Paweł Miśkiewicz Posted June 3, 2021 Share Posted June 3, 2021 (edited) Cześć Jak w tytule. Sprowadziłem z USA Forester SK 2019 Touring. Po naprawie blacharskiej świecie się kontrolka od wspomagania i nie działa wspomaganaie. Czy ktoś temat miał okazje przerabiać? Czy ktoś jest w stanie polecić na Śląsku kogoś kto może zająć się tematem? Dodam ze po spięciu na krótko wspomaganie działa. Edited June 3, 2021 by Paweł Miśkiewicz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzesiek89 Posted June 3, 2021 Share Posted June 3, 2021 Spróbuj w ASO, powinni ogarnąć temat, w Bielsku jest spoko serwis Subaru. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bombelllooo Posted June 4, 2021 Share Posted June 4, 2021 (edited) W poprzednim modelu SJ silnik wspomagania był oddzielnie od sterownika EPS ( Moduł EPS był na prawym kielichu od góry), Niestety w tym modelu ten moduł jest wbudowany w silnik i przykręcony bezpośrednio do maglownicy. Obstawiam, że ta elektronika jest do wymiany - nie można jej wymienić bez tego silnika bo są razem zintegrowane. Ale sam silnik można wymienić bez wyjmowania maglownicy. Oczywiście warto sprawdzić bezpieczniki od modułu wspomagania oraz podłączyć komputer i sprawdzić jakie błędy są zapisane. czy mógłbyś napisać co znaczy "po spięciu na krótko". tam są 2 przewody grube zasilające oraz druga kostka od sterowania. Edited June 4, 2021 by bombelllooo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paweł Miśkiewicz Posted June 7, 2021 Author Share Posted June 7, 2021 Cześć Dzięki za info. Ekipa od elektryki, która ogarnia mi ten samochód podesłała mi, że błedy wywala takie: 1. Blad w EyeSight - B281C Incompatible with EyeSight (ESP) 2. Rowniez w tym module brak odczytu kata bezwzglednego silnika ESP "EPS motor absolute angle Mówią, ze jak podepną zasilanie do samego silnika, to wspomaganie jest. Dopytam ich jeszcze o tą sprawę. Oj chyba czeka mnie zakup kompletnej maglownicy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bombelllooo Posted June 7, 2021 Share Posted June 7, 2021 Nie musisz wymieniać kompletnej maglownicy. Jest dokładnie ten motyw co pisałem. Wystarczy sam silnik . jest on z modułem który właśnie u Ciebie poległ. Błędem z eyesight nie sugeruj się bo on wynika z błędu EPS. Wstawisz nowy silnik (kilka śrubek i 3 wtyczki) i wszystko ruszy bez komputera itp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paweł Miśkiewicz Posted June 8, 2021 Author Share Posted June 8, 2021 Tak czy inaczej musze kupić całą maglownicę, bo samego silnika nie mogę znaleźć....a czy jesteś w stanie jeszcze powiedzieć czy twoim zdaniem musze kupować dokładnie pod Forestera w wersji USA: https://allegro.pl/oferta/subaru-forester-v-19-maglownica-przekladnia-usa-10554690372 czy sam silnik z maglownicy z XV tez będzie pasować https://allegro.pl/oferta/subaru-xv-crosstrek-przekladnia-maglownica-10660714083. ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paweł Miśkiewicz Posted June 15, 2021 Author Share Posted June 15, 2021 ...kupiłem 2gą maglownice i ekipa, która ogarnia mi elektrykę, podpięła ją do wtyczek w samochodzie bez odpalania go. Niestety komputer nadal "wywala" ten sam błąd "ESP "EPS motor absolute angle" . Link to comment Share on other sites More sharing options...
lacky3pl Posted November 19, 2021 Share Posted November 19, 2021 I jak ogarnoles temat bo dziwny przypadek? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now