Jump to content

APEXi Digital AVC-R Boost Controller


Ciacho

Recommended Posts

remap tez. na razie zalozylem przelot supersprint (jak pewnie zdazyles uslyszec) :mrgreen: , intake apexi ,i hks , czekam na uppipe hks i wtedy jakis remap(jest jakas alternatywa dla nie-ASO'a?). ten boost controller wydaje sie byc calkiem spoko. ma funkcje overboost (cos jak w nowym 911 turbo ) czyli chwilowego podniesienia cis doladowania na przycisk :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

U mnie zdaje egzamin. I to nawet baaardzo.

Mam go od 2 miesięcy i nie ma co narzekać.

 

Turbinka u mnie to TD04 i udało się nakazać jej pracę do 6500 obr z boostem 1,35.

Były to tylko próby. Na codzień jeżdżę z ustawieniem 0,9 bara plus cośtam na kolejnych biegach co daje max 1,15.

 

Jestem baaardzo zadowolony z cena/wynik.

Z tym, że ja nie miałem szansy na remap. ECU jest twardy - nie da się. To wydawało się jedyne sensowne wyjście, choć teraz mam jeszcze chrapkę na Apexi Power-FC.

Może ktoś ma jakies doświadczenia? :wink:

Link to comment
Share on other sites

Przy większym doładowaniu problemem może się okazać temperatura spalania.

 

W GT 96- i WRX są "miększe" tłoki niż wcześniej, przez co mniej odporne.

Blok jest "otwarty" co nie pozwala na duże doładowania.

 

Turbodziadki i "stare" GT nie są tak okaleczone.

Link to comment
Share on other sites

AVC-R daje znacznie większe możliwości kontroli krzywej doładowania niż fabryczne ECU, jednak jest dość trudny w prawidłowym zestrojeniu. Inną sprawą jest, czy dla 0.07-0.1bar w górę opłaca się w ogóle w to bawić.

Link to comment
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...