vrossi Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Witam, W zawiązku z tym że zmieniałem kola w Imprezie, postanowiłem jak zawsze przeczyścić i przesmarować piasty oraz tarcze. W tym celu naturalnie musiałem pozdejmować zaciski. Niestety spotkała mnie bardzo niemiła niespodzianka. Na cztery odkręcane zaciski, we dwóch śruby wykręciły się... razem z gwintem. Było to dla mnie nielada zaskoczenie i stąd pytanie do kolegów: Czy komuś przytrafiła się już tak niemiła niespodzianka z zaciskami Brembo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Witam, W zawiązku z tym że zmieniałem kola w Imprezie, postanowiłem jak zawsze przeczyścić i przesmarować piasty oraz tarcze. W tym celu naturalnie musiałem pozdejmować zaciski. Niestety spotkała mnie bardzo niemiła niespodzianka. Na cztery odkręcane zaciski, we dwóch śruby wykręciły się... razem z gwintem. Było to dla mnie nielada zaskoczenie i stąd pytanie do kolegów: Czy komuś przytrafiła się już tak niemiła niespodzianka z zaciskami Brembo? http://www.4metal.pl/artykuly/helicoil- ... h-gwintow/ to jest rozwiazaniem twojego problemu, kilka razy uzywalem tego w zaciskach - zdaje egzamin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Witam, W zawiązku z tym że zmieniałem kola w Imprezie, postanowiłem jak zawsze przeczyścić i przesmarować piasty oraz tarcze. W tym celu naturalnie musiałem pozdejmować zaciski. Niestety spotkała mnie bardzo niemiła niespodzianka. Na cztery odkręcane zaciski, we dwóch śruby wykręciły się... razem z gwintem. Było to dla mnie nielada zaskoczenie i stąd pytanie do kolegów: Czy komuś przytrafiła się już tak niemiła niespodzianka z zaciskami Brembo? Tak to dość czesta ustarka, masz dwie możliwości , albo naprawa gwintu tak jak Adam wklejał ( ja akurat używat zestawu naprawczego FORSCH ) , albo druga metoda , przewiercić na śrube M14 , ale w tedy w zwrotnicy róznież musisz przegwintowac na M14 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Tak to dość czesta ustarka, masz dwie możliwości , albo naprawa gwintu tak jak Adam wklejał ( ja akurat używat zestawu naprawczego FORSCH ) , albo druga metoda , przewiercić na śrube M14 , ale w tedy w zwrotnicy róznież musisz przegwintowac na M14 ja nie pamietam jakiej firmy byl ten moj zestaw ale podajac linka mialem na celu wskazanie rozwiazania typu helicoil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vrossi Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Tak to dość czesta ustarka, masz dwie możliwości , albo naprawa gwintu tak jak Adam wklejał ( ja akurat używat zestawu naprawczego FORSCH ) , albo druga metoda , przewiercić na śrube M14 , ale w tedy w zwrotnicy róznież musisz przegwintowac na M14 Zdecydowałem się na przegwintowanie na M14. Jakoś łatwiej było. Swoją drogą dobrze wiedzieć że to nie tylko moja wina Dzięki za podpowiedzi Panowie, pomóki w drodze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się