Jump to content

Do posiadaczy Legacy I 89-94


grakoz
 Share

Recommended Posts

Cześć. mam prośbę do posiadaczy Pierwszych Legacy. Potrzebuję informacje z tabliczki dopuszczalnych wag i nacisku na osie, tabliczka jest pod maską na kielichu zawieszenia (nigdy nie pamiętam strony).

Dla przykładu co mnie interesuje (mogą być same liczby bez zdjęcia tabliczki)

Z góry dziękuje. Pozdrawiam

1603887514443.jpg

Link to comment
Share on other sites

super. dziękuję za odpowiedź. szukam sprężyn obniżających do Legacy II sedan ale nikt nie robi. Do pierwszej gen robią wszyscy wiodący producenci i tak kombinuje. jeszcze raz dziękuje

Link to comment
Share on other sites

Przerabiałem ten temat u siebie i obniżyłem zestawem od legacy I GT ale jest jeden mały problem. Sprężyny przednie są za mocne (dedykowane do wersji turbo ) i w wolnym ssaku tył siedzi niżej o 1,5 cm bez obciążenia a z obciążeniem 3 cm od przodu

Link to comment
Share on other sites

ja ma sedana 2.5 w automacie. przód jest ciężki, tył też. z wysokością to nie problem można dać podkładki między górne mocowanie a budę. najbardziej interesuje mnie czy tył dobija tzn jak siedzą np dwie osoby z tyłu to czy opony dobijają do nadkoli?

 

PS. jakiej firmy zastosowałeś sprężyny?

Edited by grakoz
Link to comment
Share on other sites

Sprężyny mam H&R a amorki  KYB AGX z regulacją twardości. Po ustawieniu twardości na minimum  i obłożeniu na maksa w tyle ociera  nadkola po wjechaniu na uśpionego policjanta, ale jak ustawie twardość na 4 z regulacji 1-8 to już nie ociera.

Link to comment
Share on other sites

ja mam nowe kayaby standardowe ale z imprezy II kombi. Do tego używane sprężyny z impreza II sti, wysokość ok ale za miękkie pod obciążeniem.

nie będę ukrywał H&R trochę drogo wychodzi. znalazłem MTS'a https://allegro.pl/oferta/sprezyny-sportowe-subaru-legacy-i-kombi-bc-bjf-mts-8845114083 do Legacy I kombi. Mój niby ma na tyle 975KG ale np w kole jest jeszcze duża 55l butla LPG. 

Link to comment
Share on other sites

U mnie tez butla LPG 48L oraz pełny bak benzyny (nie ma miejsca wtedy na skraplanie się wody) a sprężyny H&R to wersja sportowa twardsza a pomimo tego i tak tył siedzi bardziej. Jestem na etapie szukania dystansów 2 cm do tylnego mocowania.

 

PS.

W opisie masz informację ze masz dawce części a czy z tego dawcy dało by radę fotel kierowcy sprzedać o ile nie jest jeszcze zużyty  ?

Edited by ipsx82
Link to comment
Share on other sites

w takim razie myślę, że te MTS'y do kombi powinny być ok. 

co do fotela kierowcy mam dwa szmaciane i oba już zniszczone (niedlugo wpadają kubełki recaro) i jeden skórzany, skóra słaba ale gąbki chyba ok. musiałbym sprawdzić

Link to comment
Share on other sites

sprawdzę, zrobię zdjęcia i dam znać

PS. możesz podesłać zdjęcie jak u Ciebie wysokość zawieszenia wygląda?

Link to comment
Share on other sites

przód super wygląda, tył fakt niżej. chyba jednak zdecyduje się na te MTS;y do kombi

 

wczoraj na szybko zrobiłem zdjęcia tego fotela. skóra wytarty na boczku ale macałem gąbka chyba ok. na dniach postaram się go rozebrać

 

 

1604045540130.jpg

1604045528132.jpg

Link to comment
Share on other sites

No niestety ten tył za bardzo siadł i musze dorobić dystanse na 2 cm. Ten fotel nie taki tragiczny , tylko jeden fotel skórzany masz czy cały zestaw ?

Link to comment
Share on other sites

cały zestaw. siedziały w moim 2.5 (ma chyba wszystko co mogło być). niestety trochę zniszczone. nie lubię skór więc wleciały szare szmaty z poprzedniego. boczki zostawiłem skórzane 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...