Skocz do zawartości

hamowanie silnikiem, dzwiek ala diesel, itp


borcenty

Rekomendowane odpowiedzi

Helo,

 

niedawno nabylem forestera 2.0xt 2004. Dwie rzeczy mnie zastanawiaja w tym samochodzie i zastanawiam sie czy "ten typ tak ma" czy moze powinienem go zabrac do lekarza.

 

1 - jak samochod dluzej stoi (powyzej 24h) to jak go odpalam to przez pierwsze pare minut silnki klekocze jak taka stara ciezarowka dieselowa. Aczkolwiek jak mu sie nadepnie powyzej 2000-2500rpm ten klekot zanika. Po czym jak obroty znow spadna to znow klekocze. Po paru minutach jak sie silnik nagrzeje to jest juz ok. Czy z nim cos jest nie tak, czy one sie zawsze tak zachowuja jak sa zimne?

 

2 - jak hamuje silnikiem, to jak juz sie zatrzymam to mam ten sam klekot... ale jak nacisne na sekunde gaz i przegonie go powyzej wspomnianych wyzej 2500rpm to silnik znow pracuje normalnie i jak obroty spadna to klekot juz nie wraca (jesli silnik jest nagrzany oczywiscie). Nalezy tu zaznaczyc ze hamowanie silnikiem odbywa sie raczej delikatnie - tzn nie wrzucam trojki przy 140km/h tylko raczej przy 80km/h

 

Czy ktos mnie moze oswiecic co to jest i co z tym zrobic? Czy moze poprostu subaru nie lubi niskich obrotow? :-)

 

z gory dzieki

- tk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...