Skocz do zawartości

Ułęż 29.07.2007, wspólnie z Octavia Club Polska


Blue76

Rekomendowane odpowiedzi

Na stronie którą podał misiekwaw znalazłem zdjęcia z ostatniego upalania w Ułężu w tym samym czasie my upalaliśmy z Wróblem . Z tego co widziałem śmigali sobie po slalomikach podczas gdy my zapinaliśmy 4 w bmw . :wink:

 

to było właśnie wtedy http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=54717

 

:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 73
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

obecna lista:

blue

carfit,

Niebieski,

MIKKI,

taz

 

*wytłuszczone osoby, których przelew doszedł

 

prosze o dopisywanie niku z forum

 

dariusz kaczyński

40 1050 1924 1000 0022 1288 2134

 

a można się czegoś więcej dowiedzieć na temat konfiguracji trasy, prób?

 

prosze bardzo

 

Próba 1: Slalom progresywny. Na tej próbie nauczycie się obserwować

drogę,

w odpowiednim momencie i w odpowiedni sposób kręcic kierownicą,

odpowiednio

dozować gaz i hamulec. Próba wyglądająca dość prosto wymaga dużego

skupienia podczas przejazdu zwłaszcza w fazie powrotnej.

 

Próba 2: Próba na której nauczycie sie pokonywać szykanę. ( pomaga to

 

manewrować na zatłoczonej drodze) Na slalomie wykożystacie zdobytą

wcześniej wiedzę i zakończycie połowę próby nawrotem dowolnym.

Możecie go

wykonać na okrągło, lub na ręcznym. Potem przećwiczycie slalom i

hamowanie

w zakręcie pokonując szykanę hamując do mety.

 

próba 3: Próba łącząca w sobie elementy trasy rajdowej i wyścigowej.

Próba

o bardzo zmiennej harakterystyce prędkościowej. Tutaj nauczycie się

obserwować drogę przewidując w jaki sposób i jakim torem jazdy i z

jaką

prędkością będzie można przejechać najpłynniej. Wykożystacie tutaj

elementy

które poznaliście na wcześniejszych próbach.

 

Próba 4 : Najszybsza z prób. Charakterystyka typowo wyścigowa. Tutaj

poćwiczycie "wolne" wjeżdżanie w zakręty i bardzo szybkie wyjścia z

zakrętów. Jeżeli dobrze zapamiętaliście jak kręcić kierownica i w

którym

momencie dodawać gazu to ta próba da wam wiele przyjemności z jazdy.

 

Super bonus : Tylko dla tych którzy chcą więcej adrenaliny. Próba o

długości około 4 km. Jest to połączenie w jedną całość wszystkich

 

dotychczas przejechanych prób. Wymaga sporej koncentracji gdyż cały czas

 

zmienia się rytm jazdy i należy prawidłowo wykożystać całą zdobytą

wcześniej wiedzę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...