Jump to content

Jak uszczelnić śrubkę


adaś

Recommended Posts

Sprawa wygląda tak: W miskę olejową jest wkręcona śruba (mocowanie tłumika) Śrubka ma ok 10cm długości i planuję wykręcić ze 3cm i posmarować czymś gwint, żeby nie kapało. Jakiś silikon wysokotemperaturowy się do tego nada?

Link to comment
Share on other sites

Rozwiązanie fabryczne w VWT3 :roll: właśnie przez drgania tłumnika dokręcałem ją prawie codziennie, a w końcu i tak się odkręciła i w piątek zgubiłem olej. Teraz zapakowałem śrubeczkę długości 10cm, z czego ok 2 cm jest w gwincie a reszta wewnątrz miski i tam złapana nakrętkami :)

Dziwne to jest, w poprzednich silnikach był taki siusiek dorobiony, (który i tak się obrywał pod wpływam drgań) Do tego jest obok druga śruba, która nie wchodzi do wewnątrz więc planuję je dodatkowo zespawać razem jakimś płaskownikiem, to wtedy co najwyżej je poobrywa. Póki co ma nie kapać, będzie to 5 samemu zlikwidowany wyciek :mrgreen: ...jeszcze kilka :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Już kupione. W piątek zobaczę co z tego będzie :)

 

[ Dodano: Pią Kwi 25, 2008 9:07 pm ]

poklejone specyfikiem co polecił szczur75. Podłożyłem styropian i rano będę wiedział gdzie kapie, na razie kapie mi dalej z korka spustowego, też posmarowałem ale nic nie pomogło, wydaje mi się, że powinna byc na nim jakaś gumka :roll: Powinna?

Przy okazji rano cyknę fotkę jak fabryka VW dała tyłka w tym modelu.

Link to comment
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...