Skocz do zawartości

Zaciski Brembo STi - Problem


vrossi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

W zawiązku z tym że zmieniałem kola w Imprezie, postanowiłem jak zawsze przeczyścić i przesmarować piasty oraz tarcze. W tym celu naturalnie musiałem pozdejmować zaciski.

 

Niestety spotkała mnie bardzo niemiła niespodzianka. Na cztery odkręcane zaciski, we dwóch śruby wykręciły się... razem z gwintem. Było to dla mnie nielada zaskoczenie i stąd pytanie do kolegów:

 

Czy komuś przytrafiła się już tak niemiła niespodzianka z zaciskami Brembo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

W zawiązku z tym że zmieniałem kola w Imprezie, postanowiłem jak zawsze przeczyścić i przesmarować piasty oraz tarcze. W tym celu naturalnie musiałem pozdejmować zaciski.

 

Niestety spotkała mnie bardzo niemiła niespodzianka. Na cztery odkręcane zaciski, we dwóch śruby wykręciły się... razem z gwintem. Było to dla mnie nielada zaskoczenie i stąd pytanie do kolegów:

 

Czy komuś przytrafiła się już tak niemiła niespodzianka z zaciskami Brembo?

 

http://www.4metal.pl/artykuly/helicoil- ... h-gwintow/

 

to jest rozwiazaniem twojego problemu, kilka razy uzywalem tego w zaciskach - zdaje egzamin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

W zawiązku z tym że zmieniałem kola w Imprezie, postanowiłem jak zawsze przeczyścić i przesmarować piasty oraz tarcze. W tym celu naturalnie musiałem pozdejmować zaciski.

 

Niestety spotkała mnie bardzo niemiła niespodzianka. Na cztery odkręcane zaciski, we dwóch śruby wykręciły się... razem z gwintem. Było to dla mnie nielada zaskoczenie i stąd pytanie do kolegów:

 

Czy komuś przytrafiła się już tak niemiła niespodzianka z zaciskami Brembo?

 

 

Tak to dość czesta ustarka, masz dwie możliwości , albo naprawa gwintu tak jak Adam wklejał ( ja akurat używat zestawu naprawczego FORSCH ) , albo druga metoda , przewiercić na śrube M14 , ale w tedy w zwrotnicy róznież musisz przegwintowac na M14

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to dość czesta ustarka, masz dwie możliwości , albo naprawa gwintu tak jak Adam wklejał ( ja akurat używat zestawu naprawczego FORSCH ) , albo druga metoda , przewiercić na śrube M14 , ale w tedy w zwrotnicy róznież musisz przegwintowac na M14

 

ja nie pamietam jakiej firmy byl ten moj zestaw ale podajac linka mialem na celu wskazanie rozwiazania typu helicoil

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to dość czesta ustarka, masz dwie możliwości , albo naprawa gwintu tak jak Adam wklejał ( ja akurat używat zestawu naprawczego FORSCH ) , albo druga metoda , przewiercić na śrube M14 , ale w tedy w zwrotnicy róznież musisz przegwintowac na M14

 

Zdecydowałem się na przegwintowanie na M14. Jakoś łatwiej było. Swoją drogą dobrze wiedzieć że to nie tylko moja wina :) Dzięki za podpowiedzi Panowie, pomóki w drodze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...