Skocz do zawartości

borcenty

Użytkownik
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Contact Methods

  • Website URL
    http://tomaszkozlowski.com

Profile Information

  • Skąd
    Katowice / Krakow / Dublin

Osiągnięcia borcenty

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. polecam zainteresowac sie flickr.com - to samo co picassa ale troche inaczej. Mozna uploadowac hurtowo, mozna edytowac zdjecia, jest otwarte API dzieki ktoremu mozna udostepniac zdjecia w innych aplikacjach.
  2. borcenty

    V ZLOT PLEJAD 2008

    Zgoda ale trasa w zdecydowanej wiekszosci biegla droga przy lace a nie laka prawda? Czy to my cos pomieszalismy?
  3. borcenty

    V ZLOT PLEJAD 2008

    tez tak myslalem, ale z drugiej strony nie bylo nigdzie zadnych oznaczen ze to teren prywatny. Nie sadze zeby oznaczenia te byly sciagne na czas plejad..
  4. borcenty

    V ZLOT PLEJAD 2008

    Świetna impreza Pare naszych fotek tutaj: http://flickr.com/photos/tkozlowski/set ... 245804064/ Co do wrazen - z mojej strony jak najbardziej pozytywne. Jesli mam byc szczery to nie bardzo rozumiem zarzuty pod adresem strony organizacyjnej. Z mojej perspektywy (trasa terenowa) wszystko bylo idealnie. Ekipa obslugujaca trase miala fachowe podejscie do sprawy. Bylo moze pare sytuacji "nieprzewidzianych" ale przy imprezie tej skali (3 rozne rajdy w jednym dniu!!) tego nie da sie uniknac. Nalezy jednak zwrocic uwage na to, ze wszelkie "nieprzewidziane" problemy byly szybko rozwiazywane. Mialem okazje brac udzial w organizacji imprez na 200-300 osob i to naprawde nie jest takie proste jak by sie moglo wydawac. Ja rozumiem ze to zlot Subaru i oczekujemy, ze wszystko bedzie tak idealne jak Subaru, ale zachowajmy jakis rozsadek.. Jeszcze raz dziekuje organizatorom za swietna impreze! PS - pumex - dzieki za zwerbowanie
  5. Szybki update - kabelki mozna zamowic do polski. Proponuje zrobic liste i zamowic hurtowo. Bedzie latwiej
  6. Sek w tym ze teraz jestem w Kraku. [ Dodano: Wto Maj 06, 2008 4:50 pm ] Taki kabelek jest chyba odpowiedni - http://www.tactrix.com/product_info.php?products_id=31 napisalem do nich czy jest szansa na shipping do Polski. Jak ktos chce taki kabel to prosze o kontakt - jak zamowimy kilka to pewnie chetniej podejda do wysylki do PL.
  7. Dzieki za wszystkie odpowiedzi. @polo - pkt 2 - rozumiem ze to sa objawy kompletnie martwej turbiny. A po czym poznac ze turbina niebawem umrze? Chodzi mi o to zeby ja wyleczyc przy pierwszych objawach zamiast reanimowac martwa bo to pewnie drozsze i trudniejsze. @Kuba - czytajac Twoja sygnaturke zastanawiam sie czy to przypadkiem nie to jest powodem moich zmartwien.. Wydaje mi sie ze kwestia kabelka to wcale nie jest offtop, bo temat dotyczy przeciez domowych metod badania turbiny Szukalem na allegro - jest tego w cholere ale przy zadnym nie jest napisane ze pasuje do Subaru. Kuba - jakbys dal rade wygooglac bezposredni link to byloby super.
  8. Helo, nie chce mi sie wierzyc ze tego nei bylo ale nie znalazlem.. poprosze o linka jak sie powtarzam. sprawa dotyczy forestera 2.0XT Dawniej bylo tak ze jak wrzucalem II, wbijalem gaz do podlogi to w okolicach 40km/h auto zachowywalo sie tak jakby je ktos w tylek kopnal. Teraz juz tak nie jest - teraz przyspieszenie jest bardziej jednostajne. Generalnie mam wrazenie ze auto duzo wolniej sie zbiera. Zastanawiam sie czy turbina przypadkiem nie ma juz dosc (150tys przebiegu wiec ma prawo). Inna rzecz ktora moze miec zwiazek z tym o czym pisze to to - ze silnik wydaje dziwne dzwieki jak spada na niskie obroty po dlugiej jezdzie na wysokich. Przykladowo - po 30min na autostradzie gdzie obroty sa caly czas w okolicach 4tys - jak dojezdzam do bramek i obroty spadaja to silnik zaczyna bardzo dziwnie i nieprzyjemnie "klekotac". Jedynym lekarstwem jest przydepniecie na luzie raz lub dwa do 3 - 3.5 tys obrotow. Wtedy klekot znika. Wczesniej tego nie bylo wiec zastanawiam sie czy to nie jest jakos powiazane. Pare pytan w zwiazku z powyzszym: 1 - jak domowym sposobem sprawdzic czy turbina dziala tak jak nalezy? wiem ze najlepiej by bylo podpiac sie pod komputer ale ostatnio srednio jest na to czas. 2 - jesli turbina przykleknie to caly samochod stanie w miejscu i juz nie rusze, czy po prostu bede sie zbieral jak slimak? 3 - jaka jest srednia zywotnosc turbiny (przebieg w km) przy zalozeniu ze nie zajezdza sie jej na zimno i daje jej sie czas na wystygniecie po jezdzie? (to jest forek a nie STI wiec mowimy raczej o typowej codziennej eksploatacji a nie sportowej jezdzie) 4 - jaki jest ewentualny koszt wymiany turbiny? z gory dzieki
  9. Mam ten sam problem. Przebieg 150tys, fotel nie jest "wybity" ale trzeszczy. To pewnie kwestia kropelki oliwy albo jakiegos wd40 tylko nie mialem okazji zidentyfikowac gdzie ta kropelka powinna trafic
  10. borcenty

    O komputerach Apple

    ad jablko na auto - do kazdego kompa daja 2 naklejki gratis. Ewentualnie jak pojdziesz do iSpota albo jakiegos resellera i posciemnasz to moze dostaniesz. ad office - jest wersja Microsoft Office for Mac i jest tez NeoOffice - czyli darmowy office. Osobiscie wole to drugie, ale i tak uzywam tylko excela bo do dokumentow niezastapiany jest apple'owy pages a o prezentacji keynote.
  11. borcenty

    O komputerach Apple

    dopisuje sie do spolecznosci jabklowej przyznajac sie jednoczesnie do maniakalnego wrecz wyznawania tej religii :-) jak ktos zobaczy w kraku srebrnego forestera z jablkiem na dupie to to ja :-)
  12. No to odgrzebiemy troche watek.. mam ten sam poranny problem.. Panowie, ktorzy pisali w tym watku pare miesiecy / lat temu - Silniki sprawne do dzis? :-) Wystarczy je oszczedzac przez pierwsze pare minut rano i bedzie ok czy trzeba jakas profilaktyke stosowac? Jesli tak to jaka?
  13. Helo, niedawno nabylem forestera 2.0xt 2004. Dwie rzeczy mnie zastanawiaja w tym samochodzie i zastanawiam sie czy "ten typ tak ma" czy moze powinienem go zabrac do lekarza. 1 - jak samochod dluzej stoi (powyzej 24h) to jak go odpalam to przez pierwsze pare minut silnki klekocze jak taka stara ciezarowka dieselowa. Aczkolwiek jak mu sie nadepnie powyzej 2000-2500rpm ten klekot zanika. Po czym jak obroty znow spadna to znow klekocze. Po paru minutach jak sie silnik nagrzeje to jest juz ok. Czy z nim cos jest nie tak, czy one sie zawsze tak zachowuja jak sa zimne? 2 - jak hamuje silnikiem, to jak juz sie zatrzymam to mam ten sam klekot... ale jak nacisne na sekunde gaz i przegonie go powyzej wspomnianych wyzej 2500rpm to silnik znow pracuje normalnie i jak obroty spadna to klekot juz nie wraca (jesli silnik jest nagrzany oczywiscie). Nalezy tu zaznaczyc ze hamowanie silnikiem odbywa sie raczej delikatnie - tzn nie wrzucam trojki przy 140km/h tylko raczej przy 80km/h Czy ktos mnie moze oswiecic co to jest i co z tym zrobic? Czy moze poprostu subaru nie lubi niskich obrotow? :-) z gory dzieki - tk.
  14. Wybaczcie jesli juz bylo powyzej, nie czytalem calosci. Ja jak sie tluke w korkach, albo musze do garazu dojechac i nie wygodnie mi w pasach to poprostu pas pasazera wpinam w klamre kierowcy i brzeczyk sie wylacza :-) ot taka lepperowska (czyt. chlopska) metoda
×
×
  • Dodaj nową pozycję...