mikael Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 witam mam takie pytanko przy cofaniu energicznym szybkim puszczeniu sprzegla slychac stuk jednorazowy jakby tylnego walu grozne to ? robic cos z tym ?prosze o porade Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebek Opublikowano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 puknij sie energicznie i szybko w głowę, pewnie masz już wywalone sprzęgło, ewnetulanie krzyżaki na wale skoro tak jeździsz.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 sebek, odpuść sobie, albo pisz na onecie... mikael, możliwe, że krzyżaki... Ja ostatnio regenerowałem, bo lekko auto wibrowało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 puknij sie energicznie i szybko w głowę, pewnie masz już wywalone sprzęgło, ewnetulanie krzyżaki na wale skoro tak jeździsz.... Dzień dobry i trochę grzeczniej proszę . Pozdrawiam [ Dodano: Czw Cze 18, 2009 10:34 pm ] Myślę , że to się tak nie da ocenić na odległość . Mogą być krzyżaki , dyfer przegub i kilka innych pierdół . Podnieś auto i na biegu może coś wyczaisz ? A tak wogóle - czy to automat ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 19 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2009 sebek, pilnuj się, bo pasek czerwony szybko potrafi przyrastać, forum Subaru to nie onet czy interia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 19 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2009 Jeśli dobrze oceniłeś ......? Jedyne co różni pracę układu napędowego w czasie jazdy do przodu i do tyłu , to jest dyfer . Chodzi o to , że zęby pracują pod innym kątem . Jeśli ten stuk jest przy ruszaniu do tyłu , to ja zaczął bym od tego elementu . Zapnij bieg i podnieś koło . Jak zakręcisz , to powinieneś wyczuć luzy w całym układzie - pamiętając , że luzy technologiczne muszą być . Potrzebne jest trochę doświadczenia . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebek Opublikowano 20 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 w hondzie jak miałem zatarty krzyżak to tylko przy jeździe do tyłu pojawiały się dziwne odgłosy dziękuje aflinta a wystawienie uwagi "Chamska odzywka do osoby proszącej o pomoc" zastanawiam się w którym momencie uwaga "puknij się w głowę" staje się chamska chyba pozostaje spytać prof. Miodka poza tym udzieliłem odpowiedzi bo miałem podobną sytuacje tyle że moje auto było kupiłem już mocno używane wystawcie mu uwagę za znęcanie się nad autem pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 21 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2009 sebek, poluzuj warkocze, nie tylko słowa ale i ton wypowiedzi się liczy. Ciekawe, czy jakbyś Ty się zgłosił do kogoś o pomoc a ten zaczął od tego byś puknął się w głowę, to przyjąłbyś to z pokorą i uśmiechem? EOT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 21 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2009 w hondzie jak miałem zatarty krzyżak to tylko przy jeździe do tyłu pojawiały się dziwne odgłosydziękuje aflinta a wystawienie uwagi "Chamska odzywka do osoby proszącej o pomoc" zastanawiam się w którym momencie uwaga "puknij się w głowę" staje się chamska chyba pozostaje spytać prof. Miodka poza tym udzieliłem odpowiedzi bo miałem podobną sytuacje tyle że moje auto było kupiłem już mocno używane wystawcie mu uwagę za znęcanie się nad autem pozdrawiam! Słowa "puknij się w głowę " do kolegi nikogo nie rażą . Skierowane do kogoś kogo - być może - w życiu nie zobaczysz są naprawdę nie na miejscu . A Miodka do tego nie mieszaj . A skąd przyszło ci do głowy , że przyczyną stukania są takie właśnie powody , skoro masz inne auto ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pmlody Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 Panowie, torche powagi... takie klutnie to na AK prosze przenosic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 klutnie kłótnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pmlody Opublikowano 24 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2009 klutnie kłótnie fakt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 24 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2009 Jaki to typ dźwięku? Może taki "klik"? Jeśli tak to najprawdopodniej półosie :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malina Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 witam mam takie pytanko przy cofaniu energicznym szybkim puszczeniu sprzegla slychac stuk jednorazowy jakby tylnego walu grozne to ? robic cos z tym ?prosze o porade Ja miałem podobne objawy jak piszesz i była to tylko podgięta blacha przy tylnym zawieszeniu. Też myślałem że to coś z napędem ale okazało się że tylko podgiąłem jakąś pierdołę na naszych wspaniałych drogach :wink: Podnieś auto do góry i najpierw sprawdź to. U mnie wystarczyło odgiąć to co się zgięło i jak ręką odjął. Objaw był taki, że jak puszczałem bardzo energicznie sprzęgło przy cofaniu (tak jakbyś chciał specjalnie szarpnąć) to było słychać walnięcie. Przy jeździe normalnej prawie nie było tego słychać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 Malina która to dokładnie blaszka? U mnie objawy są takie same, jednak w ASO jak i pewnym znanym warsztacie powiedziano mi, że to wina półosi w Imprezach 5x100 i tak sobie stukają, dokręcanie ich nakrętek już niewiele pomaga. Możliwe, że w Forkach to rzeczywiście odgięte blaszki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikael Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 witam dawno tu nie zagladalem troche stracilem cierpliwosc bo pierwsza odpowiedz padla po ponad miesiacu . sebek ja nie napisalem ze tak jezdze , staram sie cofac delikatnie tak aby nic nie stukalo . dziekuje koledzy za rady zajme sie tym jak najszybciej i napisze co to bylo :smile: [ Dodano: Pon Wrz 07, 2009 10:26 pm ] no wiec na warsztacie ale nie firmowym powiedzieli ze za bardzo nie wiedza ale grozne to to nie jest i ze subary tak ma. wiec chyba musze sie zebrac i do serwisu naginac , ktos wspomnial o sprzegle ostatnio wyjezdzalem z podjazdu kolo domu chyba z 40 stopni nachylenia, mialem przyczepe i na niej jakis 50 kilo wiec tylo co nic , i ledwo co wyjechalem , jedynka wysokie obroty i ledwo ledwo 125 koni to nie wiele ale zeby az tak . jak sprawdzic czy wszystko ok ze sprzeglem ? to nie jest automat bo tez ktos pytal . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się