Andylek Posted September 15, 2009 Share Posted September 15, 2009 Wyczulem niepokojace stuki w kolach. Ma to miejsce po dluzszej jezdzie Foresterm 2.0 (2000) po drodze szybkiego ruchu. Objawia sie to tym ze kazda jazda na zakrecie z mala predkoscia wywoluje stuki i przeskakiwanie kół. Przy jezdzie na wprost nic sie nie dzieje. Wstepna diagnoza mechanika to fakt ze w skrzyni bylo za duzo oleju. czy spotkaliscie sie juz z podobna usterka? Dodam jeszcze ze przy zimnnym oleju np jazda po miescie itp. zjawisko nie wystepuje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest IRAZU Posted September 15, 2009 Share Posted September 15, 2009 Jak to Ci koła przeskakują ? Skąd dokąd ? Mógłbyś to jakoś po ludzku opisać . Czytam straszny chaos . Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted September 15, 2009 Share Posted September 15, 2009 Skąd dokąd z lewej na prawą? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest IRAZU Posted September 15, 2009 Share Posted September 15, 2009 z lewej na prawą? Ale przy skręcie w prawo czy lewo ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
zyg Posted September 15, 2009 Share Posted September 15, 2009 Wyczulem niepokojace stuki w kolach. Ma to miejsce po dluzszej jezdzie Foresterm 2.0 (2000) po drodze szybkiego ruchu. Objawia sie to tym ze kazda jazda na zakrecie z mala predkoscia wywoluje stuki i przeskakiwanie kół. Wstepna diagnoza mechanika to fakt ze w skrzyni bylo za duzo oleju. czy spotkaliscie sie juz z podobna usterka? Dodam jeszcze ze przy zimnnym oleju np jazda po miescie itp. zjawisko nie wystepuje. Przede wszystkim po drodze szybkiego ruchu i to jeszcze na zakręcie nie jeździmy z małą prędkością! Po drugie!: Przed wyruszeniem w drogę musisz wystudzić olej w skrzyni i będzie OK! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest IRAZU Posted September 15, 2009 Share Posted September 15, 2009 My sobie żartujemy , ale z opisu nic nie można zrozumieć . Napisz jeszcze raz o co chodzi . Ty opisujesz stosując skróty myślowe . Wiesz o co chodzi , a my nie . [ Dodano: Sro Wrz 16, 2009 12:42 am ] Wyczulem niepokojace stuki w kolach. Ma to miejsce po dluzszej jezdzie Foresterm 2.0 (2000) po drodze szybkiego ruchu. Objawia sie to tym ze kazda jazda na zakrecie z mala predkoscia wywoluje stuki i przeskakiwanie kół. Wstepna diagnoza mechanika to fakt ze w skrzyni bylo za duzo oleju. czy spotkaliscie sie juz z podobna usterka? Dodam jeszcze ze przy zimnnym oleju np jazda po miescie itp. zjawisko nie wystepuje. Aaaaaaaaaaa Może to wiskoza umiera ? Najpierw będzie szarpało a potem bolało w serwisie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andylek Posted September 16, 2009 Author Share Posted September 16, 2009 Jeszcze raz od poczatku. Rano gdy olej w skrzyni biegow i centralnym dyfrze jest zimny,auto jedzie bez zadnych sensacji. Po przejechaniu okolo 100km z predkoscia ponad 100km/h olej sie rozgrzewa i wystepuje zjawisko ktore opisuje tak: przy skrecie w lewo lub w prawo nawet nieznacznym , tylko przy malej predkosci daje sie wyczuc blokowanie kol, towarzyszy temu postukiwanie. Mechanik stwierdzil ze stan olej w skrzyni byl za wysoki . Mozliwe ze wlqsnie to bylo powodem tej usterki. Mam nadzieje ze to bardziej czytelne niz poprzednim razem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest IRAZU Posted September 16, 2009 Share Posted September 16, 2009 Bardziej czytelne :razz: Mam podejrzenia co do wiskozy . Po zagrzaniu oleju zaczyna się ślizgać . Rozumiem , że przy powolnej jeżdzie na wprost nic nie czujesz ? Naszykuj 2,500 zł . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legacy96 Posted September 17, 2009 Share Posted September 17, 2009 Wyglada to na blokowanie dyfra wiskoza, pewnie sie okaze iz Andylek ma rozne opony z przodu i z tylu... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest IRAZU Posted September 17, 2009 Share Posted September 17, 2009 Ale wtedy i przy jeżdzie na wprost można by wyczuć szarpanie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andylek Posted September 17, 2009 Author Share Posted September 17, 2009 opony sa takie same z przodu i z tylu w podobnym stanie zuzycia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest IRAZU Posted September 17, 2009 Share Posted September 17, 2009 Poszukaj tematów o wiskozach w różnych modelach . Wszystko wskazuje , że to ona się kończy . Jak poczytasz lekturę , to zrozumiesz objawy auta . Aha . Twój ma chyba 125KM . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andylek Posted September 17, 2009 Author Share Posted September 17, 2009 OK, wiskoza sie konczy. Co teraz? Czy to sie naprawia, regeneruje czy tylko wymienia na nowa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest IRAZU Posted September 17, 2009 Share Posted September 17, 2009 Czas wymienić . Decyzja o wstawieniu używki , albo nowej należy do Ciebie . Regenerację odradzam - nawet nie wiem gdzie można to zrobić . Kolega który przebrnął przez taką operację jest gdzieś w Afryce . Myślę , że na PW dostaniesz kilka namiarów w swojej okolicy . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now