Skocz do zawartości

Diesel gasnie gdy puszczam kluczyk z pozycji do odpalania lub przy dodaniu gazu


Wergulec111

Rekomendowane odpowiedzi

Dzien dobry

Subaru impreza diesel 2010 po wymianie silnika, auto odpala pracuje bez zarzutu jednak tylko kiedy kluczyk jest w pozycji na rozruch a więc pracuje tez rozrusznik. Jednak kiedy tylko odpuszczę kluczyk auto gasnie, auto gasnie również kiedy dodam choćby teoche gazu.

Jedyny błąd to P2148 proszę o porady.

20230606_173049.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, Wergulec111 napisał(a):

Dzien dobry

Subaru impreza diesel 2010 po wymianie silnika, auto odpala pracuje bez zarzutu jednak tylko kiedy kluczyk jest w pozycji na rozruch a więc pracuje tez rozrusznik. Jednak kiedy tylko odpuszczę kluczyk auto gasnie, auto gasnie również kiedy dodam choćby teoche gazu.

Jedyny błąd to P2148 proszę o porady.

20230606_173049.jpg


Tak na szybko, manualka jednoznacznie wskazuje na brak masy w wiązce silnika. Gdzieś nie przykręciłeś masy do silnika. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za szybką odpowiedź.

Z tego co pamiętam to masę podłączyłem:

Jeden gruby kabel przy jednej ze srub od rozrusznika

Dwa ciekie kable od dołu silnika jeden do uchwytu od katalizatora drugi z drugiej strony silnika do pokrywy glowicy.

Masa z wiązki silnika przykręcona do kolektora ssącego.

Jutro sprawdzę i przeczyszcze wszystkie z tych połączeń.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Wergulec111 napisał(a):

Dziękuję za szybką odpowiedź.

Z tego co pamiętam to masę podłączyłem:

Jeden gruby kabel przy jednej ze srub od rozrusznika

Dwa ciekie kable od dołu silnika jeden do uchwytu od katalizatora drugi z drugiej strony silnika do pokrywy glowicy.

Masa z wiązki silnika przykręcona do kolektora ssącego.

Jutro sprawdzę i przeczyszcze wszystkie z tych połączeń.


Sprawdź główną wtyczkę od wiązki silnika, czy jakiś syf nie wpadł i brakuje połączenia. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem po wymianie wiązki silnika

Myślałem ze to coś pomoże jednak nadal jest ten sam problem i błąd.

Z tego co zauważyłem to gdy nie ma masy na wiązce to mruga kontrolka od temperatury na czerwono i niebiesko.

Proszę o jakieś porady.

Dodam że wtryski byly wsprawdzone przed założeniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.06.2023 o 11:11, ir3n3usz napisał(a):

DTC P2148 INJECTOR DRIVER (BATTERY SHORT)
image.png.1755eb6e3d8770ecf6b555e2fde12848.png

image.thumb.png.29b9248b336a823ccaea451effe4903b.png

Właśnie sprawdzam samochód 

Pierwszy krok Ok

Jednak zatrzymuje się na drugim gdzie pokazuje mi 10.5v a ma być między 5 a 7v

Sprawdzałem w drugim aucie jest 6v i wszystko dobrze działa gdzie szukać przyczyny.

Sprawdzałem to już z komputera wychodzi 10.5v

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam po dłuższej przerwie.

Sytuacja wygląda następująco 

Sterownik silnika został wysłany do sprawdzenia fachowiec przegrał wszystkie dane że starego sterownika na nowy sterownik.

Po podłączeniu auto wkoncu odpala i pracuje.

Jednak pojawił się nowy błąd.

P2122

Auto wkręca się na max 2500rmp

Sprawdzałem pedal gazu w innym aucie działa prawidłowo.

Jakieś sugestie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...