Niuniek Opublikowano 27 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2004 Tylko ze w zegarach amerykańskich masz wskaźnik dyfrów. Ciekawi mnie ile kosztuje w Japoni zestaw zegarów. :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinJ Opublikowano 27 Grudnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2004 Misiek, orientujesz się czy te zegary z us/jpn spec pasują bez problemu do eu spec? Chodzi mi czy kostki są identyczne a ECU rozpoznaje inne zegary? Jeśli tak jest to nie będe się zastanawiał nad rzeźbieniem w swoich, tym bardziej że obrortomierz będzie na właściwym miejscu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek4 Opublikowano 27 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2004 Tylko ze w zegarach amerykańskich masz wskaźnik dyfrów. Ciekawi mnie ile kosztuje w Japoni zestaw zegarów. :roll: To, ze jest wskaznik w niczym nie przeszkadza Polecam watek... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek4 Opublikowano 27 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2004 Misiek, orientujesz się czy te zegary z us/jpn spec pasują bez problemu do eu spec? Chodzi mi czy kostki są identyczne a ECU rozpoznaje inne zegary? Jeśli tak jest to nie będe się zastanawiał nad rzeźbieniem w swoich, tym bardziej że obrortomierz będzie na właściwym miejscu Nie mam pojecia. Wiem, ze zegary od STi zmusili do dzialania z WRX'ami MY2002 - jedyny problem byl chyba tylko z czujnikiem temperatury zewnetrznej. Zawsze mozesz poprosic chlopakow z NASiOC o podeslanie zdjec, a moze i nawet calej specyfikacji z rozpiska kabli. Polecam watek na ich forum - dawno go nie czytalem, a pare miesiecy temu byl dosc mocno walkowany i pewnie doszly jakies nowe informacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinJ Opublikowano 1 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2005 Co do zmiany podświetlenia ori tarcz to mozna o temacie zapomnieć, gdyż próby zeskrobania/zmycia rozpuszczalnikiem zielono-niebieskiej powłoki powoduje uszkodzenie kolejnej czarnej powłoki co by przełożyło się na to, że oprócz cyfr świeciły by też same tarcze Dla ciekawych wygląda to tak: Tak więc w tej chwili już ruszam z tematem wymiany całego zestawu zegarów. W tych dłubanie nie ma sensu. Problem jest nawet z zaadoptowaniem czerwonych wskazówek(od audi tt). Poddałem się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się