Michał 1201 Opublikowano 2 Lutego Udostępnij Opublikowano 2 Lutego (edytowane) Drodzy koledzy, czy korozja jak na zdjęciach to już powód do wizyty u blacharza, czy jeszcze można to samemu ogarnąć, czyli oczyszczenie i zaprawki ? Lokalizacja - próg pod drzwiami i klapa bagażnika. Będę wdzięczny za wszelkie uwagi. Edytowane 2 Lutego przez Michał 1201 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubaxc332 Opublikowano 2 Lutego Udostępnij Opublikowano 2 Lutego W teorii każde ognisko korozji powinno się jak najszybciej usunąć. Problem w tym, że takich niewidocznych ognisk i to znacznie większych masz pewnie bardzo dużo. Jeśli masz czas to zdemontuj błotniki i je wyczyść- to tylko kwestia czasu jak zostaną zjedzone na wylot. Jak będą w złym stanie to możesz powoli zacząć szukać używanych, o które jest bardzo trudno. Trudno mi oceniać na podstawie kilku zdjęć, ale wydaje mi się, że czeka Cię kosztowny remont blacharski za kilka lat. Nawet jeśli zrobisz zaprawki od zewnątrz to i tak blachy zostaną od środka zjedzone. Możesz spróbować zastosować jakieś neutralizatory rdzy. Nigdy tego nie stosowałem, ale możesz poczytać, bo być może tanim kosztem spowolnisz proces korozji. Na Twoim miejscu skupiłbym się na podwoziu - piaskowanie + konserwacja jeśli będzie co konserwować. Możesz sprawdzić stan tylnych kielichów, co może Ci dużo powiedzieć czy warto w ogóle dokładać do tego samochodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał 1201 Opublikowano 3 Lutego Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego W dniu 2.02.2024 o 11:34, kubaxc332 napisał(a): W teorii każde ognisko korozji powinno się jak najszybciej usunąć. Problem w tym, że takich niewidocznych ognisk i to znacznie większych masz pewnie bardzo dużo. Jeśli masz czas to zdemontuj błotniki i je wyczyść- to tylko kwestia czasu jak zostaną zjedzone na wylot. Jak będą w złym stanie to możesz powoli zacząć szukać używanych, o które jest bardzo trudno. Trudno mi oceniać na podstawie kilku zdjęć, ale wydaje mi się, że czeka Cię kosztowny remont blacharski za kilka lat. Nawet jeśli zrobisz zaprawki od zewnątrz to i tak blachy zostaną od środka zjedzone. Możesz spróbować zastosować jakieś neutralizatory rdzy. Nigdy tego nie stosowałem, ale możesz poczytać, bo być może tanim kosztem spowolnisz proces korozji. Na Twoim miejscu skupiłbym się na podwoziu - piaskowanie + konserwacja jeśli będzie co konserwować. Możesz sprawdzić stan tylnych kielichów, co może Ci dużo powiedzieć czy warto w ogóle dokładać do tego samochodu. Bardzo dziękuję za odpowiedź, choć "dobiłeś" mnie tymi wieloma ogniskami, których może być nie widać :-). Faktycznie trzeba się dokładnie przyjrzeć całemu autu. P.S. Nie zdemontuję błotników, nie jestem w tym biegły ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się