Jump to content

Pompa wspomagania WRX '07


mstar
 Share

Recommended Posts

Wiem, wiem, temat znany. Kierownica kręci się 'małopołynnie', tzn. delikatne opory, a potem lżejsze momenty... :roll: Płynu jest full, auto w miarę nowe - 12k mil, a wspomaganie jakieś dupne. Podobno może być tak:

a) płyn się przegrzewa (dzisiaj w szczycie dnia 31 stopni), a ja jeździłęm wiele w korkach i tak reaguje,

B) płyn jest jakiś zleżały, bo auto z USA, a marynarz na promie wypił mazutem okrętowym podmieniając

c) pompa jest do wymiany, a Subaru jest be

 

Prosze o właściwą podpowiedź i radę. Ponoć wyizolowanie jednej z rurek gumowych wspomagania (ta blisko turbiny) i przynosi jakiś efekt....

 

i proszę, oby nie odpowiedź c :cry:

Link to comment
Share on other sites

Lancera kup i się nie będzie gotować. Nic. W lancerach nawet benzyny nie trzeba lać, takie dobre samochody ;)

Link to comment
Share on other sites

Lancera kup i się nie będzie gotować. Nic. W lancerach nawet benzyny nie trzeba lać, takie dobre samochody ;)

 

łajza wredna :evil:

 

 

 

... a pewnie, że kupię :cool:

Link to comment
Share on other sites

mstar, pojedź do jakiegoś przyzwoitego zakładu i wymień płyn - wydatek śmieszny jak by nie patrzeć. Niech obejrzą ten płyn podczas spuszczania, bo czasami co nieco ponoć można dzięki temu stwierdzić, ale szczerze mówiąc byłbym mocno zdziwiony, gdyby po takim przebiegu już się zaczęło coś dziać. Fakt faktem przekładnie i pompy to słaba strona imprez (z wyjątkiem STi), ale kurczę - po 12 tysiącach mil :?: :shock: Możliwe, że się zapowietrzyła jakimś sposobem pompa, więc gnęb mechaników, żeby dobrze odpowietrzyli, bo to ponoć w imprezach nie taka prosta sprawa, bo pompa jest wyżej niż zbiorniczek. No i jak się nie odpowietrzy dobrze, to można sobie zrobić kuku, tzn. zepsuć pompę.

Link to comment
Share on other sites

mstar, pojedź do jakiegoś przyzwoitego zakładu i wymień płyn - wydatek śmieszny jak by nie patrzeć. Niech obejrzą ten płyn podczas spuszczania, bo czasami co nieco ponoć można dzięki temu stwierdzić, ale szczerze mówiąc byłbym mocno zdziwiony, gdyby po takim przebiegu już się zaczęło coś dziać. Fakt faktem przekładnie i pompy to słaba strona imprez (z wyjątkiem STi), ale kurczę - po 12 tysiącach mil :?: :shock: Możliwe, że się zapowietrzyła jakimś sposobem pompa, więc gnęb mechaników, żeby dobrze odpowietrzyli, bo to ponoć w imprezach nie taka prosta sprawa, bo pompa jest wyżej niż zbiorniczek. No i jak się nie odpowietrzy dobrze, to można sobie zrobić kuku, tzn. zepsuć pompę.

 

Dzięki. Też o tym myślałem - zmienić płyn, odpowietrzyć, na wszelki wypadek wizolować termicznie... Może powstrzyma to agonię

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...