Misiek687 Opublikowano 20 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2022 Cześć! Jako, że w moim Foresterze 2.0 125km 2005 występuje szarpnięcie przy odpuszczaniu i dodawaniu gazu, próbuję zlokalizować problem. Podejrzenia padły na czujnik położenia przepustnicy. Tak więc sprawdziłem napięcie w czujniku przy zamkniętej przepustnicy. Dopuszczalny zakres wynosi 0,45-0,55V, natomiast u mnie miernik pokazał 0,379V. Wyregulowałem do 0,504V i pojechałem na testy. Szarpanie zostało wyeliminowane, ale powstał inny problem . Wolne obroty są wyższe niż wcześniej, ale to nie jest największy problem. Podczas przyspieszania i zmiany biegów w górę, po naciśnięciu sprzęgła, obroty idą cały czas w górę. Tak jakby coś się zacięło. Niestety próba adaptacji przepustnicy nic nie pomogła. I teraz moje pytanie, gdzie jest problem? Czy to uszkodzony czujnik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam01 Opublikowano 17 Lipca Udostępnij Opublikowano 17 Lipca Witaj , u mnie występują takie same problemy , mogę wiedzieć jak naprawiłeś ? u mnie byo3.8 volt na tps wiec kupiłem tps jeden potem drugi i nie cnie dało tak jak mycie przepustnicy , dało na chwile ustawiłem na ustawianie fabryczne potem znowu się wykrzaczyło. Adam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek687 Opublikowano 18 Lipca Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca Niestety nie udało się naprawić tego problemu. Jeżdżę z tym cały czas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ura_bus Opublikowano 18 Lipca Udostępnij Opublikowano 18 Lipca Najczęściej przyczyny problemów z obrotami nie są związane z nieprawidłowym działaniem przepustnicy. Pozdrawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam01 Opublikowano 18 Lipca Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 10 godzin temu, ura_bus napisał(a): Najczęściej przyczyny problemów z obrotami nie są związane z nieprawidłowym działaniem przepustnicy. Pozdrawiam, a co jest związane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ura_bus Opublikowano 19 Lipca Udostępnij Opublikowano 19 Lipca Za długo by wymieniać. Np. wszystko od czego zależy skład mieszanki trafiającej do silnika, stan układu zapłonowego, szczelność dolotu i wydechu, itd, itp. Szukaj mechanika, który "naprawę" zacznie od diagnozy problemu a nie wymiany części na pałę. Pozdrawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się