adaś Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Sprawa wygląda tak: W miskę olejową jest wkręcona śruba (mocowanie tłumika) Śrubka ma ok 10cm długości i planuję wykręcić ze 3cm i posmarować czymś gwint, żeby nie kapało. Jakiś silikon wysokotemperaturowy się do tego nada? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Adas skad Ci sie tam ta srubka wziala - dziwne mocowanie tego tlumika jak w misce - IMO to bedzie przenosilo drgania lub naprezenia na te srubke i cos sie moze zlego stac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yarpen Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Mocowanie tłumika wkręcone w miskę? Dziwna sprawa, może być tak jak crai1 pisze... czym bys nie uszczelniał to i tak w końcu będzie kapać ... długo to już tak funkcjonuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 adam.str, wrzuć fotkę. :cool: Ja bym wkręcił na silikon odporny na wysokie temperatury. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Rozwiązanie fabryczne w VWT3 :roll: właśnie przez drgania tłumnika dokręcałem ją prawie codziennie, a w końcu i tak się odkręciła i w piątek zgubiłem olej. Teraz zapakowałem śrubeczkę długości 10cm, z czego ok 2 cm jest w gwincie a reszta wewnątrz miski i tam złapana nakrętkami Dziwne to jest, w poprzednich silnikach był taki siusiek dorobiony, (który i tak się obrywał pod wpływam drgań) Do tego jest obok druga śruba, która nie wchodzi do wewnątrz więc planuję je dodatkowo zespawać razem jakimś płaskownikiem, to wtedy co najwyżej je poobrywa. Póki co ma nie kapać, będzie to 5 samemu zlikwidowany wyciek ...jeszcze kilka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 adam.str, silikon Reinz silnikowy (anthrazit) małe opakowanie nr: 70-28437-00. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 szczur75, dzięki kupię to w każdym sklepie motoryzacyjnym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 adam.str, raczej tak. Bardzo popularny - jeden z najlepszych. Mogą nie mieć takiego małego. Ten nr to tubka 20ml. Ewentualnie 70-31414-10 tubka 70ml. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Już kupione. W piątek zobaczę co z tego będzie [ Dodano: Pią Kwi 25, 2008 9:07 pm ] poklejone specyfikiem co polecił szczur75. Podłożyłem styropian i rano będę wiedział gdzie kapie, na razie kapie mi dalej z korka spustowego, też posmarowałem ale nic nie pomogło, wydaje mi się, że powinna byc na nim jakaś gumka :roll: Powinna? Przy okazji rano cyknę fotkę jak fabryka VW dała tyłka w tym modelu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi