Wergulec111 Opublikowano 6 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2023 Dzien dobry Subaru impreza diesel 2010 po wymianie silnika, auto odpala pracuje bez zarzutu jednak tylko kiedy kluczyk jest w pozycji na rozruch a więc pracuje tez rozrusznik. Jednak kiedy tylko odpuszczę kluczyk auto gasnie, auto gasnie również kiedy dodam choćby teoche gazu. Jedyny błąd to P2148 proszę o porady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ir3n3usz Opublikowano 6 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2023 46 minut temu, Wergulec111 napisał(a): Dzien dobry Subaru impreza diesel 2010 po wymianie silnika, auto odpala pracuje bez zarzutu jednak tylko kiedy kluczyk jest w pozycji na rozruch a więc pracuje tez rozrusznik. Jednak kiedy tylko odpuszczę kluczyk auto gasnie, auto gasnie również kiedy dodam choćby teoche gazu. Jedyny błąd to P2148 proszę o porady. Tak na szybko, manualka jednoznacznie wskazuje na brak masy w wiązce silnika. Gdzieś nie przykręciłeś masy do silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wergulec111 Opublikowano 6 Czerwca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2023 Dziękuję za szybką odpowiedź. Z tego co pamiętam to masę podłączyłem: Jeden gruby kabel przy jednej ze srub od rozrusznika Dwa ciekie kable od dołu silnika jeden do uchwytu od katalizatora drugi z drugiej strony silnika do pokrywy glowicy. Masa z wiązki silnika przykręcona do kolektora ssącego. Jutro sprawdzę i przeczyszcze wszystkie z tych połączeń. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ir3n3usz Opublikowano 6 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2023 7 minut temu, Wergulec111 napisał(a): Dziękuję za szybką odpowiedź. Z tego co pamiętam to masę podłączyłem: Jeden gruby kabel przy jednej ze srub od rozrusznika Dwa ciekie kable od dołu silnika jeden do uchwytu od katalizatora drugi z drugiej strony silnika do pokrywy glowicy. Masa z wiązki silnika przykręcona do kolektora ssącego. Jutro sprawdzę i przeczyszcze wszystkie z tych połączeń. Sprawdź główną wtyczkę od wiązki silnika, czy jakiś syf nie wpadł i brakuje połączenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wergulec111 Opublikowano 7 Czerwca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2023 Witam ponownie Właśnie jestem po sprawdzeniu wszystkich połączeń z masą dodatkowo podłączony dodatkowy kabel masowy z aku prosto do silnika. Dalej bez zmian auto gasnie. Jakieś inne propozycję? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wergulec111 Opublikowano 8 Czerwca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2023 Jestem po wymianie wiązki silnika Myślałem ze to coś pomoże jednak nadal jest ten sam problem i błąd. Z tego co zauważyłem to gdy nie ma masy na wiązce to mruga kontrolka od temperatury na czerwono i niebiesko. Proszę o jakieś porady. Dodam że wtryski byly wsprawdzone przed założeniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wergulec111 Opublikowano 8 Czerwca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2023 Może to komuś pomoże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ir3n3usz Opublikowano 8 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2023 DTC P2148 INJECTOR DRIVER (BATTERY SHORT) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wergulec111 Opublikowano 9 Czerwca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2023 W dniu 8.06.2023 o 11:11, ir3n3usz napisał(a): DTC P2148 INJECTOR DRIVER (BATTERY SHORT) Właśnie sprawdzam samochód Pierwszy krok Ok Jednak zatrzymuje się na drugim gdzie pokazuje mi 10.5v a ma być między 5 a 7v Sprawdzałem w drugim aucie jest 6v i wszystko dobrze działa gdzie szukać przyczyny. Sprawdzałem to już z komputera wychodzi 10.5v Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ir3n3usz Opublikowano 9 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2023 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wergulec111 Opublikowano 16 Czerwca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2023 Problem nadal nie rozwiązany. Czy ktoś ma jeszcze jakieś pomysły. Jedyne co się zmieniło to to że teraz na wtryskach pokazuje 9v Podmieniałem komputer na inny( bez stacyjki) pokazuje to samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wergulec111 Opublikowano 4 Sierpnia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2023 Witam po dłuższej przerwie. Sytuacja wygląda następująco Sterownik silnika został wysłany do sprawdzenia fachowiec przegrał wszystkie dane że starego sterownika na nowy sterownik. Po podłączeniu auto wkoncu odpala i pracuje. Jednak pojawił się nowy błąd. P2122 Auto wkręca się na max 2500rmp Sprawdzałem pedal gazu w innym aucie działa prawidłowo. Jakieś sugestie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wergulec111 Opublikowano 8 Sierpnia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2023 Temat rozwiązany przyczyną błędu P2148 byl uszkodzony sterownik silnika przyczyna błędu P2122 była uszkodzona wiazka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się