Jump to content

Diesel gasnie gdy puszczam kluczyk z pozycji do odpalania lub przy dodaniu gazu


Wergulec111

Recommended Posts

Dzien dobry

Subaru impreza diesel 2010 po wymianie silnika, auto odpala pracuje bez zarzutu jednak tylko kiedy kluczyk jest w pozycji na rozruch a więc pracuje tez rozrusznik. Jednak kiedy tylko odpuszczę kluczyk auto gasnie, auto gasnie również kiedy dodam choćby teoche gazu.

Jedyny błąd to P2148 proszę o porady.

20230606_173049.jpg

Link to comment
Share on other sites

46 minut temu, Wergulec111 napisał(a):

Dzien dobry

Subaru impreza diesel 2010 po wymianie silnika, auto odpala pracuje bez zarzutu jednak tylko kiedy kluczyk jest w pozycji na rozruch a więc pracuje tez rozrusznik. Jednak kiedy tylko odpuszczę kluczyk auto gasnie, auto gasnie również kiedy dodam choćby teoche gazu.

Jedyny błąd to P2148 proszę o porady.

20230606_173049.jpg


Tak na szybko, manualka jednoznacznie wskazuje na brak masy w wiązce silnika. Gdzieś nie przykręciłeś masy do silnika. 

Link to comment
Share on other sites

Dziękuję za szybką odpowiedź.

Z tego co pamiętam to masę podłączyłem:

Jeden gruby kabel przy jednej ze srub od rozrusznika

Dwa ciekie kable od dołu silnika jeden do uchwytu od katalizatora drugi z drugiej strony silnika do pokrywy glowicy.

Masa z wiązki silnika przykręcona do kolektora ssącego.

Jutro sprawdzę i przeczyszcze wszystkie z tych połączeń.

Link to comment
Share on other sites

7 minut temu, Wergulec111 napisał(a):

Dziękuję za szybką odpowiedź.

Z tego co pamiętam to masę podłączyłem:

Jeden gruby kabel przy jednej ze srub od rozrusznika

Dwa ciekie kable od dołu silnika jeden do uchwytu od katalizatora drugi z drugiej strony silnika do pokrywy glowicy.

Masa z wiązki silnika przykręcona do kolektora ssącego.

Jutro sprawdzę i przeczyszcze wszystkie z tych połączeń.


Sprawdź główną wtyczkę od wiązki silnika, czy jakiś syf nie wpadł i brakuje połączenia. 

Link to comment
Share on other sites

Witam ponownie 

Właśnie jestem po sprawdzeniu wszystkich połączeń z masą dodatkowo podłączony dodatkowy kabel masowy z aku prosto do silnika. Dalej bez zmian auto gasnie.

Jakieś inne propozycję?

Link to comment
Share on other sites

Jestem po wymianie wiązki silnika

Myślałem ze to coś pomoże jednak nadal jest ten sam problem i błąd.

Z tego co zauważyłem to gdy nie ma masy na wiązce to mruga kontrolka od temperatury na czerwono i niebiesko.

Proszę o jakieś porady.

Dodam że wtryski byly wsprawdzone przed założeniem.

Link to comment
Share on other sites

W dniu 8.06.2023 o 11:11, ir3n3usz napisał(a):

DTC P2148 INJECTOR DRIVER (BATTERY SHORT)
image.png.1755eb6e3d8770ecf6b555e2fde12848.png

image.thumb.png.29b9248b336a823ccaea451effe4903b.png

Właśnie sprawdzam samochód 

Pierwszy krok Ok

Jednak zatrzymuje się na drugim gdzie pokazuje mi 10.5v a ma być między 5 a 7v

Sprawdzałem w drugim aucie jest 6v i wszystko dobrze działa gdzie szukać przyczyny.

Sprawdzałem to już z komputera wychodzi 10.5v

Link to comment
Share on other sites

Problem nadal nie rozwiązany.

Czy ktoś ma jeszcze jakieś pomysły.

Jedyne co się zmieniło to to że teraz na wtryskach pokazuje 9v 

Podmieniałem komputer na inny( bez stacyjki) pokazuje to samo.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Witam po dłuższej przerwie.

Sytuacja wygląda następująco 

Sterownik silnika został wysłany do sprawdzenia fachowiec przegrał wszystkie dane że starego sterownika na nowy sterownik.

Po podłączeniu auto wkoncu odpala i pracuje.

Jednak pojawił się nowy błąd.

P2122

Auto wkręca się na max 2500rmp

Sprawdzałem pedal gazu w innym aucie działa prawidłowo.

Jakieś sugestie?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...