Korton Opublikowano 3 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2005 Taka Impreze znalazlem na sieci, dość mocno różni się od SE sprzedawanego u nas w kraju, oto ona: http://www.automobile-sportive.com/guid ... olberg.php Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polini Opublikowano 3 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2005 To jest wersja WR1, z rynku UK. Różnę światłami dalekosiężnymi u dołu, chyba ma jeszcze +15KM, inne felgi i lakier. Różnica specyfikacji UK. Było o tym już. 8) :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 3 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2005 ale ciekawe jest to że ma kierownice po lewej stronie :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wielkopolanin Opublikowano 3 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2005 Najwidoczniej WR1 szedł na rynek francuski jako Petter Solberg. Troche nakombinowali z tymi wersjami limitowymi. Trudno się połapać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xan8 Opublikowano 3 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2005 ale ciekawe jest to że ma kierownice po lewej stronie :roll: odpalasz dowolną przeglądarkę zdjęć, robisz "horizontal flip" i już masz kierownicę po dowolnej stronie... :? PS. Na zdjęciach całego samochodu kierownica jest po prawej. A więc jest to "zwykłe" WR1. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 3 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2005 Na zdjęciach całego samochodu kierownica jest po prawej. A więc jest to "zwykłe" WR1. no to niezły wałek :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polini Opublikowano 3 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2005 Jaki spryciarz. Odbicie lustrzane. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wck Opublikowano 3 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2005 To jest wersja WR1, z rynku UK. Różnę światłami dalekosiężnymi u dołu, chyba ma jeszcze +15KM, inne felgi i lakier. Różnica specyfikacji UK. Było o tym już. 8) :wink: Tak, oprócz tego różni się jeszcze pojemnością silnika (2,5) i o ile dobrze pamiętam trochę innym zawiasem A ta wersja którą pokazał Korton to tyle co tam wyczytałem pod obrazkami to ma silnik 2,0 265 koni i 343 Nm - czyli jak w zwykłym STi Może we Francuskich SE dawali np tylko DCCD? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polini Opublikowano 3 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2005 W UK ma 2,5? :shock: Nie wiem, nie wiem... WYdawało mi się, ze w USA to jest normalne, ale u nas? :wink: Nie wiem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wck Opublikowano 3 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2005 W UK ma 2,5? :shock: Nie wiem, nie wiem... WYdawało mi się, ze w USA to jest normalne, ale u nas? :wink: Nie wiem... O żesz w mordę, ale babola walnąłem Aż sprawdziłem i rzeczywiście ma 2,0, ale jestem pewien, że gdzieś czytałem że ma rozwiercony silnik do 2,5... Ech, no niestety - mój błąd, no ale tak to jest jak się czyjeś głupoty czyta Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niuniek Opublikowano 3 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2005 W UK ma 2,5? :shock: Nie wiem, nie wiem... WYdawało mi się, ze w USA to jest normalne, ale u nas? :wink: Nie wiem... O żesz w mordę, ale babola walnąłem Aż sprawdziłem i rzeczywiście ma 2,0, ale jestem pewien, że gdzieś czytałem że ma rozwiercony silnik do 2,5... Ech, no niestety - mój błąd, no ale tak to jest jak się czyjeś głupoty czyta Pozdrawiam WR1 to 2 litry a jeśli myślisz o Type 25 to właśnie ten miał silnik 2,5. Wydany przez Liftfielda. Jakoś tak to się pisało :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wck Opublikowano 3 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2005 WR1 to 2 litry a jeśli myślisz o Type 25 to właśnie ten miał silnik 2,5. Wydany przez Liftfielda. Jakoś tak to się pisało :roll: Nie, no WR1 z Type 25 nie mylę, po prostu o to chodzi, że te 2,5 litra utkwiło mi w głowie czytając artykuły o WR1 na kilku internetowych stronach poświęconych motoryzacji, gdzie ktoś widocznie wyssał tą informację z palca i dał do artykułu, a później taki ktoś jak ja zapamiętuje takie głupoty :? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 3 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2005 nie wiem czemu ale mnie też sie wydawało że orginalne WR1 ma 2,5L silnik :roll: chyba byłem w błędzie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 3 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2005 jeszcze takie cacucho znalazłem :wink: http://www.allapprovedcars.com/Used-Sub ... tails.aspx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 3 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2005 Chlopaki, przeciez to S.E. na rynek francuski, a nie zaden WR1. S.E. we Francji roznil sie od zwyklych STi kolorem, ukladem DCCD, oponami Bridgestone Potenza RE070, oraz tabliczka znamionowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wck Opublikowano 3 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2005 Chlopaki, przeciez to S.E. na rynek francuski, a nie zaden WR1. S.E. we Francji roznil sie od zwyklych STi kolorem, ukladem DCCD, oponami Bridgestone Potenza RE070, oraz tabliczka znamionowa No toż właśnie o tym napisałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polini Opublikowano 4 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2005 To mieliśmy na myśli, ale chcieliśmy, aby czytać miedzy wierszami czy coś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się