Ciacho Opublikowano 14 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2007 mam zamiar sciagnac sobie ten gadzecik i zamontowac.Czy ktos ma jakies doswiadczenia z tym urzadzeniem? auto wrx my04 http://www.apexi-usa.com/product_electr ... &pageNum=1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saint Opublikowano 14 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2007 Słyszałem dobre opinie na jego temat. Scramble boost jest śmiesznym bajerem :wink: Sąsiedzie, nie myślałeś jednak o tym żeby zrobić remap? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ciacho Opublikowano 14 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2007 remap tez. na razie zalozylem przelot supersprint (jak pewnie zdazyles uslyszec) , intake apexi ,i hks , czekam na uppipe hks i wtedy jakis remap(jest jakas alternatywa dla nie-ASO'a?). ten boost controller wydaje sie byc calkiem spoko. ma funkcje overboost (cos jak w nowym 911 turbo ) czyli chwilowego podniesienia cis doladowania na przycisk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 14 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2007 U mnie zdaje egzamin. I to nawet baaardzo. Mam go od 2 miesięcy i nie ma co narzekać. Turbinka u mnie to TD04 i udało się nakazać jej pracę do 6500 obr z boostem 1,35. Były to tylko próby. Na codzień jeżdżę z ustawieniem 0,9 bara plus cośtam na kolejnych biegach co daje max 1,15. Jestem baaardzo zadowolony z cena/wynik. Z tym, że ja nie miałem szansy na remap. ECU jest twardy - nie da się. To wydawało się jedyne sensowne wyjście, choć teraz mam jeszcze chrapkę na Apexi Power-FC. Może ktoś ma jakies doświadczenia? :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ciacho Opublikowano 14 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2007 jakies negatywne skutki moga wystapic u mnie na seryjnym turbo?(oczywiscie nie mam zamiaru ladowac 1.5 bara) :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 14 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2007 Przy większym doładowaniu problemem może się okazać temperatura spalania. W GT 96- i WRX są "miększe" tłoki niż wcześniej, przez co mniej odporne. Blok jest "otwarty" co nie pozwala na duże doładowania. Turbodziadki i "stare" GT nie są tak okaleczone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ciacho Opublikowano 14 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2007 tak jak mowilem nie chce znaczaco podnosic doladowania tylko o jakies 0.07-0.1 bara. raczej powinny wytrzymac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 14 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2007 Spokojnie wytrzyma. Tylko po co AVC-R do tego? Remap większe efekty Ci da niż podniesienie doładowania o tak niewielką wartość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ciacho Opublikowano 14 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2007 Tylko po co AVC-R do tego? fajny gadzet lubie jak mi sie cos swieci.... remap tez pojdzie ...w swoim czasie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radex Opublikowano 15 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 AVC-R daje znacznie większe możliwości kontroli krzywej doładowania niż fabryczne ECU, jednak jest dość trudny w prawidłowym zestrojeniu. Inną sprawą jest, czy dla 0.07-0.1bar w górę opłaca się w ogóle w to bawić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi