Jump to content

Uszczelniacz walka rozrzadu ??


RoniN_
 Share

Recommended Posts

Witam!

Mam problemik, od w sumie paru dni swadzik spalonego oleju upieksza moj zywot. Wyglada to tak ze na prawej glowicy jest wyciek przez ktory olej leci prosto na zabierak i zapackal go totalnie. W pierwszym momencie myslalem ze to uszczelniacz tegoz wlasnie zabieraka padl, ale po telefonie do P. Marka K. :mrgreen: powiedzial mi zeby looknac na uszczelniacz walka rozrzadu, jest tam srubka na klucz 12, ale nie zapamietalem co i jak nalezy zrobic aby go wymienic, moze ktorys z kolegow robil to wczesniej ?. Moze to rowniez byc uszczelka pod deklem Ogolnie mowiac nie jestem pewien czy akurat stamtad cieknie, wiec trzeba silnik umyc aby to sprawdzic. Czytalem posta kolegi Bastka333 z watku http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t= ... zczelniacz

ale w sumie dalej nie wiem czym bezpiecznie umyc silnik i jak dobrac sie to tego uszczelniacza lub - jesli to nie on - jak wymienic uszczelke pod deklem??

Pozdrawiam

 

Wiec czy ktos moze odpowiedziec mi na te 2 pytanka

Link to comment
Share on other sites

witam ronin ty sie z problemow nie wykaraskasz nigdy chyba:))) pamietasz gadalismy o tym mialem to samo.... jak pisze Az trzeba rozebrac i zmontowac rozrząd, (warto go wymienic jak nie jestes pewnein czy byl!!) Zmien odrazu oba uszczelniacze i uszczelniacz walu , bez porzadnych narzedzi nie dasz rady (ponoc jakisz magiczny przyrząd jest potrzeby do kol na walkach...) zlec to komus!!!

 

Wiem znam ceny w UK i podejscie do subaru, ale ktos to napewno zrobi dobrze i w ok cenie......

Link to comment
Share on other sites

Uszczelniacz walu mam w porzadku cieknie tylko z prawej strony z glowicy i jest to albo uszczelniacz walka rozrzadu albo uszczelka pod dekiel. A ty swoja zrobiles??

Pozdro :mrgreen:

Po dzisiejszych ogledzinach z latarka, doszedlem do wniosku ze jednak uszczelniacz padl chyba bo jest mokro za miska olejowa, oraz uszczelka pod deklem swoja droga tez do wymiany.

A wogole czy to normalne ze widac kola zebate (kolo zamachowe??)

Tu kilka fotek:

1. (od dolu) Najbardziej mokre miejsce tuz za miska olejowa przy laczeniu skrzyna- silnik.

d1vg5.th.jpg

2. (od dolu) Pokrywa zaworow (prawa strona) rowniez bardzo zaolejona - tu po lekkim oczyszczeniu.

pict0112vy0.th.jpg

3. (od gory) Miejsca najbardziej pokryte olejem, i stantad (tak mi sie wydaje) kapie na wydech

pict0111ji5.th.jpg

4. Wspomniane kolo zebate widoczne po obu stronach za miska olejowa (kolo zmachowe??) i czy tak powinno byc ze widac je i jest bez zadnej oslony??

pict0107oi7.th.jpg

Czy jest to jakas wskazowka dla kogos skad moze wyciekac olej??

Jednym z powodow na pewno bedzie uszczelka pod deklem, ale to za miska to uszczelniacz na wale czy uszczelka miski olejowej?

Prosze o pomoc.

Pozdro

Link to comment
Share on other sites

ronin nie oszczedzaj zmien wszystkie uszczelniacze !!!!!!!!!! powiem ci tak ja w serwisie nie autoryzowanym placilem uszczelniacze walkow 18zl szt uszczelniacz walu 19zl szt uszczelki pod dekle 38zl szt uszczelki pod sroby (6szt ) 12 zl szt Tak czy owak musisz zdjac rozrzad do tej roboty a potem co 2 raz bedziesz go sciagal ,bo droga strona leje albo na wale cieknie????

Zrob raz a dobrze oplaca sie!!

 

Nie kombinuj zmien je wszystkie bo nigdy nie dojdziesz do ladu z cieknieciem ......ja tak wlasnie zrobilem i spokuj i cisza!! Widzialeś jak u mnie ciekło ja myslalem ze to z prawej strony, a lalo na wale...

Link to comment
Share on other sites

robilem caly rozrzad (rolki pasek napinacz , pompa wody ) do tego kupilem komplet uszczelnień (walki rozrzadu, walu , uszczelki pod dekle , uszczelki pod sroby dekli ) , zrobilem regulacje zaworow .

 

Z robota i material ok 1500-1600zl i w zasadzie mam gruntownie przygotowany silnik na nastepne 50 tys km :)))min

Link to comment
Share on other sites

No ja mam pasek wymieniony

i servis zrobilem, jak cos to tylko uszczelniacze do wymiany, bo reszta jest ok.

Mysle ze jesli juz sie zdecyduje to zadzwonie do P. Marka i on mi to zrobi. A powinienem byc w sierpniu w PL na 2 tyg. i wtedy chcialbym to zrobic. Michal na jak dlugo zostawiles auto w warszta cie??

Link to comment
Share on other sites

Juz sie na to szykuje, jeszcze po rozmowie z Azraelem, moze to byc uszczelniacz walu ten tylni na laczeniu ze skrzynia, bo po wyczyszczeniu widzialem tam bylo mokro ciagle i sa slady na zabieraklu i wydechu co swiadczy ze bedzie to, ale zrobie jak radzisz. W sierpniu bede w PL to zrobie wszystkie od razu i bedzie git, mam nadzieje.

Link to comment
Share on other sites

Mi lało na przednim uszczelnieni wału, i powiem ci ze caly wydech i wszystko pod spodem bylo umazane olejem i bez rozkrecenia to ciężka diagnoza:(( Nawet juz myslelm ze to spod miski olejowej .....ale tylko na wale sie okazało

Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...