adaś Opublikowano 17 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2008 Mam takie 2 problemy: pompa wspomagania wyje, szczególnie przy gwałtownych ruchach kierownicą, a także brzy dokręcaniu jej prawie do końca (wcześniej do oporu trzeba było aby wydała dźwięk) płyn jest, nawet niedawno wymieniony. Jeden mechanik stwierdził koniec pompy a drugi powiedział, że pompa jest OK, a całe wycie związane jest z problemem nr 2: Drugi problem to maglownica, bo jest mokra, tutaj mechanicy byli zgodni w ocenie że przekładnia niebawem nie będzie się do niczego nadawała. Inne objawy jakie zauważam to drgania i stuki w kierownicy podczas szybkiego zakrętu, nawet na idealnie równej nawierzchni. a teraz pytania :smile: - co najpierw robić? pompę czy przekładnię? czy najlepiej zrobić to jednocześnie? (innym użytkownikom auta bardziej zależy na zlikwidowaniu wycia, ja wolałbym zlikwidować usterkę :roll: ale to oni płacą :neutral: ) - czy istnieją możliwości regeneracji/naprawy w/w części - jeżeli wchodzi w grę tylko wymiana, czy będą sie nadawać używane części od GTka, WRXa? (mój to N/A MY97), czy lepiej się w używki nie pchać? - co oprócz tych dwóch elementów trzeba przy okazji zrobić, albo co warto zrobić jak już tam będzie rozgrzebane - ile $$ muszę wyłożyć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 17 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2008 Musisz wyczyścić cały układ z opiłków, drobinek metalu z pompy więc najlepiej zrobić jedno i drugie naraz i przemyć solidnie przewody wszystkie i połączenia. Od GT i WRX będą pasowały tylko od WRX mogą być jaja z krzyżakiem przekładni, ale do przejścia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 17 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2008 Musisz wyczyścić cały układ z opiłków, drobinek metalu z pompy więc najlepiej zrobić jedno i drugie naraz i przemyć solidnie przewody wszystkie i połączenia. co muszę przemyć (jakiś dodatkowy osprzęt?) jeżeli wymieniałbym to i to jednocześnie. :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 Wszystko czym płynie płyn do wspomagania zeby pozbyc się drobinek metalu. One kraża po układize i uszkoadzają nowe elementy - przekładnie czy pompę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się