Skocz do zawartości

Wszystko co powinienem wiedzieć o swoim Subaru.


Fasolowy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem nowym użytkownikiem forum Subaru i chciałbym się przywitać. Więc siemanko :D
Chciałbym się dowiedzieć jak najwięcej o swoim "brzydalu" jak najwięcej mimo że jeżdżę nim od 4 lat to nigdy się nie wtajemniczałem w jego ciekawostki jak i również mankamenty.
Myślę że mi pomożecie ? Zapewne coś niecoś potraficie :D
Wóz jaki posiadam to Impreza "GG" ?? z 2001r 2.0 benzyna 125KM tyle wiem :biglol: :biglol: 
Załączam 2 zdjęcie na szybko. 
Pozdrawiam ;) 

FB_IMG_5318960286198693072.jpg

FB_IMG_6131710567825026183.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zbytnio ciekawostek nie ma, poza tym, że silnik dobry do gazu i że japoniec lubi gnić na kielichach, progach i nadkolach. Ot zwykły subaraczek....

 

Za to czysta karta z którą możesz zrobić co tylko zechcesz :) wiem co mówię bo mój też kiedyś tak wyglądał a teraz to turbo wagon :)

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sam zaczynałem od robaka w sedanie, 2.0 w gazie smigało jak miłe, auto nie miało u mnie lekkiego życia, w zimie w ciągu dnia szły 2/3 baki a ono dzielnie walczyło i nic jej nie było. Myślę że top w subaru jeśli chodzi o jazdę bez większego stresu że coś się popsuje :D. Tak jak kolega wyżej, pilnować blachy, warto też zobaczyć pas przedni i u-rame.

36950634_1684385838348287_5971198482218745856_n.jpg

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Ooo ktoś mnie zawezwał więc jestem choć faktycznie rzadko już tu zaglądam :(

 

Ale jeśli będziesz miał jakieś sprawy związane z modzeniem zmianami itp "głupie pomysły" to służę radą :)

 

 

Sam miałem ssaków kilka- a ten był ostatnim...I sporo w nim modów- to był chyba najbardziej "dopasiony" ssak jaki poczyniłem ;)

 

 

pozdro i szerokości

received_2809618766030602.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach