piotr1 Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 Czy skrzynię TY754VCAAB z wolnossącej Imprezy 2,5 można bez komplikacji włożyć na zamianą do turboantyka? Głównie to boję się, czy podejdą dotychczasowe półosie i czy przełożenia nie będą się różnić zdecydowanie. Jeśli nie da rady, to jest jakaś łatwa możliwość stwierdzenie, że dana skrzynia się nadaje a inna nie? Np. po oznaczeniu typu? Pytam, bo czasem coś się zdarza na allegro ale oczywiście do wszystkich modeli oprócz turbodziadka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 nie mozna. w tej skrzyni przlozenie glowne jest 4.111 a w legacy turbo 3.900 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xbike Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 nie mozna. w tej skrzyni przlozenie glowne jest 4.111 a w legacy turbo 3.900 a z dyfrem? :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 a z dyfrem to mozna, nie pamietam jak natomiast jak z polosiami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 a z dyfrem to mozna, nie pamietam jak natomiast jak z polosiami. Powinny pasować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr1 Opublikowano 17 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 A czy wiecie może czy 2.5L wolnossak ma już LSD w dyfrze? Bo jeśli tak to właściwie jedyna różnica z oryginałem, to mi się Vmax zmniejszy o ok.10%, z czym da się żyć. No i kwestia tych półosi - może policzyć ilość zębów na wielowypuście ze skrzyni? Bo chyba tylko ilością się różnią, a średnica zawsze jest ta sama. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 A czy wiecie może czy 2.5L wolnossak ma już LSD w dyfrze?Bo jeśli tak to właściwie jedyna różnica z oryginałem, to mi się Vmax zmniejszy o ok.10%, z czym da się żyć. No i kwestia tych półosi - może policzyć ilość zębów na wielowypuście ze skrzyni? Bo chyba tylko ilością się różnią, a średnica zawsze jest ta sama. Jeśli ilość to i średnica - moduł zęba powinien być taki zsam. LSD w wolnossącym raczej niet. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 A czy wiecie może czy 2.5L wolnossak ma już LSD w dyfrze? w ktorym ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr1 Opublikowano 18 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 A czy wiecie może czy 2.5L wolnossak ma już LSD w dyfrze? w ktorym ? Z tyłu. W przednim to bym się w najśmielszych snach nie spodziewał. A skrzynia z GT nadałaby się bez konieczności dopasowania dyfra? BTW - na forum ostatnio sporo kupujących/szukających skrzyni. Coś zawodna ta japońska technika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 Z tyłu. W przednim to bym się w najśmielszych snach nie spodziewał.A skrzynia z GT nadałaby się bez konieczności dopasowania dyfra? BTW - na forum ostatnio sporo kupujących/szukających skrzyni. Coś zawodna ta japońska technika. z ktorego gt skrzynia ? bo tez moga miec rozne przelozenia glowne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr1 Opublikowano 21 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 Z tyłu. W przednim to bym się w najśmielszych snach nie spodziewał.A skrzynia z GT nadałaby się bez konieczności dopasowania dyfra? BTW - na forum ostatnio sporo kupujących/szukających skrzyni. Coś zawodna ta japońska technika. z ktorego gt skrzynia ? bo tez moga miec rozne przelozenia glowne. Hmmm. Myślałem, że GT to GT i wszystko na jedno kopyto. Ogólnie się pytałem żeby wiedzieć co mogę brać jako zamiennik bez konieczności zmiany dyfra. A jest może gdzieś jakiś techniczny pdf o turbodziadku? Mam dokumentacje (to co znalazłem na forum) - imprez jest sporo, a z zaturbionym legasiem 89-94 gorzej (tylko coś do wersji amerykańskiej - bez inrecoolera itd.). Jak bym miał coś takiego to bym kolegów nie męczył, i w dokumentacji wyczytał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi