Beus Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 Witam ponownie Odkąd mam samochód, pali mi sie check.Byłem dzisiaj na kompie i wydrukował mi takie coś Ktoś potrafi to odczytać i od czego zacząć żeby to wyeliminować ? Reset kompa pomaga na jakieś 500m jazdy i znów się zapala z góry wielkie dzięki Beus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 jakie masz auto i ktory rok produkcji ? [ Dodano: Pon Cze 16, 2008 4:51 pm ] blad o numerze 53 to blad pompy paliwa lub jej wiązki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 Adam., impreza gt '98 Beus, poza tym o kodach błędów jest w FAQ http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=106815 Radzę zaglądać do FAQ, po to ono jest . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Beus Opublikowano 16 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 o FAQ pamietałem, ale sugerowałem sie rocznikami podanymi w nagłówkach, ale mimo wszystko dzięki ... samochód jeździ normalnie, nie zauważyłem czegoś niepokojącego poza mrugającym check engine... Czy ten błąd może wyskoczyć w sytuacji gdy ciśnienie paliwa jest stosunkowo niskie, lub za niskie czego przyczyną mógłby być np. stary juz niedrożny filtr paliwa ? Nie wiem, tak sobie strzelam bo się nie znam na tym. Macie jakieś sugestie biorąc pod uwage, że auto jeździ ok ? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 Na wydruku pisze ze blad 53 to blad immobilajzera... pompa to byla w modelch z lat 80-tych... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Beus Opublikowano 17 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Jeśli to immobilajzer to coś mi sie nie zgadza bo po odpaleniu samochodu mogę wyjąć kluczyk ze stacyjki i normalnie jeździć. Do niedawna myślałem, że bez kluczyka żadne auta raczej nie jeżdżą. Co do kluczyka to jest w nim zaślepka ale po jej wydłubaniu nie widzę nic związanego z elektroniką ani nawet żadnej blaszki też nie widac, po prostu zwykła plastykowa dziura. "IMM Circuit Failure" to faktycznie jakby obwód immobilajzera nawalił, ale skoro tak to dlaczego odpala normalnie i nic sie nie dzieje poza mrugającym checkiem... nie rozumiem... jakieś pomysły ? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Lampka Check Engine sygnalizuje blad, w tym przypadku uszkodzenie immobilajzera powodujace brak jego funkcji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Beus Opublikowano 18 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 Rozumiem, że naprawa immobilajzera nie bedzie ani tania ani prosta zatem jest jakiś sposób na to żeby zmusić ECU do tego żeby nie informował mnie o nim mrugającym checkiem ? Wyjęcie żarówczeki nie wchodzi w gre, natomiast czytałem na forum o zamrażaniu błedu. Ja mam auto z 98r. i zdaje sobie sprawe tego, że niemożliwe jest zrobienie remapu stąd pytanie czy możliwe jest pozbycie się tego w jakiś inny sposób ? Pozdrawiam Beus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi