martinezz Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 Witam, wiem ze temet hamulcow jest walkowany na okraglo we wszystkich mozliwych konfiguracjach. Nie udalo mi sie jednak znalezc info na temat przekladki hamulcow z tak nowej imprezy jak WRX 2007 2.5 do takiego antyka jak GT '97 ze starymi dwutloczkowymi zaciskami wiec pytam - zadziała ? (zakladajac ze zaciski mieszcza sie w felgi) Pozdrawiam Marcin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 Witam, wiem ze temet hamulcow jest walkowany na okraglo we wszystkich mozliwych konfiguracjach. Nie udalo mi sie jednak znalezc info na temat przekladki hamulcow z tak nowej imprezy jak WRX 2007 2.5 do takiego antyka jak GT '97 ze starymi dwutloczkowymi zaciskami wiec pytam - zadziała ? (zakladajac ze zaciski mieszcza sie w felgi) Pozdrawiam Marcin zaciski sa bolt-on tylko trzeba bedzie troche odgiac oslone tarczy hamulcowej, bo tarcze beda troche wieksze niz w GT MY'97 (ale to drobiazg) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martinezz Opublikowano 10 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 Dzieki wielkie. w takim razie kupuje ten zestaw. pzdr Marcin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 Dzieki wielkie. w takim razie kupuje ten zestaw. pzdr Marcin powodzenia, b. fajny upgrade zapowiada sie, mysle ze bedziesz zadowolony! tym bardziej, ze ceny na takie zestawy ostatnio poszly w dol :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madmac Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 Jak nie tajemnica - gdzie i za ile znalazłeś taki zestaw? Może być na PW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 madmac, zapewne dział kupie/sprzedam na forum :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaki79 Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 Jak nie tajemnica - gdzie i za ile znalazłeś taki zestaw? Może być na PW. też jestem ciekaw, sam powoli rozglądam się za zaciskami z WRXa EU (z tymi z STI jest za dużo roboty niestety) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 też jestem ciekaw, sam powoli rozglądam się za zaciskami z WRXa EU (z tymi z STI jest za dużo roboty niestety) równie dobrze możesz kupić z GT99/00 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madmac Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 kashmere, czyli np. to: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?p= ... a65#803319 (choć nie do końca wiadomo, czy są jeszcze dostępne) = zaciski z WRX 06-07 i zmieści się na 16" 5x100? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martinezz Opublikowano 10 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 Znalazlem je na allegro u czlowieka ktory ma sklep z gratami do subaru w Raszynie. cena 1250, podobno po przebiegu 6000. W komplecie sa tez tarcze ale jak juz sie za to wzialem to chyba zainwestuje w troche lepsze tarcze i klocki i plyn. Pzdr Marcin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaki79 Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 kashmere, czyli np. to: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?p= ... a65#803319 (choć nie do końca wiadomo, czy są jeszcze dostępne) = zaciski z WRX 06-07 i zmieści się na 16" 5x100? no nie bardzo, bo z tego co pytałem uamzima to te przednie zaciski są dwutloczkowe, ale jak ktoś chce to chyba jeszcze są do sprzedania za niedużą kaskę. Najlepszą ofertą, w ostatnich miesiącach, była oferta Kruka. Elegancko pomalowany komplecik razem z klockami i tarczami w atrakcyjnej cenie. Na Alledrogo też się trafiają, ale 1 z 10 aukcji godna jest uwagi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 madmac, tak, nieważne czy JDM czy EU zacisk 4tłoczkowy był taki sam. Jedyna różnica jest taka że na zaciskach z klasyka napis subaru jest wytłoczony. Co do felg to rozstaw śrub nie ma znaczenia dla zacisku. [ Dodano: Wto Mar 10, 2009 2:28 pm ] zaki79, w ogłoszeniu jest napisane że 4pot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madmac Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 4pot - właśnie tym się kierowałem, ale skoro są dwutłoczkowe, to szukam dalej kashmere - dzięki za odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 4pot - właśnie tym się kierowałem, ale skoro są dwutłoczkowe, to szukam dalej kashmere - dzięki za odpowiedź. Nie wiem, co Uamzim napisal w mailu/pw - ale jesli to sa oryginalne zaciski z MY99, to na pewno sa 4tloczkowe. I prawde mowiac nie bardzo widze powod, dla ktorego ktokolwiek rozumny mialby zamieniac 4tloczkowe zaciski na 2tloczkowe... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madmac Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 jesli to sa oryginalne zaciski z MY99, to na pewno sa 4tloczkowe - pozostaje zatem dokładnie wypytać uamzima nie bardzo widze powod, dla ktorego ktokolwiek rozumny mialby zamieniac 4tloczkowe zaciski na 2tloczkowe - dokładnie tak. Wolnyssak 07 ma domyślnie 2 tłoczki więc jedyny sens zamiany to 4 tłoczki z WRX (przynajmniej tak mi się wydaje). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaki79 Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 w opisie faktycznie są czterotłoczkowe, ale z tego co wiem są już sprzedane i zostały mu tylko dwutłoczkowe. Najlepiej sam zapytaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 w opisie faktycznie są czterotłoczkowe, ale z tego co wiem są już sprzedane i zostały mu tylko dwutłoczkowe. Najlepiej sam zapytaj. No to tak czy inaczej - czterotloczkowe z my99/00 tez sie nadadza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uamzim Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 4 tloczkowych juz nie ma - sprzedane. Zostaly tylko 2 tloczkowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wodnik Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 Jak nie tajemnica - gdzie i za ile znalazłeś taki zestaw? Może być na PW. też jestem ciekaw, sam powoli rozglądam się za zaciskami z WRXa EU (z tymi z STI jest za dużo roboty niestety) Daj sobie spokój, jeżeli te Ci nie wystarczają, to jak założysz to tej samej tarczy więcej tłoczków, też Ci nie wystarczy. Szukaj czegoś z większą tarczą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 Jak nie tajemnica - gdzie i za ile znalazłeś taki zestaw? Może być na PW. też jestem ciekaw, sam powoli rozglądam się za zaciskami z WRXa EU (z tymi z STI jest za dużo roboty niestety) Daj sobie spokój, jeżeli te Ci nie wystarczają, to jak założysz to tej samej tarczy więcej tłoczków, też Ci nie wystarczy. Szukaj czegoś z większą tarczą. domyślam się ze madmacowi chodzi o kompletny swap na przód z EU. Sama zmiana zacisku nie ma sensu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madmac Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 chodzi o kompletny swap na przód z EU - potwierdzam, choć pojawia się pytanie czy swap nie powinien być kompletny tj. przód i tył? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 chodzi o kompletny swap na przód z EU - potwierdzam, choć pojawia się pytanie czy swap nie powinien być kompletny tj. przód i tył? nie musi, ale jak będziesz chciał tył tez możesz sobie zmienić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaki79 Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 wodnik- :?: :?: - o co kaman? Nie wiem czy to było do mnie, ale ja mam wciąż zamontowane dwutłoczkowe zaciski z US Speca (i mniejsze tarcze) i uważam, że w tym przypadku, każda zmiana jest dobra :wink:. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wodnik Opublikowano 11 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2009 wodnik- :?: :?: - o co kaman? Nie wiem czy to było do mnie, ale ja mam wciąż zamontowane dwutłoczkowe zaciski z US Speca (i mniejsze tarcze) i uważam, że w tym przypadku, każda zmiana jest dobra :wink:. WRX US i EU z tego rocznika mają tarcze tej samej wielkości - 294mm. Różnica jest w zacisku. Zrozumiałem, że chcesz wymieniac zacisk, bo tarczę masz, a przynajmniej powinieneś mieć taką samą. I do tego się odnosił mój komentarz. Jeżeli celem wymiany jest brak hamulca - to wymiana zacisku nie pomoże wiele, natomiast jeżeli celem jest 'odamerykanizowanie' US speca, to ok, można się w to bawić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się