Skocz do zawartości

Jak uszczelnić śrubkę


adaś

Rekomendowane odpowiedzi

Rozwiązanie fabryczne w VWT3 :roll: właśnie przez drgania tłumnika dokręcałem ją prawie codziennie, a w końcu i tak się odkręciła i w piątek zgubiłem olej. Teraz zapakowałem śrubeczkę długości 10cm, z czego ok 2 cm jest w gwincie a reszta wewnątrz miski i tam złapana nakrętkami :)

Dziwne to jest, w poprzednich silnikach był taki siusiek dorobiony, (który i tak się obrywał pod wpływam drgań) Do tego jest obok druga śruba, która nie wchodzi do wewnątrz więc planuję je dodatkowo zespawać razem jakimś płaskownikiem, to wtedy co najwyżej je poobrywa. Póki co ma nie kapać, będzie to 5 samemu zlikwidowany wyciek :mrgreen: ...jeszcze kilka :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już kupione. W piątek zobaczę co z tego będzie :)

 

[ Dodano: Pią Kwi 25, 2008 9:07 pm ]

poklejone specyfikiem co polecił szczur75. Podłożyłem styropian i rano będę wiedział gdzie kapie, na razie kapie mi dalej z korka spustowego, też posmarowałem ale nic nie pomogło, wydaje mi się, że powinna byc na nim jakaś gumka :roll: Powinna?

Przy okazji rano cyknę fotkę jak fabryka VW dała tyłka w tym modelu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...