Krystian Lasota Opublikowano 8 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2021 (edytowane) Dzień dobry, ostatnio pojawił sie problem szarpania podczas ruszania lub przyspieszania po miedzy 1500 a 2000 obrotów. Na początku stało sie to na lpg w czasie wyjazdu urlopowego (widać po korektach że mama lpg się rozjechała). Z racji urlopu gazownika jeżdżę na benzynie i po tygodniu pojawiły sie podobne objawy lecz w nieco mniejszym stopniu. Po sprawdzeniu widzę że przy wciśnięciu gazu w podłogę poniżej 2000 cofa zapłon z 22 do 16 itp. chyba jednak stukowiec. Jaki kąt zapłonu powinien być przy wdepnieciu i przeciągnieciu go na 2 biegu ? Edytowane 8 Sierpnia 2021 przez Krystian Lasota Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krystian Lasota Opublikowano 15 Sierpnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2021 Dla potomnych takie rzeczy dzieją się po zalaniu benzyny zanieczyszczonej ropą... Wyjeździłem resztę baku, zalałem 98 i zresetowałem komputer. Świnka zaczęła jeździć normalnie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
conradek Opublikowano 5 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2022 Jak poznałeś, że benzynę masz zanieczyszczoną ropą? ;D i jaka to stacja, jakiś bifuel chyba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krystian Lasota Opublikowano 5 Lutego 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2022 Długa historia, ale paliwo miało około 30% oleju napędowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się