Skocz do zawartości

Skrzynia z imprezy 2.5 wolnossak do turbodziadka?


piotr1

Rekomendowane odpowiedzi

Czy skrzynię TY754VCAAB z wolnossącej Imprezy 2,5 można bez komplikacji włożyć na zamianą do turboantyka?

Głównie to boję się, czy podejdą dotychczasowe półosie i czy przełożenia nie będą się różnić zdecydowanie.

 

Jeśli nie da rady, to jest jakaś łatwa możliwość stwierdzenie, że dana skrzynia się nadaje a inna nie? Np. po oznaczeniu typu?

Pytam, bo czasem coś się zdarza na allegro ale oczywiście do wszystkich modeli oprócz turbodziadka :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy wiecie może czy 2.5L wolnossak ma już LSD w dyfrze?

Bo jeśli tak to właściwie jedyna różnica z oryginałem, to mi się Vmax zmniejszy o ok.10%, z czym da się żyć.

 

No i kwestia tych półosi - może policzyć ilość zębów na wielowypuście ze skrzyni?

Bo chyba tylko ilością się różnią, a średnica zawsze jest ta sama.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy wiecie może czy 2.5L wolnossak ma już LSD w dyfrze?

Bo jeśli tak to właściwie jedyna różnica z oryginałem, to mi się Vmax zmniejszy o ok.10%, z czym da się żyć.

 

No i kwestia tych półosi - może policzyć ilość zębów na wielowypuście ze skrzyni?

Bo chyba tylko ilością się różnią, a średnica zawsze jest ta sama.

 

Jeśli ilość to i średnica - moduł zęba powinien być taki zsam.

LSD w wolnossącym raczej niet.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy wiecie może czy 2.5L wolnossak ma już LSD w dyfrze?

 

w ktorym ?

 

Z tyłu. W przednim to bym się w najśmielszych snach nie spodziewał.

A skrzynia z GT nadałaby się bez konieczności dopasowania dyfra?

 

BTW - na forum ostatnio sporo kupujących/szukających skrzyni. Coś zawodna ta japońska technika. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tyłu. W przednim to bym się w najśmielszych snach nie spodziewał.

A skrzynia z GT nadałaby się bez konieczności dopasowania dyfra?

 

BTW - na forum ostatnio sporo kupujących/szukających skrzyni. Coś zawodna ta japońska technika. :mrgreen:

 

z ktorego gt skrzynia ? bo tez moga miec rozne przelozenia glowne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tyłu. W przednim to bym się w najśmielszych snach nie spodziewał.

A skrzynia z GT nadałaby się bez konieczności dopasowania dyfra?

 

BTW - na forum ostatnio sporo kupujących/szukających skrzyni. Coś zawodna ta japońska technika. :mrgreen:

 

z ktorego gt skrzynia ? bo tez moga miec rozne przelozenia glowne.

 

Hmmm. Myślałem, że GT to GT i wszystko na jedno kopyto. Ogólnie się pytałem żeby wiedzieć co mogę brać jako zamiennik bez konieczności zmiany dyfra.

A jest może gdzieś jakiś techniczny pdf o turbodziadku? Mam dokumentacje (to co znalazłem na forum) - imprez jest sporo, a z zaturbionym legasiem 89-94 gorzej (tylko coś do wersji amerykańskiej - bez inrecoolera itd.). Jak bym miał coś takiego to bym kolegów nie męczył, i w dokumentacji wyczytał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...