szuster Posted September 15, 2009 Share Posted September 15, 2009 Wymienilem w Imprezie sprzeglo przy 150kkm. Chodzi miodzio. Co mnie martwi, pojawily sie dziwne objawy przy ruszaniu (tylko na 1-szym i na wstecznym) na zwyklych (niskich) obrotach. Auto wpada w dosc mocne i nieprzyjemne wibracje. Nie ma tego kiedy ruszam z buta. Jadac wolno, np w korku, lub powoli ruszajac spod swiatel telepie i wyglada mi to, ze pochodza one z tylu i to wlasnie w okolic dyfra. Tylem mocniej trzesie az mi spojler lata Chlopaki przy wymianie sprzegla nie omieszkali posprawdzac auta i powiedzieli ze dyfer ma luzy i powoli przyjdzie na niego pora. Przed wymiana sprzegla te szarpania/wibracje tez sie pojawialy, ale nie przy kazdym ruszaniu tak jak teraz. Czy wymiana sprzegla mogla wplynac na to w jaki sposob sa one odczuwalne? Czy moze sprzeglo musi sie 'dotrzec' albo ulozyc (przejechalem z 20 km)? Co myslicie o regeneracji dyfra? A moze macie jakies inne opinie na ten temat lub mieliscie podobne sytuacje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted September 15, 2009 Share Posted September 15, 2009 Jakie zamontowałeś sprzego ? planowali koło koło zamachowe ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
szuster Posted September 15, 2009 Author Share Posted September 15, 2009 Oryginalne exceedy. Drogowe Kolo nie bylo planowane. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest IRAZU Posted September 15, 2009 Share Posted September 15, 2009 Jeśli sprzęgło się jeszcze nie ułożyło , to szarpanie kumuluje się z luzami w dyfrze . Jeśli nie poprawi się szybko , to dyfer długo nie wytrzyma Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted September 15, 2009 Share Posted September 15, 2009 Oryginalne exceedy. Drogowe Kolo nie bylo planowane. no to wszystko jasne :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
szuster Posted September 15, 2009 Author Share Posted September 15, 2009 Czyli co teraz? Wyciagac skrzynie jeszcze raz i planowac kolo? Czy moze to sam dyfer a nowe sprzeglo mu tylko pomoglo dac sie we znaki? [ Dodano: Nie Paź 11, 2009 8:51 pm ] Przejechalem ok 600 km z mysla ze sprzeglo sie ulozy, ale poprawy nie widac. Na podnosniku wyszlo ze gumy mocowania tylnego dyfra sa do wymiany. Nie wydaje mi sie ze by to mialo taki wplyw na trzesienie. Dodatkowo wibracje pojawiaja sie przy zmianie z wyzszego biegu na nizszy bez dodaniu gazu. Wczesniej tego nie bylo. Podobno lapa, ktora mocuje skrzynie w komorze silnika sluzy tez do regulacji jej polozenia. Jesli tak to jak sie nia reguluje pozycje skrzyni? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now