Stefan Jerzyna Opublikowano 3 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2022 Witam, objawy to falujące obroty, P0171. Zajrzałem do sondy przedniej, odkręcałem tym specjalnym kluczem do sond, wygląda jakby była walka kiedyś z nią (jeden przewód naderwany), do połowy wyszła, potem blokuje ją ta śruba. Tak jest oryginale? czy raczej jest tu coś "poprawione"? Średnica kołnierza jest jak w OE, sprawdziłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ura_bus Opublikowano 4 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2022 Nie wiem jak jest w oryginale. U mnie też jest "ciasno" (jak z dostępem do prawie wszystkiego w subaru :)). Może ktoś włożył odwrotnie śrubę? Tym niemniej nie widać na foto wielkiego problemu. Ten pierścień potencjalnie haczący o śrubę (o ile o to ci chodzi) to cienka blaszka, która przy odrobinie perswazji powinna się poddać na tyle żeby dało się wyjąć sondę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stefan Jerzyna Opublikowano 4 Grudnia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2022 Tak, ale potem jakbym chciał wkręcić nową to ta sama historia. Szkoda by mi było niszczyć kołnierz nowej. Bardziej byłem ciekawy czy to standard czy też mam coś nie OE. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stefan Jerzyna Opublikowano 21 Czerwca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2023 Tak dla potomności problem nie był z sondą lambda, okazało się że wężyk gumowy zeskoczył, co ciekawe serwis nie znalazł tego :-/. Założyłem, dodałem klamrę i od ponad pół roku problem solved. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się