje. Nie ma tego kiedy ruszam z buta. Jadac wolno, np w korku, lub powoli ruszajac spod swiatel telepie i wyglada mi to, ze pochodza one z tylu i to wlasnie w okolic dyfra. Tylem mocniej trzesie az mi spojler lata Chlopaki przy wymianie sprzegla nie omieszkali posprawdzac auta i powiedzieli ze dyfer ma luzy i powoli przyjdzie na niego pora. Przed wymiana sprzegla te szarpania/wibracje tez sie pojawialy, ale nie przy kazdym ruszaniu tak jak teraz. Czy wymiana sprzegla mogla wplynac na to w jaki sposob sa one odczuwalne? Czy moze sprzeglo musi sie 'dotrzec' albo ulozyc (przejechalem z 20 km)? Co myslicie o regeneracji dyfra? A moze macie jakies inne opinie na ten temat lub mieliscie podobne sytuacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Jakie zamontowałeś sprzego ? planowali koło koło zamachowe ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szuster Opublikowano 15 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Oryginalne exceedy. Drogowe Kolo nie bylo planowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Jeśli sprzęgło się jeszcze nie ułożyło , to szarpanie kumuluje się z luzami w dyfrze . Jeśli nie poprawi się szybko , to dyfer długo nie wytrzyma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Oryginalne exceedy. Drogowe Kolo nie bylo planowane. no to wszystko jasne :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szuster Opublikowano 15 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Czyli co teraz? Wyciagac skrzynie jeszcze raz i planowac kolo? Czy moze to sam dyfer a nowe sprzeglo mu tylko pomoglo dac sie we znaki? [ Dodano: Nie Paź 11, 2009 8:51 pm ] Przejechalem ok 600 km z mysla ze sprzeglo sie ulozy, ale poprawy nie widac. Na podnosniku wyszlo ze gumy mocowania tylnego dyfra sa do wymiany. Nie wydaje mi sie ze by to mialo taki wplyw na trzesienie. Dodatkowo wibracje pojawiaja sie przy zmianie z wyzszego biegu na nizszy bez dodaniu gazu. Wczesniej tego nie bylo. Podobno lapa, ktora mocuje skrzynie w komorze silnika sluzy tez do regulacji jej polozenia. Jesli tak to jak sie nia reguluje pozycje skrzyni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się