Skocz do zawartości

Doinwestowanie turbodziadka


RoadRunner

Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

Postanowiłem w końcu dołączyć do forum jako, że mam nadzieję stać się szczęśliwym posiadaczem turbodziadka. Do tej pory śledziłem forum w trybie "do odczytu" :)

Ale po kolei: dlaczego turbodziadek ?

Bo mi się podoba :) Zarówno sedan jak i kombi. A może to wspomnienie z dzieciństwa. Pamiętam, że w jednym z programów motoryzacyjnych (auto-moto fan club) była relacja z jazdy 24 godzinnej na torze turbo(wtedy jeszcze nie dziadkiem) :)

 

Nie spodziewam się, że uda mi się znaleźć zakonserwowane Legacy Turbo które odstało 15 lat w garażu więc planuję od razu budżet na doinwestowanie. Na kupno + doinwestowanie mogę przeznaczyć 25 kPLN (+oczywiście potem stałe koszty utrzymania bez fuszerek)

Pytanie jest czy ktoś przechodził przez taką procedurę ?

Głównie chodzi mi o ceny części które najprawdopodobniej trzeba będzie wymienić/naprawić.

Podstawą decyzji o zakupie będzie stan blacharki, czy auto jest proste oraz sprężanie na sucho i mokro tak aby nie okazało się, że trzeba kapitalkę robić. Na resztę to jest turbo, skrzynię, przeguby, zawieszenie zostałoby z 15 kPLN.

Ma sens to wyliczenie ?

 

Ok - pytanie dlaczego nie Impreza GT. Jak już mówiłem to, że turbodziadek mi się podoba a ponadto GTka też pewnie bym musiał doinwestować więc cena bazowa by skoczyła a i być może koszta części też (chociaż nie jestem pewien).

 

Z góry dziękuję za wytknięcie słabych punktów tego co napisałem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...