Skocz do zawartości

Lublin spoty...


pmlody

Rekomendowane odpowiedzi

E tam, przełamać to ja się muszę a nie Ty :)

A jaka jest technika zawijana z rękawa w automacie? Przełącza się na N? :P

No w sumie masz rację, bo w stb nie działa ręczny :)

W automacie chłopaki zakładają rozłącznik na sprzęgło międzyosiowe... :)

jest to bardzo ładnie opisane na subaruforester.org :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy ktokolwiek jadąc na tor jest nieświadomy tego, że auto pracuje w dużo cięższych warunkach niż te które przewidział producent na drodze?

Chyba nie. Więc skoro robi to świadomie to nie widzę przeszkód :)

 

No tak się akurat słada,że chyba nie wszyscy są :mrgreen: dlatego w takzwanym międzyczasie uświadomiłem ;)

Oczywiście jest to wola właściciela :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Apropos jeszcze dachowań i subaru (do kolegi Na-Leśnika)...pewnie nie wiesz dlaczego w subaru zamontowany jest boxer :D

Ja Ci powiem...ano dlatego,że dzięki leżącym cylindrom środek ciężkości auta z takim silnikiem jest znacznie niżej niż w przypadku rzędowych lub widlastych silników.Obniżenie środka ciężkości minimalizuje "rollover risk" :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Apropos jeszcze dachowań i subaru (do kolegi Na-Leśnika)...pewnie nie wiesz dlaczego w subaru zamontowany jest boxer :D

zawsze myślałem, że po to żeby było słychać bulgot :oops:

Teraz już mam jasność sprawy, wpadnę kiedyś na Tor zamienić teorię w praktykę :twisted::twisted:

No widzisz teraz już wiesz i ja w końcu wiem :lol:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Apropos jeszcze dachowań i subaru (do kolegi Na-Leśnika)...pewnie nie wiesz dlaczego w subaru zamontowany jest boxer :D

Ja Ci powiem...ano dlatego,że dzięki leżącym cylindrom środek ciężkości auta z takim silnikiem jest znacznie niżej niż w przypadku rzędowych lub widlastych silników.Obniżenie środka ciężkości minimalizuje "rollover risk" :mrgreen:

 

:shock: :shock: faktycznie, sprawdziłem...

codziennie na forum człowiek uczy się czegoś nowego... :idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już dłuższy czas zastanawiam się czy zbitę ze mnie walicie,czy naprawdę nie wiedzieliście :mrgreen:

 

Jesli test z audi Q mialby byc miarodajny, to raczej z jakims Foresterem / Tribeca chyba ...

Dobrze, ze moj Forek jest po lifcie, bo bym zahaczal tym srodkiem ... ;)

 

 

A czemuż to?

Ja bym testował 80 b2 quattro vs gt (zbliżone masy) lub a4 b5 vs bugeye(również zbliżone masy)

A4 b5 Q miałem 2 lata temu,jeździło się całkiem sympatycznie,ale wymagał zupełnie innej,arabskiej techniki jazdy :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już dłuższy czas zastanawiam się czy zbitę ze mnie walicie,czy naprawdę nie wiedzieliście :mrgreen:

No co Ty :twisted: niby z kąt mieli byśmy/mieli by wiedzieć takie rzeczy :twisted:

A czemuż to?

Ja bym testował 80 b2 quattro vs gt (zbliżone masy) lub a4 b5 vs bugeye(również zbliżone masy)

A4 b5 Q miałem 2 lata temu,jeździło się całkiem sympatycznie,ale wymagał zupełnie innej,arabskiej techniki jazdy :lol:

Ponieważ napisałeś:

Testdrive jakimś audi q

wiec zrozumiane zostało, że masz na myśli audi z serii Q (Q3, Q5, Q7)

 

-- Wt wrz 18, 2012 7:48 pm --

 

A właśnie :idea:

Niepiwny spot subaru vol.2

o którym już gadaliśmy

Czwartek 20:30 I poziom olimp kolo CartMax

 

LISTA :mrgreen:

1. H/H :)

2.

3.

4.

...

 

No i tym razem liczę na to, że [you] też się w końcu zjawi :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...