togus Opublikowano 7 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2021 Panowie odpiąłem cięgno od hillholdera, całkowicie je wykręciłem, linka jest luzem. Czy mogę tak jeździć ? Uprzedzając pytanie dlaczego wyjaśniam po zmianie biegu, naciśnięciu sprzęgła hamulce jakby trzymały na każdym biegu po czym czuć ,,puszczanie” Jutro chce zrobić test jazdy bez hillholdera jeśli nadal bedzie trzymać to wina hamulców. Teraz pytanie czy mogę tak jeździć z wypiętym hillholderem? Czy to bezpieczne ? została sprężynka, cięgno odkręcone, przy wciskaniu sprzęgła nie napina l. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edmund Opublikowano 7 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2021 Ja tak jeździłem jak mi pękła sprężyna. Nic się nie dzieje byle by zawór był w pozycji otwartej Wtedy nie blokuje hamulca. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
togus Opublikowano 7 Listopada 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2021 Otwarty zawór jest w takiej pozycji ? Czy może być trochę cofnięty w przeciwną stronę niż ciągnęło go cięgno ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mz56 Opublikowano 13 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2021 Przecież to się daje pięknie regulować ! ja sobie ustawiłem tak, aby odpuszczał tuż przed załapaniem sprzęgła. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się