wrooblas Opublikowano 29 Marca Udostępnij Opublikowano 29 Marca Na razie trasa 140km/h na aktywnym tempomacie spalanie (wg komputera) 9,1 l/100km. Ale dziś trasę ekspresówką + małą drogą spodziewałem się lepszego wyniku, a wyszło to samo. Tylko że prowadziła żona. Zobaczymy w drogę powrotną. A oto obiecany przód. Zdjęcie wnętrza i w ogóle fajne fotki są na stronie Rajucars w zakładce sprzedane. Nie miałem czasu robić mu sesji zdjęciowej, wyjazd na święta itp. przebieg 136kkm, ale wnętrze utrzymane dosłownie pedantycznie, jak nówka. Oczywiście dzieci już zdążyły nakruszyć bułkami w drodze i jestem załamany xD muszę do auta jakiś przenośny odkurzacz kupić bo oszaleję 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrooblas Opublikowano 29 Marca Udostępnij Opublikowano 29 Marca (edytowane) Post się zdublowal, do usunięcia Edytowane 29 Marca przez wrooblas Dubel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ace_748 Opublikowano 17 Kwietnia Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia (edytowane) Z okazji 120 tysięcy km czas na serwis. Tym razem: - olej silnikowy - filtr oleju - filtr powietrza - płyn hamulcowy - olej w dyferencjałach - założone letnie koła - klasycznie dolewka płynu chłodniczego Dodatkowo przegląd zawieszenia, z elementów które prosiłem oglądnąć wyszło, że powoli kończą się tuleje tylnego stabilizatora, przy następnym przeglądzie raczej będą już do wymiany. Całość robiona w ASO więc płyny subaru, myślałem nad zmianą na 5w30 ale na razie chyba jeszcze zostanę na 0w20. Z mankamentów to jak jest poniżej zera na zewnątrz to w przednim zawieszeniu potrafi coś parę razy zaskrzypieć, potem ustaje do następnego ranka. Gdzieś czytałem, że to górne mocowania amortyzatorów więc to będzie kwestia do obserwacji, teraz jak się pogoda polepszyła to cisza. Z ciekawostek to cena nowego tłumika końcowego w Subaru to 2k pln, następne co chciałbym zrobić to pozbyć się trochę “latających” elementów z wnętrza m.in rozebrać panel na podsufitce, od dłuższego czasu dobiega z niego obijanie? “tłuczenie” się czegoś, ciężko powiedzieć, brzmi trochę jak śrubka leżąca luzem. Podobnie jest z uchwytami pasów tyle że one bardziej same z siebie wydają takie doznania akustyczne (tak mi się wydaje). Mam nadzieję, że uda mi się to wyeliminować, no i oczywiście jak pogoda się ustabilizuje to czas na drugi etap wyciszania wnętrza w pierwszej kolejności chyba zabiorę się za bagażnik. Edytowane 17 Kwietnia przez Ace_748 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dirkdiggler Opublikowano 17 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia A olej w cvt nie wymieniasz przy 120kkm? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ace_748 Opublikowano 17 Kwietnia Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 24 minuty temu, dirkdiggler napisał(a): A olej w cvt nie wymieniasz przy 120kkm? Olej w CVT wymieniłem przy 105, pierwszy raz było po 60 statycznie w ASO i stwierdziłem, że krótszy interwał zrobie (ze względu na sposób 1 wymiany i przejechał trochę z przyczepą wtedy) i wymienię dynamiczną metodą na nastepny raz, teraz nastepny chcę zrobić normalnie przy 165k 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się