michal Opublikowano 20 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2004 Ostatnio duzo mowi sie na tym forum na temat Forestera STi, ktory poki co dostepny jest z kierownica po prawej stronie i raczej nie predko to sie zmieni. Ja natomiast mam prosbe o podanie linku, jezeli ktos takowym dysponuje, do fotek rzeczonego Forestera STi w duzej rozdzielczosci. Sam dysponuje fotkami, ktore maja 800 w podstawie, a poszuke znacznie "ciezszych" fotek. Z gory dzieki za pomoc. (blagam nie piszcie google.com) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koorzen Opublikowano 25 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2004 witam http://www.tripleplate.com/vbulletin/showthread.php?t=8883 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 25 Października 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2004 Danke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loki Opublikowano 25 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2004 za: http://www.tripleplate.com/vbulletin/sh ... php?t=8883 Yup....back in the August 2003 issue of Car & Driver, they road-tested the 2.5XT and got a 0-60 time of 5.3-seconds. Its quarter-mile run was 13.8-sec @ 97-mph; what most amazing though is that from a standing stop to 30-mph, the 2.5XT will spank a Ferrari Enzo... 2.5XT -- 0-30 -- 1.3 seconds (C&D Aug. 2003) Enzo -- 0-30 -- 1.5 seconds (C&D July 2003) Sie cholera zaśliniłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koorzen Opublikowano 25 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2004 no i po co bylo przeplacac za enzo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek@klubsubaru.pl Opublikowano 25 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2004 Forester STi - najrajdowsza lodówka na świecie a teaz na poważnie. jechałem dziś E7 do domu i mijałem się najpierw z nowym Legacy kombi a zaraz potem tym starszym ale H6 i doszedłem do wniosku, że dobrze się stało, iż Subaru w końcu zatrudniło stylistów a nie znów zmuszało inżynierów do rysowania karoseri: -ależ panie dyrektorze, jak przecież specjalizuję się w napędach na obie osie a nie stylistyce samochodowej i... -nie gadaj tylko rysuj! -tak jest! pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się