Skocz do zawartości

Awantura Matiego ;) czyli OT z Powitań


darius darecki

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 646
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Dzien dobry wszystkim :mrgreen:

Wlasnie wstalem , wysikalem sie, i czytam, co tam sie dzieje w panstwie dunskim.... :mrgreen:

Lubu dubu....lubu dubu .....niech zyje nam ...moderator naszego klubu...niech zyje nammmmm............ :mrgreen:

To spiewalem ja.....mlodszy i poczatkujacy podszyszkownik forum....darecki :mrgreen:

...aha....wczoraj nie moglem...bo caly dzien probowalem "wkleic fotki" :mrgreen::mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a teraz powrocimy moze do mustanga, bo to jakies niedomowienia....niedygresje, nietegesy i takie tam duperele :mrgreen:

Panie i Panowie...otoz najlatwiej i najtaniej jest tutaj stuningowac auto produkowane na miejscu , czyli Chevy , Dodge ,i oczywiscie Ford.

Podstawowy tuning mustanga ,czyli stozkowy filter powietrza i wydech, kosztuje w zaleznosci od firmy od 400 do 1000 doloresow.Pozwala nam to na uzyskanie okolo 40 dodatkowych koni.Czyli dodajac 40 , do posiadanych juz 270 fabrycznych ( silnik 5,7 SOHC) mamy juz 310 koniuchow.Teraz "wklejamy" :mrgreen: chip i juz mamy 410 koni.

Do tego swiece i koniecznie musimy zmienic opony.Fabryczne Good Year.....no z tymi oponami to Ford dowalil do pieca.Nie da sie na nich jezdzic, a juz jak troche popada deszcz......tragedia.

Calkowity koszt takiego podstawowego tuningu , to kolo 1.500 doloresow.

.... i trzeba ruszac z dwojki, bo auto stawia bokiem :mrgreen:

 

[ Dodano: Czw Lut 14, 2008 7:57 am ]

Serwus Mati :mrgreen:

A ja myslalem, ze Ciebie nie ma mordeczko ty moja :mrgreen::mrgreen:

Wyluzuj...odpocznij....zrob dziesiec pompek i napisz cos fajnego.

Przeciez to Twoj temat i przez Ciebie wszystko sie zaczelo :mrgreen:

Chyba trzeba Cie nazywaj OJCEM DYREKTOREM :mrgreen:

 

[ Dodano: Czw Lut 14, 2008 7:58 am ]

:shock: kurdeeeee

znowu sie przejezyczylem...

Jak JED to zobaczy, to teraz naprawde bede mial przerypane :mrgreen::mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podstawowy tuning mustanga ,czyli stozkowy filter powietrza i wydech (...).Pozwala nam to na uzyskanie okolo 40 dodatkowych koni.Czyli dodajac 40 , do posiadanych juz 270 fabrycznych ( silnik 5,7 SOHC) mamy juz 310 koniuchow.Teraz "wklejamy" :mrgreen: chip i juz mamy 410 koni.

Do tego swiece

 

BUAHAHAHAHA :mrgreen:

 

Tuning filtrowo-świecowo-wydechowy (szczególnie w N/A) to moje ulubione formy tuningu - przyrosty mocy są faktycznie nieziemskie, a koszt równy paru flaszkom :mrgreen:.

 

I do tego chip!

 

I zasmażka :mrgreen:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pelno nas.... a jakoby nikogo nie bylo :mrgreen:

To moze bede kontynuowal dalej temat mustanga.

Nie mysle, zeby Mercedes tak szybko wydostal sie dolka :mrgreen:

Sa to ogromne koszty, zwiazane z przebudowa linii produkcyjnych, zwolnieniem ogromnych ilosci pracownikow, ogromnymi nakladami finansowymi.

Nie wiem czy pamietacie bardzo glosna afere z Fordem z przed okolo 20 lat?

O ile ja dobrze pamietam , chodzilo o Forda Coguar albo jakis inny podobny model.Otoz te Fordy, mialy umiejscowiony zbiornik paliwa zaraz za tylnym zderzakiem.I w czasie jakiejs kolizji jesli inny samochod uderzyl w tyl tego Forda , zbiornik natychmiast sie zapalal i wybuchal.

Setki ludzi i dziesiatki rodzin zginelo w plomieniach.

Ale jedna kobieta, ktorej maz i dwojka dzieci spalily sie w takim Fordzie nie odpuscila, i zalozyla sprawe Fordowi.

I wtedy wyszlo na wierzch, ze Ford zrobil juz kalkulacje, co mu sie bardziej oplaca.Zmienic linie produkcyjna, przesuwajac zbiornik paliwa bardziej do tylu, co kosztowalo by okolo 8 dolarow na samochod, czy placic odszkodowania, co kosztowalo by okolo 5 dolarow na samochod.

I te kanalie wybraly opcje za 5 dolarow, czyli zycie ludzkie bylo dla nich mniej warte jak przesuniecie zbiornika z paliwem.

Zaplacili wtedy setki milionow odszkodowania, i musieli zmienic polozenie zbiornika.

.... i dalej robili Coguar'y i pozniej te Coguar,ry zapalaly sie od jakiejs wady stacyjki.Ale to juz inna historia.

Teraz nastepna legenda Ameryki....Harley Davidson.

Wlasnie zarejestrowalo sie kolejne juz zrzeszenie konsumentow i wlascicieli Harley Davidson, ktore wytacza sprawy sadowe Harley'owi.

No i tutaj szok :mrgreen:

Harleye psuja sie bardziej od Mercedesow i BMW.

Znam wszystkich z klubu Harleya "Sokol" w Chicago.

I chlopaki mowia tak...wiekszosc jezdzi na Harleyach, bo to wypada, ale jesli chcesz naprawde dobry motor , to kup Honde albo Suzuki. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przemeq :shock: no co....czterdziesci koni to malo? :shock:

I z elkronika nastepne 100 to tez malo? :shock:

Ja wiem, ze brzmi to troche groteskowo i pachnie konfabulacja :mrgreen:

ale to jest rzeczywistosc.Mustamg jest produkowany nie do rajdow, a do wyscigow.... do sprintu, do szybkiego startowania na krotkich odcinkach...

np.100 mil :mrgreen:

Przemus :mrgreen: ochlon troche......odpocznij......pokrec troche smiglo....nastepnie znowu odpocznij.... :mrgreen: ....pozniej idz popatrzec w lustro......jezeli dalej bedzie Ci wesolo ,to napisz kolejna kontre :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Duzo????? :shock:

No to duzo czy malo :shock:

No ja juz sam nie wiem o co chodzi :neutral:

A czy ty Przemus jezdziles kiedys Mustangiem???? :mrgreen:

A moze masz znajomego, ktory zna goscia co kiedys jezdzil? :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

[ Dodano: Czw Lut 14, 2008 9:13 am ]

:evil: , no wklejam, wklejam i nic :evil:

A moze przemeq prze pomylke nacisnal paluchem jakis tam klawisz u siebie, i zabanowal mi dostep do fotek??? :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

No to bylaby dywersja :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A teraz z innej beczki :mrgreen:

Ogladalem juz nowego Forestera.Mi sie podoba....nawet bardzo :mrgreen:

Moim zdaniem sylwetka, pomimo powaznych zmian nadal ma w sobie to cos , o czym francuzi mowia , ze jest tym czyms :mrgreen:

Powarznie zwiekszono przeswit podwozia, co jest bardzo dobrym pociagnieciem.Nie podoba mis sie tylko to, ze szyby w drzwiach maja juz ramki.Ale generalnie moim zdaniem wedlug mnie, to nowe nadwozie ma bardziej agresywny charakter.Po tuningu bedzie sie naprawde ladnie prezentowalo.

Srodek zostal zrobiony na wzor Tribeca., ale i tak dobrze.

Nie ma niepotrzebnych dupereli i gadrzetow.Jest OK,

a nawet bardzo OK :mrgreen:

Juz wszystkie wersje maja DOHC, bo moj gajowy 2,5 X ma SOHC ,

a DOHC byl montowany z silnikami turbo.

Automatyczna skrzynia ma juz tip tronic. w wersji podstawowej.

Wiecie, naprawde fajnie jezdzi sie ze sportowym automatem.

Nie trzeba tyle waflowac gala i rece mozna miec caly czas na kierownicy(pod warunkiem, ze sie nie jedzie osobnikiem plci :razz: :mrgreen: )przeciwnej :mrgreen: :razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I do tego chip!

 

A to akurat prawdopodobne. Kolega buduje takie motory w Australii, w tych od vette samym programem dostaje bardzo duzo

 

(i nie ze bajka, ma hamownie etc, a w Au wszystkie mocne holdeny maja silniki GM).

 

Tyle, ze on glownie robi po 800 - 1000 kucy w mocno modyfikowanych silnikach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to wlasnie probuje wytlumaczyc kilku ludziom :mrgreen: ,

i to od kilku dni :mrgreen::mrgreen:

Mozesz sobie nawet kupic gotowy juz silnik ,ktory ma z wejscia 800 koniuchow, albo super charger i zrobic 1000 :mrgreen::mrgreen:

Przemus....tu jest adres internetowy firmy car boutique.

www.ecarboutique.com

Jest tam okolo 20 stron z silnikami , okolo 40 stron z wydechami , okolo 40 stron z elektronika.Caly katalog ma 1200 stron, i wszystko jest do tuningu :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

.....no to mamy chwile spokoju z przemqiem :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Czytanie zajmie mu gdzies miesiac :mrgreen:

Nastepnie przetwarzanie :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

..........ale potem??? :shock: :shock: :shock:

no zobaczymy :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i "w dyzlu" :mrgreen:

 

w dyzlu to Ty swoje szanowne 4 litery wozisz :razz:

 

Phonsy Mulllan - Rip Shift

http://www.gmmotorsport.com/gm_home.html

 

Nie chce mi sie przeszukiwac calej strony, ale

Over six years Holden has increased the power level an amazing 70 kw without internal engine modifications. In most cases an improvement in fuel economy is also achieved..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no :mrgreen: no wlasnie o to chodzi :mrgreen:

Ja nie wiem, dlaczego wiekszoci ludziom pojecie tuningu kojarzy sie odrazu z kompletna przerobka silnika, skrzyni biegow, zawieszenia ,nadwozia i jeszcze jakichs dodatkowych kilku tysiecy dolarow,

a i tak wiekszosc posiadaczy WRX STI w stanach, nie wiedza co maja ,

i koncza na dachu albo czolowce.

Np. Mozna zrobic Forestera, nie ingerujac kompletnie we wnetrze silnika i skrzynki, i podniesc mu moc do 350 KM. Oczywiscie mowimy o 2,5 XT.

Zwyklego 2,5 X mozna w prosty i tani sposob podniesc do 300 KM.

Nie wymaga to wielkich nakladow....ale efekt :mrgreen:

Jak depniesz , masz wrazenie ze mozesz przeniesc sie w czasie,

i wtedy mozesz spokojnie wystartowac takim autem do mustanga albo corvette.I badz pewien, ze okolo 160 mph mustang i corvette zaczna miec problemy ze stabilnoscia....a ty nie, bo masz naped na cztery kola, .

Warto tez dolozyc amortyzatory i sprezyny Bilstein( taki kit jest dostepny do Foresterow za psie pieniadze) i masz naprawde rajdowa furke. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Np. Mozna zrobic Forestera, nie ingerujac kompletnie we wnetrze silnika i skrzynki, i podniesc mu moc do 350 KM. Oczywiscie mowimy o 2,5 XT.

Zwyklego 2,5 X mozna w prosty i tani sposob podniesc do 300 KM.

 

Jeśli chcesz żeby jeździł dłuzej niż pół godziny, to nie można.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak mati :mrgreen: masz racje... :mrgreen: 1200 KM z RB 20 to jest nic w porownaniu z 1,5 volta z R20 :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

No przeciez jeszcze niedawno 400 koni w mustangu bylo czyms dziwnym :mrgreen: a teraz 1200 KM

No ale Twoje 1200 jest oczywiscie lepsze od moich 400 :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

i ta fachowosc :mrgreen::mrgreen::mrgreen: ....RB26.....EJ20 :mrgreen:

noz same fachury :mrgreen::mrgreen:

I jak maja przetrwac firmy tuningowe??? :shock:

Mati odpusc troche,..... :mrgreen: daj innym tez zyc :mrgreen::mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oj mati mati :mrgreen:

No mordeczko, my staramy sie tylko wytlumaczuc, jak mozna cos zrobic, nie uzywajac wielkich nakladow.I nie jest to na piec minut, bo auta tak zrobione maja juz przebiegi po kilkadziesiat tysiecy mil, i nic sie nie dzieje.

Ja rozumiem mati, ze w Twojej stajni nie ma miejsca na tanioche i tandete :mrgreen::mrgreen:

ale trzeba powiedziec ludziom prawde.....ze zrobienie fajnego auta ,wcale nie wymaga wizyty w Prodrive, I wyrzucenia kilkudziesieciu tysiecy dolarow

za mozliwosc przejechania 150 km/h na O Esie :mrgreen:

Najwazniejsze to nie miec kompleksow i urojen :mrgreen:

Czy mslicie, ze wielu z Was, majac do dyspozycji caly team , fundusze,

samochod do trningu i na rajdy, cale zaplecze i reklame,bylo by gorszych od Carlosa Sainza czy Juhy Kankunena????

Mysle ze nie.Oni znalezli sie poprostu w odpowiednim miejscu i o odpowiednim czasie.A wielu z Was Panowie jezdzi byc moze lepiej od nich, ale nie macie mozliwosci aby to potwierdzic.

No i taki mati jescze Was w tym utwierdza, no bo zrobienie rajdowego auta to jest tylko dla wybranych kozakow :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Oj mati......a tak wogole to ile ty masz lat mat?

Nie pytam ze zlosliwosci, tylko z ciekawosci :mrgreen::mrgreen:

....bo mysle, ze jak ja zaczynalem jazde w rajdach, to Ty sie jeszcze nie urodziles :mrgreen::mrgreen::mrgreen: albo cos kolo tego :mrgreen:

 

[ Dodano: Czw Lut 14, 2008 10:39 am ]

co racja to racja przemeq :oops:

no troche za duzo tych emotikonow.

No i te przejezyczenia.

Obiecuje ze sie poprawie( i tu usmiechnieta od ucha do ucha zadowolona geba)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...