Skocz do zawartości

Legacy III swap z ej201 na starszą ej20


arek_krk

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry

 

Proszę o pomoc. Mam subaru legacy III (chyba 99' albo 2000r , służy mi jako wół roboczy, niestety silnik w nim już odmówił posłuszeństwa - brak kompresji na jednym z cylindrów. wg. oznaczenia na tabliczce pod maską siedzi EJ201NWAVA. Znalazłem silnik ej20, opisany jako do rocznika 93-98 w przystępnej cenie. Czy taki swap ma sens  i czy to będzie pasować bez zbędnych kombinacji ? Czy ktoś się orientuje jakie były faktycznie różnice ? Silnik bez turbo, nie interesuje mnie poprawa osiągów a dalsze tyranie tym autem :)

 

 

Pozdrawiam 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, arek_krk napisał(a):

silnik ej20, opisany jako do rocznika 93-98 w przystępnej cenie. Czy taki swap ma sens  i czy to będzie pasować bez zbędnych kombinacji ?


Sensu brak. Za dużo różnic. Nawet jakby był za darmo, to różnica w cenie nie wystarczy na fachowca, który "dopasuje" go do elektroniki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, PILOTZOLSZTYNA napisał(a):

Ile km twój przejechał zanim odmówił posłuszeństwa??

To i tak nie zagwarantuje Ci takiego samego, ani nawet zbliżonego przebiegu. Wszystko zależy od sposobu użytkowania i serwisowania auta. arek_krk wspomniał, że Legacy służył mu jako wół roboczy, więc zapewne lekko nie miał ten egzemplarz:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.03.2023 o 12:14, Lipton napisał(a):

To i tak nie zagwarantuje Ci takiego samego, ani nawet zbliżonego przebiegu. Wszystko zależy od sposobu użytkowania i serwisowania auta. arek_krk wspomniał, że Legacy służył mu jako wół roboczy, więc zapewne lekko nie miał ten egzemplarz:)

mój też lekko nie miał kupiłem jak miał 230 tys km i założyłem gaz  teraz ma 380tysięcy i jeździ

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
W dniu 28.02.2023 o 14:18, arek_krk napisał(a):

Dzień dobry

 

Proszę o pomoc. Mam subaru legacy III (chyba 99' albo 2000r , służy mi jako wół roboczy, niestety silnik w nim już odmówił posłuszeństwa - brak kompresji na jednym z cylindrów. wg. oznaczenia na tabliczce pod maską siedzi EJ201NWAVA. Znalazłem silnik ej20, opisany jako do rocznika 93-98 w przystępnej cenie. Czy taki swap ma sens  i czy to będzie pasować bez zbędnych kombinacji ? Czy ktoś się orientuje jakie były faktycznie różnice ? Silnik bez turbo, nie interesuje mnie poprawa osiągów a dalsze tyranie tym autem :)

 

 

Pozdrawiam 

 

I jak ogarnąłeś temat? Zastanawiałeś się jak blachy pod spodem jak płyta podłogi? moje subaru żyje ale teraz padł wyrok ponieważ płyta p[odłogi się sypie, i teraz stoję prze dylematem czy sprzedać auto na części czy na złom, a może ktoś jeszcze odkupi, chociaż chciałbym je ratować ale musiał bym mieć podłogę. A może ty chcesz sprzedać auto na części podłogę od spodu bym wziął

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...