Skocz do zawartości

Hamulce WRX 2.5 '07 > GT '97


martinezz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

wiem ze temet hamulcow jest walkowany na okraglo we wszystkich mozliwych konfiguracjach. Nie udalo mi sie jednak znalezc info na temat przekladki hamulcow z tak nowej imprezy jak WRX 2007 2.5 do takiego antyka jak GT '97 ze starymi dwutloczkowymi zaciskami wiec pytam - zadziała ? (zakladajac ze zaciski mieszcza sie w felgi)

 

Pozdrawiam

Marcin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

wiem ze temet hamulcow jest walkowany na okraglo we wszystkich mozliwych konfiguracjach. Nie udalo mi sie jednak znalezc info na temat przekladki hamulcow z tak nowej imprezy jak WRX 2007 2.5 do takiego antyka jak GT '97 ze starymi dwutloczkowymi zaciskami wiec pytam - zadziała ? (zakladajac ze zaciski mieszcza sie w felgi)

 

Pozdrawiam

Marcin

zaciski sa bolt-on

tylko trzeba bedzie troche odgiac oslone tarczy hamulcowej, bo tarcze beda troche wieksze niz w GT MY'97 (ale to drobiazg)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki wielkie.

w takim razie kupuje ten zestaw.

 

pzdr

Marcin

powodzenia, b. fajny upgrade zapowiada sie, mysle ze bedziesz zadowolony!

tym bardziej, ze ceny na takie zestawy ostatnio poszly w dol :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kashmere, czyli np. to:

http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?p= ... a65#803319 (choć nie do końca wiadomo, czy są jeszcze dostępne) = zaciski z WRX 06-07 i zmieści się na 16" 5x100?

 

no nie bardzo, bo z tego co pytałem uamzima to te przednie zaciski są dwutloczkowe, ale jak ktoś chce to chyba jeszcze są do sprzedania za niedużą kaskę.

 

Najlepszą ofertą, w ostatnich miesiącach, była oferta Kruka. Elegancko pomalowany komplecik razem z klockami i tarczami w atrakcyjnej cenie. Na Alledrogo też się trafiają, ale 1 z 10 aukcji godna jest uwagi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

madmac, tak, nieważne czy JDM czy EU zacisk 4tłoczkowy był taki sam. Jedyna różnica jest taka że na zaciskach z klasyka napis subaru jest wytłoczony. Co do felg to rozstaw śrub nie ma znaczenia dla zacisku.

 

[ Dodano: Wto Mar 10, 2009 2:28 pm ]

zaki79, w ogłoszeniu jest napisane że 4pot

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4pot - właśnie tym się kierowałem, ale skoro są dwutłoczkowe, to szukam dalej :)

kashmere - dzięki za odpowiedź.

 

Nie wiem, co Uamzim napisal w mailu/pw - ale jesli to sa oryginalne zaciski z MY99, to na pewno sa 4tloczkowe.

I prawde mowiac nie bardzo widze powod, dla ktorego ktokolwiek rozumny mialby zamieniac 4tloczkowe zaciski na 2tloczkowe...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli to sa oryginalne zaciski z MY99, to na pewno sa 4tloczkowe
- pozostaje zatem dokładnie wypytać uamzima

 

nie bardzo widze powod, dla ktorego ktokolwiek rozumny mialby zamieniac 4tloczkowe zaciski na 2tloczkowe
- dokładnie tak. Wolnyssak 07 ma domyślnie 2 tłoczki więc jedyny sens zamiany to 4 tłoczki z WRX (przynajmniej tak mi się wydaje).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie tajemnica - gdzie i za ile znalazłeś taki zestaw? Może być na PW.

 

też jestem ciekaw, sam powoli rozglądam się za zaciskami z WRXa EU (z tymi z STI jest za dużo roboty niestety)

 

Daj sobie spokój, jeżeli te Ci nie wystarczają, to jak założysz to tej samej tarczy więcej tłoczków, też Ci nie wystarczy.

 

Szukaj czegoś z większą tarczą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie tajemnica - gdzie i za ile znalazłeś taki zestaw? Może być na PW.

 

też jestem ciekaw, sam powoli rozglądam się za zaciskami z WRXa EU (z tymi z STI jest za dużo roboty niestety)

 

Daj sobie spokój, jeżeli te Ci nie wystarczają, to jak założysz to tej samej tarczy więcej tłoczków, też Ci nie wystarczy.

 

Szukaj czegoś z większą tarczą.

 

domyślam się ze madmacowi chodzi o kompletny swap na przód z EU. Sama zmiana zacisku nie ma sensu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wodnik- :?: :?: - o co kaman? Nie wiem czy to było do mnie, ale ja mam wciąż zamontowane dwutłoczkowe zaciski z US Speca (i mniejsze tarcze) i uważam, że w tym przypadku, każda zmiana jest dobra :wink:.

 

WRX US i EU z tego rocznika mają tarcze tej samej wielkości - 294mm. Różnica jest w zacisku.

Zrozumiałem, że chcesz wymieniac zacisk, bo tarczę masz, a przynajmniej powinieneś mieć taką samą.

 

I do tego się odnosił mój komentarz. Jeżeli celem wymiany jest brak hamulca - to wymiana zacisku nie pomoże wiele, natomiast jeżeli celem jest 'odamerykanizowanie' US speca, to ok, można się w to bawić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...