4444 Opublikowano 21 Lutego Udostępnij Opublikowano 21 Lutego Witam, czy ktoś już zmieniał tytułową cewkę CEWKA ZAPŁONOWA FH0363 ale wykorzystując chiński portal z zamiennikami ? Pytanie opiera się na braku zaufania do ich jakości /jedynie cena ok. 200pln może kusić/, bo u nas produkcja japońska zaczyna się w ofertach na poziomie 500pln. Wątpliwości mam spore czy u siebie zmieniać cewkę, bo kable /niebieskie produkcji angielskiej/ i świece nowe /ngk/, a po generalnym remoncie silnika 2,5 wolny ssak wersja usa 2006 pojawił się sporadycznie błąd wypadania zapłonu P0301 oraz P0302 oraz P2097 - o ile dobrze pamiętam zbyt bogata mieszanka. Tym samym spoglądam na cewkę i się zastanawiam. Chętnie poproszę o Wasze wsparcie i sugestie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 21 Lutego Udostępnij Opublikowano 21 Lutego Szkoda pieniedzy, chinskie cewki dlugo nie chodza. Lepiej kupic uzywana ale orginalna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4444 Opublikowano 21 Lutego Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego Z dwojga złego zamiast używki wolę zainwestować w nową i mieć prawie pewność - więc idziemy po oryginale ale nowym. Jedynie mam wątpliwości czy winna jest cewka zapłonowa czy sonda lambda i to ta pierwsza przy silniku jeszcze przed katalizatorem. I to będzie pytanie do rozstrzygnięcia przy wsparciu forum. Zakładam, że druga sonda lambda - ta za katalizatorem - nie ma wpływu na błąd P2097 - jedynie pierwsza sonda. Nie mam tylko oznaczeń DENSO do mojego silnika. Szczelności przewodów powietrznych w osprzęcie silnika posprawdzane i doszczelnione, sensor przepływu powietrza za filtrem powietrza szczelnie dokręcony więc pytanie cewka czy pierwsza sonda? ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4444 Opublikowano 23 Lutego Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego Czy może ktoś ma pod ręką oznaczenia sond lambda I i II dla silnika EJ253 ? Dotyczy forester 2006 wersja 2,5 usa bez turbo - tylko 175 KM. Poszukuję oznaczeń ASO lub Denso. Oryginalnie kable kolor pomarańczowy dla I-szej i szary dla II-giej sondy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4444 Opublikowano 23 Lutego Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego (edytowane) Chyba sobie poradziłem - będzie dla potomnych lub potrzebujących; dla mojego silnika mam numery oem: pierwsza sonda od strony silnika 22641AA360 - SEN AY-A/F RATIO druga sonda za katalizatorem 22690AA810 - SEN ASSY-OXYGEN Na stronie https://partsouq.com/ wpisujemy własny vin i wszystko jasne w zakładach Exhaust Nawet kolory kabli i osłonek się zgadzają !!! Edytowane 23 Lutego przez 4444 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4444 Opublikowano 23 Lutego Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego (edytowane) Odpowiednio w Denso I-sza DOX-0364 według katalogu denso zastępuje sondy o numerach oem 22641AA360 22641AA36A 22641AA370 II-ga DOX-0635 zastępuje oem 22690AA810 22690AA81A 22690AA820 22690AA930 22690AA93A źródło katalog denso https://www.denso-am.eu/catalog/part/DOX-0635 można przy drugiej pokusić się o denso w wersji uniwersalnej bez wtyczki będzie ok. 150pln taniej lub zastosować Magneti Marelli 466016355155 Edytowane 25 Lutego przez 4444 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się