von Grosheck Opublikowano 10 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2020 (edytowane) Przymierzam się powoli do wymiany samochodu i szukam w ogłoszeniach. Problemem jest to, że szukam OBK z rocznika 2018 z silnikiem 3.6 a te tylko zza oceanu są dostępne. I tu jest zong ponieważ znakomita większość ogłoszeń to modele w wersji Limited z wielkimi czarnymi relingami: Wersji Touring z relingami zintegrowanymi jak w wersji EU jest jak na lekarstwo lub wcale. I tutaj pojawia się pytanie-czy ktoś ma wiedzę, doświadczenie itp czy jest możliwość wymiany relingów "wielkich" na zintegrowane? Czy jedne i drugie montowane są w tych samych punktach montażowych? Co do dostępności samych relingów zintegrowanych to jest kilka ogłoszeń na portalach aukcyjnych więc problemu nie ma. Dlaczego chciałbym zmienić relingi- bo te "hamerykańskie" mi się strasznie nie podobają. Edytowane 10 Września 2020 przez von Grosheck Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Opublikowano 10 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2020 25 minut temu, von Grosheck napisał: Przymierzam się powoli do wymiany samochodu i szukam w ogłoszeniach. Problemem jest to, że szukam OBK z rocznika 2018 z silnikiem 3.6 a te tylko zza oceanu są dostępne. I tu jest zong ponieważ znakomita większość ogłoszeń to modele w wersji Limited z wielkimi czarnymi relingami. Wersji Touring z relingami zintegrowanymi jak w wersji EU jest jak na lekarstwo lub wcale. I tutaj pojawia się pytanie-czy ktoś ma wiedzę, doświadczenie itp czy jest możliwość wymiany relingów "wielkich" na zintegrowane? Czy jedne i drugie montowane są w tych samych punktach montażowych? Co do dostępności samych relingów zintegrowanych to jest kilka ogłoszeń na portalach aukcyjnych więc problemu nie ma. Dlaczego chciałbym zmienić relingi- bo te "hamerykańskie" mi się strasznie nie podobają. Wysłane z mojego JKM-LX1 przy użyciu Tapatalka Oprocz tego ze sa brzydkie to jeszcze nie praktyczne - takze zupelna porazka Subaru... sam sie nad taka zmiana zastanawialem, ale zrezygnowalem z powodu kosztow - bo reilingi do wersji Touring byly drogie a do tego trzeba zdejmowac podsufitke - i sam sie takie rzeczy nie bawie, wiec dodatkowe koszty. Proponuje jednak polowac na wersje Touring. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriskristoffers Opublikowano 10 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2020 Ale w relingach US macie belki poprzeczne w gratisie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
von Grosheck Opublikowano 11 Września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2020 Ale w relingach US macie belki poprzeczne w gratisie Niestety ten argument jakoś na mnie nie działa . Jakieś takie wątłe są Nie można na nich zamontować nic co jest mocowane na T-bolt. Wszystko trzeba by przezbrajać na obejmy o ile dane akcesorium dachowe jest przystosowane do opcji T-bolt lub obejma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Opublikowano 19 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2020 W dniu 11.09.2020 o 05:10, von Grosheck napisał: Niestety ten argument jakoś na mnie nie działa . Jakieś takie wątłe są Nie można na nich zamontować nic co jest mocowane na T-bolt. Wszystko trzeba by przezbrajać na obejmy o ile dane akcesorium dachowe jest przystosowane do opcji T-bolt lub obejma To tylko czesc problemu, poprzeczne belki maja tylko 2 pozycje (tzn tylnia ma 2 pozycje), i nie mozna zalozych belek ktore wychodza poza mocowania na reilingach, co oczywiscie limituje ilosc sprzetu ktory mozna przewiesc na dachu. Zgadzam sie w 100% ze reilingi w OBK to kompletna klapa - i to jedynie OBK ma takie glupie reilingi - wszystkie inne modele Subaru maja bardziej normalne mocowania. Moje rozwiazanie na zwiekszenie mozliwosci ladunkowej mojego OBK to przyczepka na ktorej moge wozic to co nie wchodzi na samochod. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się