Jump to content

von Grosheck

Nowy
  • Content Count

    91
  • Joined

  • Last visited

About von Grosheck

  • Rank
    ..:: Swojak ::..
  • Birthday August 25

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Auto
    Subaru OBK 2010 3.6

Recent Profile Visitors

350 profile views
  1. Koledzy - to jak w końcu jest z tym hakiem do OBK 2018 zza oceanu. Da się zamontować hak dostępny na rynku europejskim czy się nie da w końcu ? w moim OBK 2010 - wersja EU hak zamontowany jest w podłużnice i skręcony na 4 śrubach - jak pisał kolega car1961. Z opisu wynika, że sam masz OBK z USA tyle, że rocznik 2015, a z tego co przeszukiwałem dane to wersja 2015 - 2018 to to samo. Czy masz zamontowany hak ? a jak tak to jaki - US czy EU ? Pytam, bo zaczynam się zastanawiać nad zmianą auta na wersję 2018, a wersja z silnikiem 3.6 to tylko z USA lub Kanady. Nie ukrywam, że posiadania haka w nowym samochodzie jest dla mnie sprawą istotną ponieważ muszę na czymś zapiąć bagażnik na rowery.
  2. Lemforder nie robi niestety tych tulei do Subaru. Do wyboru zostaje NTY, Febest i OEM - z marek dostępnych na rynku PL. Najprawdopodobniej zdecyduję się na Febest’a - kompletne podporę. Zgodnie z manualem wymiana to odkręcenie i przykręcenie 4 śrub więc powinienem dać radę. Co do jakości Febest’a to mam od nich założone dwie podpory wału w Justy G3X i po dwóch latach używania mają się bardzo dobrze
  3. Dzięki za wszelakie podpowiedzi. Teraz z innej beczki - tak jak pisałem wcześniej - są dostępne na rynku same tuleje jak poniżej: - tuleja metalowo-gumowa 45 - 80zł za sztukę - tuleja "hydropodpora" 55 - 85zł za sztukę ceny zależą od producenta - tańsze to NTY, droższe to FEBEST kompletna podpora z poduszkami od FEBEST jest dostępna za 199zł, a oryginalna SUBARU to koszt 450zł i do tego problem z dostępnością. teraz moje pytanie - czy ktoś miał do czynienia za częściami, w szczególności z tulejami metalowo-gumowymi firmy NTY lub FEBEST? Prosiłbym o radę czy jest sens się porywać np powyższe zamienniki czy brać od razu oryginał? Byłbym wdzięczny za pomoc
  4. Dzieki za info. Jako ze sa dostepne na rynku obie poduchy (z ciecza i bez cieczy) oraz cala kompletna podpora czy warto bawic sie w wybijanie starych poduch (bo tu chyba juz wymienic obie jak demontuje sie podpore) i montowac nowe czy wymienic kpl podpore bez bawienia sie w wybijanie itd. Owszem koszt jest wiekszy przy kpl podporze o okolo 100 zl.
  5. Chyba znalazłem odpowiedź - tam po jednej stronie podpory (pasażer) zamiast normalnej tulei metalowo-gumowej jest zamontowana hydropodstawa a po drugiej (kierowca) jest klasyczny silent block metalowo-gumowy. Wgryzam się w temat. Jeżeli ktoś ma wiedzę lub doświadczenie w tym temacie bardzo proszę o podzielenie się
  6. Czołem Forumowicze. Dziś odkryłem dziwne naloty/przecieki w okolicach silent block’u poduszki mocowania tylnego dyfra: Wg rysunku to ta część: Nr katalogowy 41310AG022 Przeciek to jakaś dziwna maź- raczej przejrzysta, tłusta, lekko ciągnąca (to raczej z powodu niskich temp) i całkowicie bezwonna (coś jak smar silikonowy) Czy ktoś ma pojęcie z czego to może wypływać/ciec? Dla mnie dziwne jest to że pokazało się go w okolicach silent block’a który z reguły jest częścią metalowo-gumową. No chyba, że japończyny mają inną technologię i wypełniają to jakimś smarem/olejem
  7. Nie wiem jak bardzo duże są te wibracje ale ja miałem przypadek (OBK IV 3.6) że wibracje były generowane przez skrzynię. Po diagnozie okazało się że był przypalony lock up i pakiet 4 biegu. Zawiecha była ok ale z powodu skrzyni potrafiło zatrząść autem niemiłosiernie. Po naprawie skrzyni wszystko się uspokoiło
  8. A ma tabliczce znamionowej nie ma koloru tapicerki podanej? Jak już będzie kolor to google i może znalazło by się dobrać odpowiednik RAL. Też mam ten problem w OBK-siedzenie kierowcy jest trochę przytarte ma boczkach-jasna kremowa tapicerka
  9. A które H6 miałeś -3.0 czy 3.6 ?Taka pojemność niestety na samym powietrzu nie pojedzie. Jeżeli małe benzyny słabo ciągną to może coś doładowanego? Subaru miało to w swojej gamie silnikowej Nie wiem ile to jest wg ciebie duże spalanie ale pomimo że Diesel pali mniej też trzeba mu nalać do zbiorniczka. Trzeba też pamiętać że Subaru to napęd na cztery koła który przyczynia się do podwyższonego spalania.Nie wiem jaka skrzynia ale automat też może mieć jakiś procentowy udział w podwyższonym spalaniu, ale nie aż tak wielki jak wieść gminna niesie-przy H6 były tylko automaty o ile się nie mylę. Tym bardziej, że SBD może być jajkiem niespodzianką pomimo zapewnień poprzedniego właściciela całe to niższe spalanie Diesla można wtedy pominąć
  10. Z całym szacunkiem ale 16l/100 to faktycznie jakiś dramat. Czy aby wszystko OK z kompem lub silnikiem?
  11. Aż tak bardzo zależy ci na Dieslu?
  12. Z tego co mi wiadomo auta z Kanady powinny mieć specjalizację EU -przynajmniej tak jest w OBK V gen. Nie wypowiem się o skalowaniu audio. Auta kanadyjskie mają wyskalowane liczniki w km i milach ale km/h są główną skalą-czyli odwrotnie niż w autach z US. Co do IS drive - nie jestem pewny... ale też może go nie być. Co do nawiewu to zauważyłem to jak szukałem auta dla siebie. Na początku nie zwracałem na to uwagi ale później gdzieś to wypłynęło i po wczytaniu się w forum krajowe i kilka zagranicznych zacząłem szukać auta z rynku UE. Co ciekawe-dla informacji, subaru na rynek krajów zatoki perskiej robi auta w specyfikacji EU wraz z SI drive włącznie i do dziś jest dostępna wersja z silnikiem 3.6 w cenie około 135tys zł - tyle kosztuje auto prosto z salonu z rocznika 2019-byłem widziałem, dotykałem w salonie w Abu Dhabi.... piękny jest [emoji2956]
  13. Mam i jeżdżę 3.6 wersja EU. Wersja z audio McIntosh. Jeżeli decydowałbyś się na 3.6 pamiętaj że auta z US nie mają systemu SI drive i czasami nie mają nawiewu na tylne siedzenia zamonowanego w tunelu środkowym. Spalanie nie zabija [emoji16] a frajda jest z 260hp pod maską
  14. Zawyża od około 50km/h.Poniżej tej prędkości jest w OK
×
×
  • Create New...