Skocz do zawartości

Outback BS USDM- zamiana relingów


von Grosheck

Rekomendowane odpowiedzi

 

Przymierzam się powoli do wymiany samochodu i szukam w ogłoszeniach. Problemem jest to, że szukam OBK z rocznika 2018 z silnikiem 3.6 a te tylko zza oceanu są dostępne. I tu jest zong ponieważ znakomita większość ogłoszeń to modele w wersji Limited z wielkimi czarnymi relingami:

limited.jpg.a36387dd87647e07e2441100febd12eb.jpg

Wersji Touring z relingami zintegrowanymi jak w wersji EU jest jak na lekarstwo lub wcale.

touring.jpg.68e9afb548035acf5c1dbb9795dafe07.jpg

I tutaj pojawia się pytanie-czy ktoś ma wiedzę, doświadczenie itp czy jest możliwość wymiany relingów "wielkich" na zintegrowane? Czy jedne i drugie montowane są w tych samych punktach montażowych? Co do dostępności samych relingów zintegrowanych to jest kilka ogłoszeń na portalach aukcyjnych więc problemu nie ma. Dlaczego chciałbym zmienić relingi- bo te "hamerykańskie" mi się strasznie nie podobają.

 

 

 

 

 

Edytowane przez von Grosheck
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, von Grosheck napisał:

 

Przymierzam się powoli do wymiany samochodu i szukam w ogłoszeniach. Problemem jest to, że szukam OBK z rocznika 2018 z silnikiem 3.6 a te tylko zza oceanu są dostępne. I tu jest zong ponieważ znakomita większość ogłoszeń to modele w wersji Limited z wielkimi czarnymi relingami. Wersji Touring z relingami zintegrowanymi jak w wersji EU jest jak na lekarstwo lub wcale. I tutaj pojawia się pytanie-czy ktoś ma wiedzę, doświadczenie itp czy jest możliwość wymiany relingów "wielkich" na zintegrowane? Czy jedne i drugie montowane są w tych samych punktach montażowych? Co do dostępności samych relingów zintegrowanych to jest kilka ogłoszeń na portalach aukcyjnych więc problemu nie ma. Dlaczego chciałbym zmienić relingi- bo te "hamerykańskie" mi się strasznie nie podobają.

 

Wysłane z mojego JKM-LX1 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Oprocz tego ze sa brzydkie to jeszcze nie praktyczne - takze zupelna porazka Subaru... sam sie nad taka zmiana zastanawialem, ale zrezygnowalem z powodu kosztow - bo reilingi do wersji Touring byly drogie a do tego trzeba zdejmowac podsufitke - i sam sie takie rzeczy nie bawie, wiec dodatkowe koszty.  Proponuje jednak polowac na wersje Touring.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale w relingach US macie belki poprzeczne w gratisie 

 

Niestety ten argument jakoś na mnie nie działa . Jakieś takie wątłe są Nie można na nich zamontować nic co jest mocowane na T-bolt. Wszystko trzeba by przezbrajać na obejmy o ile dane akcesorium dachowe jest przystosowane do opcji T-bolt lub obejma

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.09.2020 o 05:10, von Grosheck napisał:

 

Niestety ten argument jakoś na mnie nie działa emoji851.png. Jakieś takie wątłe są emoji33.png Nie można na nich zamontować nic co jest mocowane na T-bolt. Wszystko trzeba by przezbrajać na obejmy o ile dane akcesorium dachowe jest przystosowane do opcji T-bolt lub obejma

 

To tylko czesc problemu, poprzeczne belki maja tylko 2 pozycje (tzn tylnia ma 2 pozycje), i nie mozna zalozych belek ktore wychodza poza mocowania na reilingach, co oczywiscie limituje ilosc sprzetu ktory mozna przewiesc na dachu.  Zgadzam sie w 100% ze reilingi w OBK to kompletna klapa - i to jedynie OBK ma takie glupie reilingi - wszystkie inne modele Subaru maja bardziej normalne mocowania.  Moje rozwiazanie na zwiekszenie mozliwosci ladunkowej mojego OBK to przyczepka na ktorej moge wozic to co nie wchodzi na samochod.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...