Z tego co wiem protest to 20 000 PLN, motor składają serwisanci oprotestowanego , koszt składania ponosi ten czyja racja, czyli jeśli coś znajdą zapłaci Kajto, jeśli będzie czysto CRT
Sorki, za regulaminem RSMP:
"15. Protesty - odwołania
15.1. Wszystkie protesty muszą być składane zgodnie z postanowieniami
Międzynarodowego Kodeksu Sportowego (art. 171 i następne).
15.2. Wszystkie protesty muszą być składane na piśmie w biurze rajdu wraz z kaucją
w wysokości 100 % kwoty wpłaconego wpisowego, która nie będzie zwrócona, jeżeli
protest nie zostanie uznany.
15.3. Jeżeli protest wymaga demontażu i ponownego montażu części lub zespołów
samochodu, składający protest musi wnieść opłatę w wysokości:
●●200% wpłaconego wpisowego, jeżeli protest dotyczy określonych części lub
zespołów samochodu (silnik, układ przeniesienia napędu, układ kierowniczy, układ
hamulcowy, instalacja elektryczna, nadwozie itp.);
●●500% wpłaconego wpisowego, jeżeli protest dotyczy całego samochodu i/lub
stosowanego paliwa.
15.4. Każde odstępstwo techniczne zawodnika od przepisów Zał. J zostanie przekazane
ZSS, który nałoży karę aż do wykluczenia włącznie a GKSS może nałożyć karę zgodnie
z MKS, aż do dyskwalifikacji włącznie.
15.5. Wysokość kaucji towarzyszącej zapowiedzi odwołania od decyzji ZSS do GKSS
wynosi 2500 PLN."
wpisowe na Rajd Polski :
Zawodnicy prywatni zgłoszeni w klasie R4,N4,S1600,A7,S2000,R2C,R3C,R3T,R3D,Open - 2900 (pierwszy termin), 5000 (drugi termin)
Dla zawodników osób prawnych - 3700 (pierwszy termin) , 6000 (drugi termin)
czyli jeżeli Kajto zapłacił 2900 to kaucja do protestu 14 500