MIKKI Posted January 22, 2009 Share Posted January 22, 2009 Mam mały problem z hamulcami … Jakiś czas temu wymieniłem tarcze i klocki (p/t), ale tył nadal nierówno „bierze” :roll: Na starych tylnych tarczach wyraźnie było widać wżery i nierówną powierzchnię tarczy… tak jakby jakiś syf się dostał i zaciski za słabo łapały :???: Teraz sytuacja zaczyna się powtarzać. Przy hamowaniu na suchym wszystko jest ok., ale na śliskim przy blokowaniu kół, przy pierwszych hamowaniach samochód lekko stawia bokiem. Po rozruszaniu jest trochę lepiej. Zastanawiam się co to może być? Może macie jakieś pomysły, od czego zacząć? Ja tak jak pisałem założyłem nowe części i rozebrałem zaciski. Tłoczki nie były zablokowane/zapieczone… Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted January 22, 2009 Share Posted January 22, 2009 Czy niemasz luzów w zaciskach, np. na ślizgach? Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted January 22, 2009 Share Posted January 22, 2009 Zastosowałeś oryginały, dobre zamienniki, czy tanie (najtańsze) zamienniki? Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted January 22, 2009 Share Posted January 22, 2009 MIKKI, a klocki tylne równo się zużywają? (wewn/zewn) Link to comment Share on other sites More sharing options...
MIKKI Posted January 22, 2009 Author Share Posted January 22, 2009 luzów nie było tylko jeden trzpień, na którym przesuwa się zacisk był zapieczony, oczyściłem i ostro nasmarowałem :wink: - to rzeczywiście musze sprawdzić zmienniki to EBC, dobre płyn nowy, układ nie jest zapowietrzony generalnie wydaje mi się, że tył za słabo hamuje, ale może się mylę :roll: i przyczyny upatrywałbym w jakiś regulatorze siły ham. albo w przewodach :???: ,a oto felerna tarcza... MIKKI, a klocki tylne równo się zużywają? (wewn/zewn) to właśnie muszę sprawdzić, może dzisiaj się uda :roll: [ Dodano: Czw Sty 22, 2009 2:36 pm ] tylko jeden trzpień, na którym przesuwa się zacisk był zapieczony, oczyściłem i ostro nasmarowałem :wink: - to rzeczywiście musze sprawdzić aaa, to było z przodu... Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted January 22, 2009 Share Posted January 22, 2009 generalnie wydaje mi się, że tył za słabo hamuje Tobie też? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MIKKI Posted January 22, 2009 Author Share Posted January 22, 2009 Idź Ty Mądralo Tylko dlaczego skoro wszystko wydaje się być okej? Słyszałem, że zbieżność może mieć sporo do ściągania przy hamowaniu, ale tu przecież widać, że zacisk powinien mocniej łapać, no nie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted January 22, 2009 Share Posted January 22, 2009 MIKKI, przy czerwonych (klockach) :razz: takie zużycie tarczy raczej jest normalne (przy niedostatecznie dobrej tarczy). Ja mam z przodu DS3000 + Zimmermann zwykły i zużycie tarczy jest mniej więcej równe zużyciu klocka. Są też "pierścienie" jak u Ciebie z tyłu. Z tyłu mam tarcze SBS i klocki Mintex m1177 i poza popiskiwaniem nie widziałem problemów. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MIKKI Posted January 22, 2009 Author Share Posted January 22, 2009 żółte czy czerwone, różnicy dużej nie ma :razz: ,a tarcza jest chyba wystarczająco dobra - też EBC. może po prostu siła hamowania jest kiepska i nie powinno się ładować lepszych klocków, ale wcześniej miałem serię i było jeszcze gorzej, tzn. problem był już w zaawansowanym stadium :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted January 22, 2009 Share Posted January 22, 2009 MIKKI, :arrow: priv Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now