Raga Opublikowano 25 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2007 Byłem parę godzin (za namową kierowcy najszybszej karetki z BB ) w OBR Bielsko-Biała. Każdy, który się interesuję motoryzacją wie, że tam pracują same spece. No i ci właśnie spece powiedzieli mi, że można ustawić zbieżność ale kąt nachylenia koła już nie. Czyli zostaje mi tylko utwardzenie oryginalnych lub wymiana na tnungowe twarde i niskie sprężyny...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 25 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2007 Nie wiem jak byś chciał utwardzić seryjne sprężyny. Możesz "przefasolkować" mocowania tylnych amortyzatorów żeby uzyskać większy negatyw, możesz kupić śruby Whiteline'a http://www.nie-ASO.pl/katalog/index.php? ... h=1_10_325 możesz też zamontować zawieszenie gwintowane które daje duże możliwości regulacji i wcale nie musi być twardsze od serii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raga Opublikowano 25 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2007 Są zakłady - dajesz sprężynę, a oni ciachają na rządaną wysokość i twardość. Tylko, że jedynie dobry zakład potrafi zrobić to dobrze, a większość potrafi bardziej zepsuć dobrą sprężynę. Zestaw gwintowany narazie odpada - kasy nie ma. Myślałem nad Eibachami, problem wyniknie jednak wtedy, gdy plomby mi wypadną a 30mm mniej prześwitu to u nas bardzo dużo. Kurde - te śruby muszę obadać, bo i cena fajna i efekt doskonały - serdeczne dzięki za link! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 25 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2007 Obcinanie seryjnych sprężyn trąci IMO drutem, nie chciałbym jeździć na czymś takim. Miałem Eibach'y, są dość miękkie, a i mniejszy prześwit nie sprawia żadnego problemu, na ulice są wręcz idealne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raga Opublikowano 25 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2007 Źle się wyraziłem Rozhartują i hartują i takie tam. Rozmawiałem juz z człowiekiem z nie-ASO.pl i śruby nie pomogą - Eibachy mogą być zbyt niskie... Zostaje chyba tylko blacharz lub zamiana felg... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 25 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2007 Ile ty chcesz tega kata z tylu? Bo u mnie sruby spokojnie wystarczyly na -1stopien (tyle ile chcialem). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raga Opublikowano 25 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2007 Człowiek z nie-ASO podpowiedział, że ta impreza ma seryjnie już duży kąt i dalsze pochylenie tylko pogorszy jazdę. Napewno coś o tym wie, inaczej by mi po prostu wcisnął te śruby, które bym od ręki kupił Z tej strony pozdrawiam pana Jakuba za obszerną pomoc! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 25 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2007 Człowiek z nie-ASO podpowiedział, że (...) Napewno coś o tym wie(...) Z tej strony pozdrawiam pana Jakuba za obszerną pomoc! Panie Jakubie - dobra robota, tylko co szefostwo nie-ASO na to? :roll: A co do kątów (i załapania się jednocześnie na on-top ), potwierdzam słowa Azraela :cool: . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 25 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2007 Zostaje chyba tylko blacharz lub zamiana felg... Ok, już rozumiem o co ci chodzi. Masz felgi z Volkswagenowskim ET. Kombinowanie z pochyleniem nic tu nie da, kup felgi dedykowane do Subaru i będzie po sprawie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 25 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2007 Przepraszam Prezesa i Zarząd za obniżenie wyników sprzedaży :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raga Opublikowano 25 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2007 Okay, no to kupię te śruby i zawias i felgi - no żeby człowiek później problemy miał... A nawiasem mówiąc, to mysłałem, że forum subaru.pl już mnie nie zaskoczy, a tu taka akcja W przyszłą środę podrzucę przejazdem parę piwek dla nie-ASO - żoną pracuję w browarze, to świeże Żywce sprowadzę... tak w ramach jakiś tam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 25 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2007 W przyszłą środę podrzucę przejazdem parę piwek dla nie-ASO - żoną pracuję w browarze, to świeże Żywce sprowadzę... tak w ramach jakiś tam tam sa same abstynenty - lepiej nam daj bo nich sie zmarnuje - ponoc slyszalem, ze Szef nie pozwala im nawet spojrzec w strone browaru a zeby nie dostac kolejnym paskiem teraz - Kuba jak byl ustawiony kat u mnie - bo cos z ta sruba bylo nie tak i byl za duzy - ale z tego co pamietam na miekko sie ustaqwia -1 st Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 25 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2007 adamusmax, u Ciebie były do wyrzucenia śruby od regulacji zbieżności i bodajże rozwalone mocowanie wahacza wzdłużnego lewego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazushito Yakitaki Opublikowano 25 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2007 możesz kupić śruby Whiteline'a A H&R nie robi TripleC do Subaraków? Może być trochę taniej. r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 25 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2007 adamusmax, u Ciebie były do wyrzucenia śruby od regulacji zbieżności i bodajże rozwalone mocowanie wahacza wzdłużnego lewego. dlatego jest na 1,5 st - ale normalnie 1 st powinno dac sie ustawic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi