marti Posted October 5, 2007 Share Posted October 5, 2007 Na ostatniej imprezie nie-ASO zauważyłem u siebie w autku (STi) następujące zjawisko. Rozpędzam się do odcięcia, następuje odcięcie, zmiana biegu, rozpędzanie i daleko od czerwonego pola nagle na ułamki sekund samochód się dławi. Czy to normalny objaw i ewentualnie jak go uniknąć na przyszłość (oczywiście poza niedopuszczaniem do odcięcia ;-)) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Przemeq Posted October 5, 2007 Share Posted October 5, 2007 marti, a czy to nie jest zbieg okoliczności? Czy to dławienie pojawia się np. w okolicach zakrętu? Bo przyczyną może być wada "wrodzona" układu paliwowego w subaru - przy nawet połowie baku przy ostrzejszych przechyłach subaru potrafi mieć problem z podaniem paliwa do silnika i robi takie dziwne niespodzianki... Link to comment Share on other sites More sharing options...
marti Posted October 5, 2007 Author Share Posted October 5, 2007 przemeq - owszem, działo się to po nawrocie na beczce, czyli przy silnym w sumie przechyle, ale sądziłem , że mając pół baku przyczyną nie będzie paliwo:-( Rozumiem w momencie gdy świci się rezerwa ale pół baku??? EVO też tak mają ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Przemeq Posted October 5, 2007 Share Posted October 5, 2007 marti, pół baku to jest właśnie TEN moment, od którego pojawia się ten objaw . Link to comment Share on other sites More sharing options...
marti Posted October 5, 2007 Author Share Posted October 5, 2007 Czy jest jakaś możliwość obejścia tegoż zjawiska (większa pompa abo co)? Link to comment Share on other sites More sharing options...
adamusmax Posted October 5, 2007 Share Posted October 5, 2007 Czy jest jakaś możliwość obejścia tegoż zjawiska (większa pompa abo co)? troche pomoze walbro gss340 - ma dluzszy i szerszy smok (dluzszy o ok 1,5 cm i zamiast 9 mm ma 19 mm srednicy) niz seria i glebiej w zbiornik zchodzi - ale trzeba troche kosz przerobic - dla mechanika dodatkowe 15 minut roboty poza tym mocniej ciagnie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted October 7, 2007 Share Posted October 7, 2007 Swoją drogą to dziwne,że Panowie inżynierowie z Subaru nie pomysleli o tym i nie wstawili poziomej płyty wenątrz zbiornika ograniczającej "bujanie się" paliwa w zbiorniku :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts