Machoń Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 Witam, mam Forka 2.0 MY 07` wolnossący. Produkcja 2007, zakup Nowy Sącz, pierwszy serwis Kraków, najbliższe ASO-Rzeszów. Aktualny przebieg 21200 km. Dziś dolewam płyn do spryskiwaczy i popatrzyłem na poziom płynu chłodniczego. Poziom 3-4 cm poniżej wskaźnika LOW przy zimnym silniku. Jak pojeździłem i sprawdziłem przy ciepłym silniku (silnik chodził) wskaźnik to był miedzy LOW a FULL. W instrukcji jest napisane aby sprawdzać przy zimnym i ma być do znaku FULL. Przestraszyłem sie, auto na gwarancji, 6000km temu przegład w ASO Kraków. Dzwoniłem do ASO Rzeszów, mówią zeby skontaktować sie z Krakowem i popytać co ewentualnie było dolewane, zeby nie dolać czegoś innego bo cytuje sie "zważy". Kraków mówi ze wode destylowaną dolać. Co tu zrobić ? Myślałem zeby dolać jakis płyn chłodniczy ... Ten który jest u mnie w zbiorniku ma kolor zielony. Kto mi powie jaki płyn dolać mam i czy mam jechać do ASO (gwarancja) czy sam dolać ? Co Subaru dolewa i czy mozna mieszac płyny ? Dzięki wielkie , pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wideleciłyżka Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 dolej destylowanej ale pamiętaj że woda destylowana nie odbiera tak ciepła jak łyn chłodniczy. W twoim przypdku tego płynu nie wiele musisz dolać. Nie obawiaj się ! leć do aso i musisz sprawdzić szczelność. Napompują ci układ do 3 barów i po 15 min będzie wiadomo ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 Oby to było coś ze szczelnością, ubytek często jest przyczyną wydmuchanej uszczelki pod głowicą ale przy takim przebiegu wolnossący, nie ma prawa wydmuchać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 U mnie też pitnął płyn chłodniczy po przejechaniu kilku tysięcy km od nowości. W serwisie za friko uzupełnili poziom i od tego czasu nie było problemów. Przyczyna nie ustalona ale od tamtej pory nie było z tym problemów - 4 lata. Jedź do ASO, niech doleją. Jak znowu ubędzie to odstaw auto na zdiagnozowanie problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Machoń Opublikowano 22 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 A może sam doleje ??? W Krakowie leją Castrola Antifreeza, w Sączu Shella Antifreeza. Wie ktoś jakie to ma kolory (?) Oryginalny subarowski płyn który u mnie jest ma kolor zielony. Podobno to są mieszalne płyny. Jak to sie dolewa ? Robi sie jakieś rozcieńczenie z wodą destylowaną ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się